Dutch Mika Mail; what ya think?

Biekje

is het mischien een idee om woonplaatsen erbij te zetten,

want het is leuker als je post van de andere kant van het land krijgt, dan dat degene met wie je samenwoont een stad verder woont...

toch?

• Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

is het mischien een idee om woonplaatsen erbij te zetten,

want het is leuker als je post van de andere kant van het land krijgt, dan dat degene met wie je samenwoont een stad verder woont...

toch?

Goed idee.

Waar haal ik vandaan waar iedereen woont?Welk deel dus

Aren't we already doing the same thing in Mika Mail? :blink:

No, I already explainer earlier in this thread...

Mika Mail was setup because : "Turned out there are alot of thinqs that we have in the UK that the US doesnt, and visa versa.

So we set up Mika Mail"

And you know I loooooooooooove the idea, thats also what I told in this thread.

However not all people can afford parcels to other countries and a we all love to send and get pressies.

Plus I didnt wanna flood the MikaMail thread with dutchie to dutchie MM.

I suggested this in the Dutch thread and some of us were excited and asked me te open a new thread. Which I did.

I don't wanna upset people by doing this. I explained where I got the idea from and some of the people who are doing this now, also wanted to do the MikaMail, the original idea.

So I kinda "sponsored" more European people for you too:wink2:

Please don't get mad, I just wanted to keep the thread clean of dutchie to dutchie MM and I didn't know MM was used for same country MM too! I didnt read ALL the pages...and the original idea was, like I said...country to country...

I'm sorry if I upset anyone...:crybaby::emot-sad: I didn't mean to.

Mischien is het anders een idee om voor diegene die naar de dutch meeting in de efteling te komen de pakketten daar uit te wisselen?

het zou gelijk het 'ijs breken' mocht er dat zijn... en je bespaard er redelijk wat geld mee :wink2:

Mischien is het anders een idee om voor diegene die naar de dutch meeting in de efteling te komen de pakketten daar uit te wisselen?

het zou gelijk het 'ijs breken' mocht er dat zijn... en je bespaard er redelijk wat geld mee :wink2:

Hmm goed idee

^ Maar dan loop je er de hele dag mee te slepen..

Mjah

OO Ik wou dat ik naar die meeting kon :crybaby:

Nog eens agenda nagekeken...(mocht geld geen rol spelen, wat het wel doet), ...18 augustus moet ik smorgens om 9:00u bij een docente zijn (ik moet wat inhalen nog)...dus dat gaat niet lukken. Dat is in Sittard en dat duurt zo'n anderhalf uur...en dan moet ik nog helemaal vanuit daar naar de Efteling :crybaby:

EN kaartje efteling best duur *snik*

Hmm goed idee

Mjah

OO Ik wou dat ik naar die meeting kon :crybaby:

Nog eens agenda nagekeken...(mocht geld geen rol spelen, wat het wel doet), ...18 augustus moet ik smorgens om 9:00u bij een docente zijn (ik moet wat inhalen nog)...dus dat gaat niet lukken. Dat is in Sittard en dat duurt zo'n anderhalf uur...en dan moet ik nog helemaal vanuit daar naar de Efteling :crybaby:

EN kaartje efteling best duur *snik*

zoals het er nu uit ziet word het de 17de :mf_rosetinted:

aangezien er tot nu to op die dag de meeste mensen kunnen

zoals het er nu uit ziet word het de 17de :mf_rosetinted:

aangezien er tot nu to op die dag de meeste mensen kunnen

Dat verandert de zaak een KLEIN beetje...maar toch is entreebewijs duur...en dan moet ik de reis erheen ook betalen (OV niet geldig, alleen korting)...ik zal eens gaan rekenen, ok?

BRB

*edit*

Volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar € 29,00

Treinreis: Dagretour € 14,50

*denkt diep na*...en dan nog stukje met de bus. Weet iemand hoeveel strippen? Maar dat moet op zich goed komen...

samen dus dan iets van 45 euro...OP ZICH moet dat kunnen...neem ik wel lekker eigen broodjes mee :P

No, I already explainer earlier in this thread...

Mika Mail was setup because : "Turned out there are alot of thinqs that we have in the UK that the US doesnt, and visa versa.

So we set up Mika Mail"

Yes, that was the reason why lilmot and Pink came up with the idea as they are from the US and the UK. Which does in no way mean that it is limited to the US and UK stuff shrug.gif - I'm not from the UK and I have a partner from Australia (:das:). shrug.gif

And you know I loooooooooooove the idea, thats also what I told in this thread.

It's a great idea indeed. Pink & Molly did a good job :cheerful_h4h:.

However not all people can afford parcels to other countries and a we all love to send and get pressies.

We currently have people from the same country mikamailing each other shrug.gif.

Plus I didnt wanna flood the MikaMail thread with dutchie to dutchie MM.

What is so bad about a bunch of Dutchies willing to participate? The more, the merrier :punk:.

I don't wanna upset people by doing this. I explained where I got the idea from and some of the people who are doing this now, also wanted to do the MikaMail, the original idea.

So I kinda "sponsored" more European people for you too:wink2;

Please don't get mad, I just wanted to keep the thread clean of dutchie to dutchie MM and I didn't know MM was used for same country MM too! I didnt read ALL the pages...and the original idea was, like I said...country to country...

No offence, but I don't get the part in bold.

We have US Americans MMing US Americans. We have US Americans MMing US Americans while at the same time having another partner abroad. It's the same idea, everyone is welcome, we are an international forum. And it is in the thread that people also have partners in their own country. There is NO difference between the two projects; it's only that people here talk Dutch. Where is the reason for separating the projects? Or rather divide the ONE project? Why don't we stay in one thread and share our experiences and post pictures and whatever? shrug.gif

Heyhey

Er zijn er veel met de auto...dus de pakketjes kunnen VOOR het park worden bekeken en dan in de auto's worden gelegd tot einde dag, dat dan iedereen eigen pakje meesleept...dan sleep je er niet de hele dag mee.

Niet mijn idee, maar die van Sinas trouwens:thumb_yello:

• 2 weeks later...

Ik ben wel zo ongeveer klaar met pakketje voor Sinas...het is toch meer dan 25 euro geworden...majah...de leukste dingen waren wel het geld waard eigenlijk.

Dus mjah, het IS mogelijk van 25 euro...dat wel...

Dit is wat het nu is (en er komt nog wat via de post)

100_2331.jpg

En

100_2332.jpg

Willen de anderen starten?

Maken jullie zelf pairs, of zal ik shuffelen?

lekker kleurrijk XD

Ik ben al begonnen voor mijn nog onbekende Mika-mail partner :roftl:

misschien kan iedereen opnoemen of ze nog een voorkeur hebben met zie ze willen?

Ik ben op zich ook weer bijna beschikbaar als partner, maar niet om in de Efteling pakket te swappen, dat is me wat te snel:blink: Heb wat tijd nodig om in geld te herstellen:roftl:

Ik ben op zich ook weer bijna beschikbaar als partner, maar niet om in de Efteling pakket te swappen, dat is me wat te snel:blink: Heb wat tijd nodig om in geld te herstellen:roftl:

efteling is voor mij ook te snel :naughty:

oeh misschien voor rond kerst :punk:

kunnen we een MFC kerst diner/dag doen en dan de paketten onderling uitwisselen :bleh:

heeft iedereen ook genoeg tijd :thumb_yello:

efteling is voor mij ook te snel :naughty:

oeh misschien voor rond kerst :punk:

kunnen we een MFC kerst diner/dag doen en dan de paketten onderling uitwisselen :bleh:

heeft iedereen ook genoeg tijd :thumb_yello:

Strak plan!!!!

Ik wil ook wel meedoen, maar inspiratie is over het algemeen niet mijn sterkste punt:blink::roftl:

Maargoed, als ik er maar lang genoeg de tijd voor heb moet t wel lukken, voor de kerst moet ik wel iets klaar hebben:naughty: