ohh good question..
for me it would be:
1- Any Other World
2- Ordinary Man
3- Porcelain
4- Over My Shoulder
5- Hurts
6- Promiseland
7- Underwater
8- We Are Golden
9- Happy Ending
10- Overrated
11- Feels Like Love
12- Heroes
13- Intoxicated
14- Lamour Fait Ce Quil Veut
15- Tah Dah
16- Rain
17- Staring At The Sun
18- Jai Pas Envie
19- Last Party
20- Origin Of Love