Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

okeej leuk! in wat voor soort dat kheb nu al zooo veel kamers gezien:P

 

Een blauw en witte kamer, aangezien mijn kamer veel blauw heeft..:bleh:

 

Wat dacht je van een LAVALAMP!!!

Een absolute must!

 

:lmfao:

Ik had er vroeger eentje, ze zijn echt heel leuk om naar te staren:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Me-Mi-Ka: :huglove:

 

Voor de rest .. iedereen .. weet niet of jullie mij vanavond nog gaan zien. Mijn internet iets zééér irritant, kan gewoon niks bijlezen dus ook niet volgen .. En mijn moeder is vandaag verjaard en dat bezoek begint hier nu binnen te komen dus dan moeten we gezellig sociaal gaan doen ..

 

Dus tot .. nog eens ..

Link to comment
Share on other sites

Een blauw en witte kamer, aangezien mijn kamer veel blauw heeft..:bleh:

 

 

 

:lmfao:

Ik had er vroeger eentje, ze zijn echt heel leuk om naar te staren:naughty:

 

jaa lavalampen kheb er iniedergeval 1tje:P en een glitterlamp:P die dingen zijn egt rustgevend haha:P

Link to comment
Share on other sites

jaa lavalampen kheb er iniedergeval 1tje:P en een glitterlamp:P die dingen zijn egt rustgevend haha:P

 

Jaaa, en grappig! Dan gaat die blubberbal weer omhoog en dan gaat weer een andere blubberbal weer naar beneden:roftl:

 

Me-Mi-Ka: :huglove:

 

Voor de rest .. iedereen .. weet niet of jullie mij vanavond nog gaan zien. Mijn internet iets zééér irritant, kan gewoon niks bijlezen dus ook niet volgen .. En mijn moeder is vandaag verjaard en dat bezoek begint hier nu binnen te komen dus dan moeten we gezellig sociaal gaan doen ..

 

Dus tot .. nog eens ..

 

Thanksss:huglove:

 

En daaaaag!:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Me-Mi-Ka: :huglove:

 

Voor de rest .. iedereen .. weet niet of jullie mij vanavond nog gaan zien. Mijn internet iets zééér irritant, kan gewoon niks bijlezen dus ook niet volgen .. En mijn moeder is vandaag verjaard en dat bezoek begint hier nu binnen te komen dus dan moeten we gezellig sociaal gaan doen ..

 

Dus tot .. nog eens ..

 

Gefeli met je ma en enjoy!

Tot gauw!!!

Link to comment
Share on other sites

Hallootjes!

 

Ik heb al jaren een blauwe met rode blubberballen

 

(haha sorry dat ik dit quote en daarmee het totaal uit zn verband trek, waardoor het nogal raar wordt :lmfao:, maar...) IK ZIE DAT JE WEER KAN POSTEN! :punk: teehee

Link to comment
Share on other sites

Hallootjes!

 

 

 

(haha sorry dat ik dit quote en daarmee het totaal uit zn verband trek, waardoor het nogal raar wordt :lmfao:, maar...) IK ZIE DAT JE WEER KAN POSTEN! :punk: teehee

 

JAAAAAAAAAA!!!

Queenie reageerde niet en toen ik snachts keek, was ze offline, dus heb iemand anders gepost en toen wast snel geregeld.!!!:thumb_yello: Dankje voor de tip! Ben weer op peil met mijn Mikanol:naughty:

 

Hoestie daar nu?

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAAA!!!

Queenie reageerde niet en toen ik snachts keek, was ze offline, dus heb iemand anders gepost en toen wast snel geregeld.!!!:thumb_yello: Dankje voor de tip! Ben weer op peil met mijn Mikanol:naughty:

 

Hoestie daar nu?

 

Goed zo! Kan me niet voorstellen hoe het is om niet te kunnen posten op de MFC! THE HORROR! :naughty:

 

Hier is het wel ok! Ik word zo gelukkig van het goede weer en mn lieve collega's, laten we het daar op houden! :bleh:

 

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Goed zo! Kan me niet voorstellen hoe het is om niet te kunnen posten op de MFC! THE HORROR! :naughty:

 

Hier is het wel ok! Ik word zo gelukkig van het goede weer en mn lieve collega's, laten we het daar op houden! :bleh:

 

Hoe is het met jou?

 

Ja goed eigenlijk!

Bedje staat dus, heb zwaar fijn geshopt, het weer is perfect...WAUW!!!:thumb_yello:

Nu nog een kerel ...:bleh:

 

Morgen weer werken:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Ja goed eigenlijk!

Bedje staat dus, heb zwaar fijn geshopt, het weer is perfect...WAUW!!!:thumb_yello:

Nu nog een kerel ...:bleh:

 

Morgen weer werken:shocked:

 

Ik wil ook shoppen!!! :sad: Maar ik was vanavond echt te gaar om nog even naar koopavond te gaan! :no: Gelukkig heb ik het weekend! :thumb_yello:

 

Achja, werken is zo verkeerd nog niet toch, lekker centjes verdienen! :naughty: (sparen voor een Mika-stalk-tour)

Link to comment
Share on other sites

Ik wil ook shoppen!!! :sad: Maar ik was vanavond echt te gaar om nog even naar koopavond te gaan! :no: Gelukkig heb ik het weekend! :thumb_yello:

 

Achja, werken is zo verkeerd nog niet toch, lekker centjes verdienen! :naughty: (sparen voor een Mika-stalk-tour)

 

Juistem! Daar ben ik mee bezig, sparen voor die stalktour! Gaan we samen (met de dutchies hier)?:thumb_yello: beste vriendinnetje kan niet alles meedoen en alleen gaan vind ik stom:bleh:

 

En in weekend shoppen is beter, dan is er ook markt...ik moet zaterdags altijd werken dus ik mis altijd de markt :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Juistem! Daar ben ik mee bezig, sparen voor die stalktour! Gaan we samen (met de dutchies hier)?:thumb_yello: beste vriendinnetje kan niet alles meedoen en alleen gaan vind ik stom:bleh:

 

En in weekend shoppen is beter, dan is er ook markt...ik moet zaterdags altijd werken dus ik mis altijd de markt :shocked:

 

Ja, lijkt me echt top om een stalktour te organiseren met een paar Dutchies! Lijkt me in ieder geval tof om m te stalken in Groot Britannië en Ierland! :wub2:

 

Ja, ik heb geluk, in Apeldoorn is zowel op maandag als zaterdag een grote markt, dus opzich is er voor mij altijd wel een optie om een markt te bezoeken! :naughty:

 

(probeert ondertussen bij te lezen in de Paleo Report thread, dus sorry voor enige vertraging)

Link to comment
Share on other sites

Ja, lijkt me echt top om een stalktour te organiseren met een paar Dutchies! Lijkt me in ieder geval tof om m te stalken in Groot Britannië en Ierland! :wub2:

 

Ja, ik heb geluk, in Apeldoorn is zowel op maandag als zaterdag een grote markt, dus opzich is er voor mij altijd wel een optie om een markt te bezoeken! :naughty:

 

(probeert ondertussen bij te lezen in de Paleo Report thread, dus sorry voor enige vertraging)

 

GB en IRE dan ga ik ZEKER mee!!!!!ALLE CONCERTEN!!!

 

Wij hebben woensdag en zaterdag, maar ze plannen me op beide dagen in :shocked:

Link to comment
Share on other sites

GB en IRE dan ga ik ZEKER mee!!!!!ALLE CONCERTEN!!!

 

Wij hebben woensdag en zaterdag, maar ze plannen me op beide dagen in :shocked:

 

Als ik de loterij win wil ik m ook stalken in Amerika!! :fisch:

 

Maar top!! Dan hoef ik iig niet alleen te reizen! :roftl: Ik geloof dat Anouk ook die kant op wilt, maarja dat moeten we tegen die tijd maar zien! Laat eerst die nieuwe DVD en daarna ECHT de nieuwe CD uitkomen! :naughty: Misschien valt die cd wel zo erg tegen dat we 'm niet eens willen stalken! :lmfao:

 

 

oooh.. het is niet eerlijk!! :sad:

Link to comment
Share on other sites

Als ik de loterij win wil ik m ook stalken in Amerika!! :fisch:

 

Maar top!! Dan hoef ik iig niet alleen te reizen! :roftl: Ik geloof dat Anouk ook die kant op wilt, maarja dat moeten we tegen die tijd maar zien! Laat eerst die nieuwe DVD en daarna ECHT de nieuwe CD uitkomen! :naughty: Misschien valt die cd wel zo erg tegen dat we 'm niet eens willen stalken! :lmfao:

 

 

oooh.. het is niet eerlijk!! :sad:

 

Amerika nee, maar idd wel als ik de loterij win (waar ik niet aan meedoe).

OOO gezellig! Hoor net dat Sinas ook wel mee zou willen:thumb_yello:

Ja die nieuwe DVD en CD kan ik ondertussen al nauwelijks op wachten, maar wil eigk ook wel heel graag nieuw concert....pfff lastig!

En die cd KAN niet tegenvallen:bleh:

Link to comment
Share on other sites

OMG I AM SO HAPPY *this has to totally be an {American thing} :roftl:

 

Okay --

 

so I just got back to work from my lunch break --

 

I went to Publix .......

 

to use the bathroom *they have the cleanest public restrooms of ANY place I have EVER seen before*

 

.... and to get a pack of gum {juicy fruit - yum}

 

---- and as SOON as I walked through the doors GUESS WHAT I HEARD

 

..... ah ah ah -- is there anybody home.... who will beleive me won't decieve me won't try to change me -- ah ah ah IS THERE ANYBODY HOME

 

MY HEART just about JUMPED OUT OF MY CHEST!!!!!!!!

 

I can ONLY imagine what the shoppers MUST have been thinking as I started jumping up and down like a 2 year old -- going OMG OMG -- THAT IS MIKA!!!!

 

One man looked at me like :shocked::boxed:

 

I just repeated myself -- DO YOU HEAR THAT? THAT'S MIKA!!!!!

He looked at me -- as to say -- alrighty then!!! :naughty:

 

OMG -- that is the FIRST time I have heard MIKA out like that!!!!

 

So I totally bought a lottery ticket!!!! I mean COME on hearing Mika OUT is totally good luck!!!!!!!

 

Oh and last time I heard Mika OUT -- I got a strike bowling :mf_rosetinted:

*even though I am the one that played him on the jukebox*

 

Guess it still counts as good luck!!!!

Link to comment
Share on other sites

Amerika nee, maar idd wel als ik de loterij win (waar ik niet aan meedoe).

OOO gezellig! Hoor net dat Sinas ook wel mee zou willen:thumb_yello:

Ja die nieuwe DVD en CD kan ik ondertussen al nauwelijks op wachten, maar wil eigk ook wel heel graag nieuw concert....pfff lastig!

En die cd KAN niet tegenvallen:bleh:

 

Neuh, ik doe ook niet mee aan een loterij.. nouja, misschien trouw ik wel een miljonair dan ofzo! :mf_rosetinted:

 

Zo tof! Ik verheug me nu al op onze GB-trip (lol, las net over Mikatourism)!! :dance_man:

 

Ik verwacht uiteraard ook niet dat de cd zal tegenvallen, hoewel het denk ik wel weer onwijs wennen zal zijn na meer dan een jaar lang LICM geluisterd te hebben (en wanneer die cd uitkomt zijn we wel weer een half jaar verder :naughty:)

 

Wat was dat?

 

I dunno! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy