Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

Okay vikinger, så ruller vi igen. Vi mødes på Øresundsbroen og planlægger detaljerne. Svenskerne bedes medbringe mad (gerne köttbullar :mf_rosetinted: ), vi forventer at normændene strikker huer til alle og vi danskere sørger for øl :yay:

 

Lad os så for sørensen få overtaget det forum :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wow, en ny tråd!:biggrin2:

Nytt och fint här inne, nymålat och allt.

...packar upp väskorna...

 

Kom igen nu alla vikingar, låt oss se till att få fart på den här!:thumb_yello:

 

Nu när the Man himself äntligen får sin rumpa hit till våra länder!:naughty:

 

Här är en stor skål med köttbullar, var så goda!

Link to comment
Share on other sites

Yay så er den første viking landet :yay: Velkommen til vores nye lokaler, vi undskylder flytterodet :boxed: Det er frygteligt koldt herinde, håber Normændene dukker op med de huer snart :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

velkommen til de nyankomne vikinger :yay: EnFa du skal ikke drikke for meget før vi har nået at lægge planer for at overtage verdensherredømmet, du ved det bliver alt for brutalt hvis det er op til mig :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hej Hej!:)

 

Lite ny här :blush-anim-cl: .... roligt att det verkar finnas fler skandinavier här iaf, det känns lite jobbigt att annars alltid behöva läsa/skriva/lyssna/tänka på engelska så fort det handlar om mika:)

 

Hej Napoleana!:biggrin2:

Välkommen till forumet och speciellt välkommen till den Skandinaviska tråden.

Håller helt med dig om att det kan vara lite jobbigt att allt det roliga här händer på engelska men man vänjer sig, jag lovar.

Trodde väl aldrig när jag först klev in att jag skulle vara uppe i över 700 posts på några månader!:wink2:

Roligt att du kommer på showen den 9/11, vi ses då!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

velkommen til de nyankomne vikinger :yay: EnFa du skal ikke drikke for meget før vi har nået at lægge planer for at overtage verdensherredømmet, du ved det bliver alt for brutalt hvis det er op til mig :mf_rosetinted:

 

Egentligen är danska svårare än engelska men än så länge förstår jag, hehe!:biggrin2:

 

Funny language, the Danish!:roftl:

Link to comment
Share on other sites

velkommen til de nyankomne vikinger :yay: EnFa du skal ikke drikke for meget før vi har nået at lægge planer for at overtage verdensherredømmet, du ved det bliver alt for brutalt hvis det er op til mig :mf_rosetinted:

 

Såre sandt, såre sandt! MEn en smule mjød har aldrig skadet nogen :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Hej Napoleana!:biggrin2:

Välkommen till forumet och speciellt välkommen till den Skandinaviska tråden.

Håller helt med dig om att det kan vara lite jobbigt att allt det roliga här händer på engelska men man vänjer sig, jag lovar.

Trodde väl aldrig när jag först klev in att jag skulle vara uppe i över 700 posts på några månader!:wink2:

Roligt att du kommer på showen den 9/11, vi ses då!:thumb_yello:

 

Tack, tack!

Ja det verkar rikigt trevligt här!!:D Härligt att hitta ett ställe där alla är minst lika galna i mika som jag:biggrin2:

Ser verkligen fram emot nästa fredag. Läääängtar!!!

Link to comment
Share on other sites

Hej Hej!:)

 

Lite ny här :blush-anim-cl: .... roligt att det verkar finnas fler skandinavier här iaf, det känns lite jobbigt att annars alltid behöva läsa/skriva/lyssna/tänka på engelska så fort det handlar om mika:)

 

Välkommen hit!!! :biggrin2:

Yay, vi blir ju bara ler och fler!

Link to comment
Share on other sites

mmm, men jag gillade det ändå. Han får ansträngs sig lite mer om 7 dagar!!

 

Dessutom förtjänade han dom där prisen mkt mer än avril, tycker jag iaf. :thumbdown:

 

Man får väl förlåta honom då. Det är bäst för honom att han inte är sjuk på fredag. :)

 

Jag som hoppades på att Pete Doherty skulle ramla av scenen, det var därför jag kollade :biggrin2: (och för att se Mika då)

Link to comment
Share on other sites

Man får väl förlåta honom då. Det är bäst för honom att han inte är sjuk på fredag. :)

 

Jag som hoppades på att Pete Doherty skulle ramla av scenen, det var därför jag kollade :biggrin2: (och för att se Mika då)

 

hehe, Aaa :bleh: Jag tittade främst för att Mika skulle komma men det vore ju oxå ett plus :naughty:

 

Det har snöat här nu. Det är helt vitt på marken :shocked:

Link to comment
Share on other sites

visst är det coolt :biggrin2:

 

Hur var semestern da?

 

Ja, vi vikingar rockar! :punk: :punk:

 

 

Det var toppen!

Sol, väme, en skön pool, trevlig personal på hotellet, god mat, inte så mkt turister (det var sista veckan på säsongen för iår).. You name it! :biggrin2:

Minus var väl myggen och mäe som inte kunde sluta stirra.. Mamma höll på att bli galen >_>

Link to comment
Share on other sites

Hallåå vikingar, här kommer jag!

femaleviking.jpg:naughty:

Wow fint o fräscht här inne, förlåt om mitt monster dräglar ner lite :biggrin2:

 

Elin vad avis jag blir........men inte på dom sliskiga stirrande männen :lmao:

 

Det är många nya vikingar som har dykt upp *hurra* fast blir lite lost, vill se ansiktet på alla innan konserten så man känner igen alla :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hallåå vikingar, här kommer jag!

femaleviking.jpg:naughty:

Wow fint o fräscht här inne, förlåt om mitt monster dräglar ner lite :biggrin2:

 

Elin vad avis jag blir........men inte på dom sliskiga stirrande männen :lmao:

 

Det är många nya vikingar som har dykt upp *hurra* fast blir lite lost, vill se ansiktet på alla innan konserten så man känner igen alla :bleh:

 

Snygg du är! :thumb_yello::naughty:

 

Nä, männen var inte mkt att hänga i julgranen.. Men resten av Turkiet var underbart! (:

 

Ja, jag håller med.. Komemr snart med en bild på mig själv. ;P

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi vikingar rockar! :punk: :punk:

 

 

Det var toppen!

Sol, väme, en skön pool, trevlig personal på hotellet, god mat, inte så mkt turister (det var sista veckan på säsongen för iår).. You name it! :biggrin2:

Minus var väl myggen och mäe som inte kunde sluta stirra.. Mamma höll på att bli galen >_>

 

De låter ju aldeles underbart :bleh:

Nu blev ja oxå lite avis :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy