dilarat

World Rep
  • Content count

    724
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

362 Excellent

About dilarat

  • Rank
    Ultimate Mika Fan
  • Birthday 11/02/1996

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Turkey
  • Occupation
    Studying Architecture
  • Interests
    Drawing, playing the piano

Recent Profile Visitors

1,025 profile views
  1. dilarat

    The Turkish Thread

    Ben de bayaaaadır uzak kalmış bulunmaktayım, maalesef çok sık kontrol edemiyoruum Verda hoşgeldiiin Bence İrem çok mantıklı bi hareket yapmış Aslında 2019dan önce bence de yazmak çok mantıklı, şimdiden çağırsınlar işte
  2. dilarat

    The Turkish Thread

    Mika'ya değil, Küçükçiftlik Park'a
  3. dilarat

    The Turkish Thread

    Twitterdan saldırabiliriz Yani cevap veriyolar, bir kişiye cevap verdilerse sayı arttıkça daha etkili olur diye düşündüm. Hazır albüm de seneye çıkıcakken
  4. dilarat

    Tour rumours 2018

    I was so hopeful about 2018, because I'm in Europe for like 6 months and I was hoping that I would go to so many Mika gigs... I hope I'm gonna be able to make it in 2019
  5. dilarat

    The Turkish Thread

    Genel kibarlık yapmış gibi Ya aslında cidden hepimiz yazsak KÜçükçiftlik Park'a falan ya da ne biliyim böyle getirebilecek yerlere falan
  6. dilarat

    The Turkish Thread

    Ohaaaa ciddi misiiiin?? Ama 2019 üzdü...
  7. dilarat

    The Turkish Thread

    Ben daha önce Küçükçiftlik Park'a yazmıştım, onlar da tekrar görmeyi çok isteriz dediler. Ama hepimiz sürekli yazsak daha etkili olabilir tabi
  8. dilarat

    The Turkish Thread

    Aa hatırladım,siz miydiniiiiz ben de hatırladıım Evet ya İstanbul diyince şok olmuştum ben
  9. dilarat

    The Turkish Thread

    Ya ben bir kere Küçükçiftlik Park'a tweet atmıştım onlar da "biz de tekrar görmeyi isteriz" diye geri döndüler ama hepsi bu kadar... Sanırım albüm çıkarttıktan sonra daha çok baskı yapabiliriz. Mika'ya da Berlin'deyken tekrar Türkiye'de görmeyi çok istiyoruz demiştim ama o sadece kısa bir zaman önce İstanbul'da olduğunu söylemişti -.-
  10. dilarat

    The Turkish Thread

    Niye düünüyodunuz yaaa, yazsaydınız keşke Eskiden baya hareketliymiş de işte, birkaç senedir de hiç kimse yazmıyo
  11. dilarat

    The Turkish Thread

    You write way toooo goood
  12. dilarat

    The Turkish Thread

    Ay daha yeni görüyoruuum, merabaaaaaa! Heyecanlandım şu an
  13. And here are some of my photos, they are not good but anyway
  14. I am so so happy that he won! He deserved it! And also am extremely hapoy that I could witness his happiness after he won the award he seemed so calm and peaceful
  15. dilarat

    sing along..

    Gotta be everything more