The Israeli Thread

Killer Queen

wow i dont think ive been here much...how is everyone?

Shalom Sivan! I`m rather busy at work as the year end commences and we try to close as many deals as possible to make the 2007 numbers satisfying.. It was rather difficult for me to get used to the working routine after the wild London trip but I`m getting used..

How are you? Back in LA?

Shalom Sivan! I`m rather busy at work as the year end commences and we try to close as many deals as possible to make the 2007 numbers satisfying.. It was rather difficult for me to get used to the working routine after the wild London trip but I`m getting used..

How are you? Back in LA?

yes hard to go back to the real life after london :(

im back in LA yes.... back to the real life :(

Hey chevre!

Mika`s LICM was among the 50 best albums in 2007 according to this Israeli link:

http://www.nrg.co.il/online/5/ART1/671/031.html#AAAY3+AAtAABk+IAAl

"Mika / Live In Cartoon Motion

יכול להיות שבעוד עשור, לא יהיה אף אחד שיזכור את מיקה. הבחור הלבנוני- בריטי הזה, שהרים את אלבום הפופ של השנה, הפך לאהוד ההומואים, קובעי דעת הקהל ומדרגי המצעדים בצד המערבי של הפלנטה, כשהוא לוקח איתו את כל קלישאת פופ אפשרית (מי אמר רובי, סיזר סיסטרז וקווין) ודוחס אותם לאט לאט אל כרית המשי שלו, איתה הוא נרדם מדי לילה כשחיוך עצום מרוח על פניו.

אז נכון, מקוריות היא לא בדיוק מילת המפתח כאן אבל עם רשימה של להיטי על שכאלו, באמת שמיותר להתווכח. אפילו בריטני הייתה מתה לעשות איתו דואט לו רק היה לה הכוח לצאת מה"בלאקאאוט" שתקף אותה. נגיד שזה מדד."

• 2 weeks later...

אז נכון, מקוריות היא לא בדיוק מילת המפתח כאן אבל עם רשימה של להיטי על שכאלו, באמת שמיותר להתווכח. אפילו בריטני הייתה מתה לעשות איתו דואט לו רק היה לה הכוח לצאת מה"בלאקאאוט" שתקף אותה. נגיד שזה מדד."

מאוד אוהבים אותו בארץ, כל הזמן משמיעים אותו בגלגל"צ ובתחנות אחרות. הוא אחד הזמרים המקוריים יותר שיצא לי להאזין למוסיקה שלו בין כל הראפ והיפ הופ ושאר הגועל שיש היום במוסיקה.

so how many ppl from israel we have on the forum?

Good question. Personally I know only you and Gabi and Michael but I`m not sure if he has a profile on MFC?

People that posted on this thread are here but it doesn`t mean that they are all Israelis though a lot of them are Jewish and some are just friendly:

Wictor 23

Killer Queen 15

KiteKat 11

Sivan 7

Mici 5

juley 4

REBEKA 4

arcenciel 3

evyline 2

Carrie 2

jsap10690 1

claire 1

Sarasvatî 1

JeyJen 1

Lollipop_Dealer 1

pinkunicorn123

מאיפה את בארץ מיצי?

ראיתי בחתימה שלך שאת נוסעת ללונדון בפבראר. גם אני, אני אהיה בכל 3 ההופעות. לפחות אני מקווה מפני שהייתי בלונדון גם בדצמבר וההופעות בוטלו. מקווה שהפעם זה יצא יותר טוב.

אשמח להפגש איתך!

מאיפה את בארץ מיצי?

ראיתי בחתימה שלך שאת נוסעת ללונדון בפבראר. גם אני, אני אהיה בכל 3 ההופעות. לפחות אני מקווה מפני שהייתי בלונדון גם בדצמבר וההופעות בוטלו. מקווה שהפעם זה יצא יותר טוב.

אשמח להפגש איתך!

אני גרה באיזור הצפון , ותיקון על השם שלי אומרים אותו כמו מיקי לא מיצי.

:)

אני אהיה רק בהופעה ב-26 בפברואר אני רק מגיעה ללונדון ב25 בפברואר (הטיסה היחידה שהצלחתי למצוא).

אני הייתי בלונדון בדצמבר גם עם חברה טובה שלי היא סיפרה לי על כל הביטולים, מקווה מאוד שזה לא יקרה שוב ואשמח להפגש עימך גם. :original:

מאיפה את בארץ?

אני גרה באיזור הצפון , ותיקון על השם שלי אומרים אותו כמו מיקי לא מיצי.

:)

אני אהיה רק בהופעה ב-26 בפברואר אני רק מגיעה ללונדון ב25 בפברואר (הטיסה היחידה שהצלחתי למצוא).

אני הייתי בלונדון בדצמבר גם עם חברה טובה שלי היא סיפרה לי על כל הביטולים, מקווה מאוד שזה לא יקרה שוב ואשמח להפגש עימך גם. :original:

מאיפה את בארץ?

סליחה. מיקי זה כמעט כמו מיקה :wink2:

איך זה יכול להיות שלא נפגשנו בדצמבר? את מכירה את סיון?

אני במקור מסלובקיה איפה שאני חיה גם עכשיו אבל חייתי בארץ חמש שנים ויש לי אזרחות כפולה - משם העברית שלי. בהתחלה גרתי בקיבוץ בית השיטה אבל רוב הזמן גרתי ב ירושלים.

ראיתי את ה"חוט" שלך על העיר המדהימה, מרתקת או משהו כזה, את כתבת לונדון - וראית מה שאני כתבתי? :naughty:

השם האמיתי שלי הוא מיכל אבל מיקי זה מה שרוב החברות והמשפחה קוראים לי?.

אני לא הייתי בהופעות (שהתבטלו אחר כך) בדצמבר, באתי לשם יותר בשביל להנות מהעיר משום שזו היתה הפעם הראשונה שלי שם.

ראיתי את הפוסט שלך ועניתי לך בחזרה.:naughty:

השם האמיתי שלי הוא מיכל אבל מיקי זה מה שרוב החברות והמשפחה קוראים לי?.

אני לא הייתי בהופעות (שהתבטלו אחר כך) בדצמבר, באתי לשם יותר בשביל להנות מהעיר משום שזו היתה הפעם הראשונה שלי שם.

ראיתי את הפוסט שלך ועניתי לך בחזרה.:naughty:

מייד אבדוק את התשובה שלך.

אגב לבת דודה הישראלית שלי גם קוראים מיכל.

אני הייתי בלונדון בדצמבר גם עם חברה טובה שלי היא סיפרה לי על כל הביטולים, מקווה מאוד שזה לא יקרה שוב ואשמח להפגש עימך גם.

:original:

את מתכוונת לאבוקה?

אכן כן. :)

אחלה! אני נפגשתי איתה בלונדון בדצמבר, היא לא אמרה לך? אבל עדיף שלא מפני שאחרי ביטול ההופעה השתכרתי.. מרוב האבל.. ואחר כך היא אמרה לי שהייתי מצחיקה :naughty:

היא נוסעת ללונדון בפברואר, הפעם עם הבת שלה, אבל את בטח יודעת אם אתן חברות.

מאיפה אתן מכירות אגב? מכאן? מMYSPACE?

That`s great! Is your mother Israeli in origin?

BTW Michal is a female name absolutely not connected with the male name Michael. It`s confusing I know, also in Slovakia where I live now Michal is a male name, it`s the Slovak form of Michael.

That`s great! Is your mother Israeli in origin?

BTW Michal is a female name absolutely not connected with the male name Michael. It`s confusing I know, also in Slovakia where I live now Michal is a male name, it`s the Slovak form of Michael.

really! i never new that! michelle is the female version of michel or michael in america, my mom was born in israel but moved to the us when she was 7

really! i never new that! michelle is the female version of michel or michael in america' date=' my mom was born in israel but moved to the us when she was 7[/quote']

Michelle is the American version to Michal, i was in America for nearly a year and this is the name people around me usually called me, as Michal was too difficult to say and i gave them such a hard time for that...:naughty:

Rebeka, i didnt know that Michal is a male name in Slovakia, interesting fact indeed...

Michelle is the American version to Michal, i was in America for nearly a year and this is the name people around me usually called me, as Michal was too difficult to say and i gave them such a hard time for that...:naughty:

Rebeka, i didnt know that Michal is a male name in Slovakia, interesting fact indeed...

Yes it is, and pronounced like in Hebrew with the "ch" sound. If you came here you would have to persuade every one that you are a woman, or you could pretend that you are a man easily (-:

Why didn`t you tell them in US to call you Miki/Mici?

Yes it is, and pronounced like in Hebrew with the "ch" sound. If you came here you would have to persuade every one that you are a woman, or you could pretend that you are a man easily (-:

Why didn`t you tell them in US to call you Miki/Mici?

Cause most of the people who know me there knew me by the name Michal.