Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:boing:

 

Zenuwachtig? is het zo erg?:naughty:

en ik ben ook wel van 'het glas is halfvol' maar als t op schoola aankomt is het glas helemaal leeg...:boxed:

 

Neen, weet niet .. Zie het toch wel een beetje niet meteen zitten om 1 of andere reden..

 

Arme jij :bleh:

Link to comment
Share on other sites

1 November in Den Haag, ik heb net kaartjes besteld!

 

Niiiice! :biggrin2: Ook een grote zaal?

 

Ik vind t wel jammer dat t daarna afgelopen is, maarja.. aan alle leuke dingen komt een eind! :thumbdown::naughty:

 

 

 

 

@ Bienie: Mooie foto's! Wat voor camera heeft je vader?

Link to comment
Share on other sites

@ Bienie: Mooie foto's! Wat voor camera heeft je vader?

 

Canon Eos 450D :drool:

Vind het ding alleen te groot, kreeg gewoon kramp in mijn hand, mijn handen zijn te klein :tears::roftl: En ik kan er ook (nog) totaal niet meer overweg.. maarja .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Jemig, even kijk ik in een andere thread, zitten jullie alweer hier :naughty:

 

Mooie foto's Bienie! Zo te zien hadden ze het wel naar hun zin.

 

Jaja, ik heb zeker 3x zoveel gelopen als zij .. maarja .. :roftl:

En de hengst werd af en toe toch wel klein beetje moeilijk .. ging ie gewoon voor mijn neus de lucht in enzo, niet zo handig :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Canon Eos 450D :drool:

Vind het ding alleen te groot, kreeg gewoon kramp in mijn hand, mijn handen zijn te klein :tears::roftl: En ik kan er ook (nog) totaal niet meer overweg.. maarja .. :bleh:

 

Oooooh lovely! :wub2:

Tis inderdaad een beetje een lomp ding (ligt natuurlijk ook aan de lens die je erop doet). Ik vind vooral de close-ups heel mooi! :thumb_yello:

 

 

 

Oooh lol 5000e post!

aajbkmgh0.jpg

Link to comment
Share on other sites

Oooooh lovely! :wub2:

Tis inderdaad een beetje een lomp ding (ligt natuurlijk ook aan de lens die je erop doet). Ik vind vooral de close-ups heel mooi! :thumb_yello:

 

Hmmja, nu zat er nog maar gewoon de kitlens op, dus met een zoomlens ofzo zie ik het helemaal niet zitten denk ik :blush-anim-cl::roftl: Maarja, hij is van mijn vader, dus dan moet die maar altijd meekomen foto's maken :naughty::mf_rosetinted:

 

En dank je :original:

Link to comment
Share on other sites

Oooooh lovely! :wub2:

Tis inderdaad een beetje een lomp ding (ligt natuurlijk ook aan de lens die je erop doet). Ik vind vooral de close-ups heel mooi! :thumb_yello:

 

 

 

Oooh lol 5000e post!

aajbkmgh0.jpg

 

Die moet gevierd worden :flowers2:

 

IMG_0022.jpg

Link to comment
Share on other sites

Morgenavond om deze tijd zit ik me in het hostel te bedenken wat ik ga doen...ik zie die vriend van me dinsdagavond pas, vlak voor mijn ghost tour...

Neem aan dat ik woensdagavond pas naar hem thuis ga, lekker onderuitgezakt dvdtje kijken met hem en zijn vriendin.

En vrijdag en zaterdags zwaar stappen:thumb_yello:

 

Maar baal beetje dat ik morgenavond uit mijn duim moet gaan zuigen.

Ik ga daar gewoon vriendjes zoeken!!!:bleh::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Niiiice! :biggrin2: Ook een grote zaal?

 

Ik vind t wel jammer dat t daarna afgelopen is, maarja.. aan alle leuke dingen komt een eind! :thumbdown::naughty:

 

@ Bienie: Mooie foto's! Wat voor camera heeft je vader?

 

Valt wel mee, 2000 man kan erin volgens de site maar ik ben er weleens geweest en zo groot is het niet.

Het is vooral fijn dat het lekker dichtbij is!

 

Idd mooie foto's Bienie!

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, nu zat er nog maar gewoon de kitlens op, dus met een zoomlens ofzo zie ik het helemaal niet zitten denk ik :lushanim-cl::roftl: Maarja, hij is van mijn vader, dus dan moet die maar altijd meekomen foto's maken :nauhty::mf_rosetnted

 

En dank je

 

hmmm ik wou dat ik er geld voor had! :wub2: Tis echt een geweldige hobby, maar o zo duur!

 

Die moet gevierd worden :flowers2

 

IMG_0022.jpg

 

:drool:

Nice way to celebrate! :wub2:

 

Proficiat! :woot_jump: :yay

 

Hehe, dank u, ik zou me eigenlijk moeten schamen! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Valt wel mee, 2000 man kan erin volgens de site maar ik ben er weleens geweest en zo groot is het niet.

Het is vooral fijn dat het lekker dichtbij is!

 

Idd mooie foto's Bienie!

 

da's wel relaxed! Ik heb ze een keer eerder gezien, in een heel kleine zaal, en dat is toch wel het leukste denk ik! :wub2: Maarja, kon het niet laten om nog eens te gaan, dan maar in een grote zaal! Ik moest gewoon nog eens! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Idd mooie foto's Bienie!

 

Dank je :biggrin2:

 

hmmm ik wou dat ik er geld voor had! :wub2: Tis echt een geweldige hobby, maar o zo duur!

 

Hehe, dank u, ik zou me eigenlijk moeten schamen! :roftl:

 

Hmmja, inderdaad .. Alhoewel .. duur .. als je je camera en lens (of lenzen) éénmaal hebt kost het je alleen tijd (en geld voor de bezine die je oprijdt richting .. :bleh:). Dus het is eigenlijk maar een vrij éénmalige kost .. Paarden zijn duurder :roftl:

 

Hoezo? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, inderdaad .. Alhoewel .. duur .. als je je camera en lens (of lenzen) éénmaal hebt kost het je alleen tijd (en geld voor de bezine die je oprijdt richting .. :bleh:). Dus het is eigenlijk maar een vrij éénmalige kost .. Paarden zijn duurder :roftl:

 

Hoezo? :blink:

 

Nouja, onderhoud en inderdaad lenzen en andere accessoires die je er telkens bij koopt (daar ontkom je gewoon niet aan :drool: ) T mag allemaal wat kosten!

En ja, dat paarden duurder zijn geloof ik best! :naughty: Maar daar heb ik niet zoveel mee... :blush-anim-cl:

 

 

Nou... 5000 posts in een half jaar! :doh:

Link to comment
Share on other sites

da's wel relaxed! Ik heb ze een keer eerder gezien, in een heel kleine zaal, en dat is toch wel het leukste denk ik! :wub2: Maarja, kon het niet laten om nog eens te gaan, dan maar in een grote zaal! Ik moest gewoon nog eens! :naughty:

 

Mazzelaar!

 

Ik heb ze pas laat "ontdekt" (ik vond ze eerst stom, daarna niet meer obviously) en toen was alles al uitverkocht.

En aangezien het hun afscheidstoernee is had ik de hoop al opgegeven MAARRRR gelukkig hebben ze een extra show, in Den Haag of all places!

Meant to be much? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nouja, onderhoud en inderdaad lenzen en andere accessoires die je er telkens bij koopt (daar ontkom je gewoon niet aan :drool: ) T mag allemaal wat kosten!

En ja, dat paarden duurder zijn geloof ik best! :naughty: Maar daar heb ik niet zoveel mee... :blush-anim-cl:

 

 

Nou... 5000 posts in een half jaar! :doh:

 

Ik weet niet wat jij voor accessoires er allemaal zou bijkopen, maar bij mij zou dat best wel meevallen denk ik :roftl: Als ik de geschikte lens heb is het voor mij wel ok :bleh:

 

 

Ja, schaam je .. zo weinig :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy