Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

Neuh, ik doe ook niet mee aan een loterij.. nouja, misschien trouw ik wel een miljonair dan ofzo! :mf_rosetinted:

 

Zo tof! Ik verheug me nu al op onze GB-trip (lol, las net over Mikatourism)!! :dance_man:

 

Ik verwacht uiteraard ook niet dat de cd zal tegenvallen, hoewel het denk ik wel weer onwijs wennen zal zijn na meer dan een jaar lang LICM geluisterd te hebben (en wanneer die cd uitkomt zijn we wel weer een half jaar verder :naughty:)

 

 

 

I dunno! :shocked:

 

Oeh dit gaat helemaal goed komen!:thumb_yello: Heb er eeeecht zin in!!!

2009 gaat het helemaal worden! Afstudeerjaar, Mikastalkjaar!!!WOOHOO!!!

 

Het zal best wennen zijn...dat zeker!Maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen! En wanneer hij weer gaat touren zijn we wsl zover, dat we de nieuwe cd ook kunnen dromen, dus dat scheelt ook weer:blink: Ik weet nog niet of dat goed of slecht is:roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha shiiiiiiit ik moet nog zo hard gaan sparen dan! :roftl: Engeland is belachelijk duur! :thumbdown:

 

Ik kan niet wachten op de nieuwe DVD, dat is nu het eerste wat komt! Op de dag dat ie verkrijgbaar is wil ik m meteen hebben! :blush-anim-cl: En ik vind het onvoorstelbaar dat ik LICM zooooooo vaak gehoord heb en dat ik er nog steeds niet moe van ben! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Haha shiiiiiiit ik moet nog zo hard gaan sparen dan! :roftl: Engeland is belachelijk duur! :thumbdown:

 

Ik kan niet wachten op de nieuwe DVD, dat is nu het eerste wat komt! Op de dag dat ie verkrijgbaar is wil ik m meteen hebben! :blush-anim-cl: En ik vind het onvoorstelbaar dat ik LICM zooooooo vaak gehoord heb en dat ik er nog steeds niet moe van ben! :shocked:

 

Ja ik ga ook hard sparen...maar ik spaar vanaf september sowieso 120 euro per maand. En dan wat ik nog kwijt kan zeg maar...

 

O ik kan wel een paar uurtjes wachten nadat dvd uitgekomen is...

Ja daar zeg je zo wat...ik ben die cd nu al maaaanden aan het luisteren en het wordt alleen maar LEUKER. Dat heb ik zelfs bij Bon Jovi niet meegemaakt!!!:blink:

Link to comment
Share on other sites

over dromen gesproken... ik heb vannacht echt de meest BELACHELIJKE Mika-gerelateerde droom ooit gehad. In het kort:

 

We (geen idee wie 'we' precies is.. iig was ik er bij) stonden bij een concert van Mika, toen het plots stopte... vaag vaag en terwijl we stonden te wachten ontmoetten we Yasmine, die had een paar nieuwe schoenen bij zich voor Mika! En toen vroeg ik of ik zijn schoenen/schoenmaat mocht vergelijken met die van mij, door zijn schoen en mijn schoen tegen elkaar aan te houden. En toen bleek dat mijn voeten veel groter waren! En dat vond ik verschrikkelijk, want hij was toch veel langer enzo...

 

QUE?!?! :shocked::hypo:

 

:lmao:

 

so random...

Link to comment
Share on other sites

over dromen gesproken... ik heb vannacht echt de meest BELACHELIJKE Mika-gerelateerde droom ooit gehad. In het kort:

 

We (geen idee wie 'we' precies is.. iig was ik er bij) stonden bij een concert van Mika, toen het plots stopte... vaag vaag en terwijl we stonden te wachten ontmoetten we Yasmine, die had een paar nieuwe schoenen bij zich voor Mika! En toen vroeg ik of ik zijn schoenen/schoenmaat mocht vergelijken met die van mij, door zijn schoen en mijn schoen tegen elkaar aan te houden. En toen bleek dat mijn voeten veel groter waren! En dat vond ik verschrikkelijk, want hij was toch veel langer enzo...

 

QUE?!?! :shocked::hypo:

 

:lmao:

 

so random...

 

 

:roftl:

 

Enige Mika gerelateerde was pasgeleden dus met die Piano...ik kreeg les geloof ik...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja ik ga ook hard sparen...maar ik spaar vanaf september sowieso 120 euro per maand. En dan wat ik nog kwijt kan zeg maar...

 

O ik kan wel een paar uurtjes wachten nadat dvd uitgekomen is...

Ja daar zeg je zo wat...ik ben die cd nu al maaaanden aan het luisteren en het wordt alleen maar LEUKER. Dat heb ik zelfs bij Bon Jovi niet meegemaakt!!!:blink:

 

En Mika maar zeuren dat ie een horloge niet kan betalen... tsssk hij moest eens weten wat ie ons aandoet! :mf_rosetinted:

 

Mika heeft ons in zn macht.. ik zeg t je... :sad:

 

*subscribes* :mf_rosetinted:

 

Hellow!! :bye: Hoe gaat ie? Beetje bijgekomen van Madrid?

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Enige Mika gerelateerde was pasgeleden dus met die Piano...ik kreeg les geloof ik...:blink:

 

Hmm ja ik denk ook dat dat mn eerste echte Mika-gerelateerde droom was.. en Mika zelf kwam er niet eens echt in voor :thumbdown: in ieder geval niet zoals ik zou willen! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

over dromen gesproken... ik heb vannacht echt de meest BELACHELIJKE Mika-gerelateerde droom ooit gehad. In het kort:

 

We (geen idee wie 'we' precies is.. iig was ik er bij) stonden bij een concert van Mika, toen het plots stopte... vaag vaag en terwijl we stonden te wachten ontmoetten we Yasmine, die had een paar nieuwe schoenen bij zich voor Mika! En toen vroeg ik of ik zijn schoenen/schoenmaat mocht vergelijken met die van mij, door zijn schoen en mijn schoen tegen elkaar aan te houden. En toen bleek dat mijn voeten veel groter waren! En dat vond ik verschrikkelijk, want hij was toch veel langer enzo...

 

 

 

so random...

 

:roftl:

 

Ooit komt het wel goed hoor :huglove:

 

 

Hellow!! :bye: Hoe gaat ie? Beetje bijgekomen van Madrid?

 

Hmm... Geloof het wel... Gelukkig... Was écht gesloopt :blink: Maar wil nu niks liever dan terug...

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Ooit komt het wel goed hoor :huglove:

 

 

 

Hmm... Geloof het wel... Gelukkig... Was écht gesloopt :blink: Maar wil nu niks liever dan terug...

 

:roftl: Thanks, ik mag het hopen!! :bleh:

 

 

Ooh goed zo. Dus je gaat de volgende Europa tour ook mee op Mikastalktour als Mikatrourism? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

En Mika maar zeuren dat ie een horloge niet kan betalen... tsssk hij moest eens weten wat ie ons aandoet! :mf_rosetinted:

 

Mika heeft ons in zn macht.. ik zeg t je... :sad:

 

 

 

Hellow!! :bye: Hoe gaat ie? Beetje bijgekomen van Madrid?

 

 

Hij heeft ons inderdaad in zijn macht...we mogen mazzel hebben dat hij nog wat voor zijn fans over heeft...anders hadden we echt dikke pech!

 

Tuurlijk... Count me in!!

 

YEAH!!!!

 

Hmm ja ik denk ook dat dat mn eerste echte Mika-gerelateerde droom was.. en Mika zelf kwam er niet eens echt in voor :thumbdown: in ieder geval niet zoals ik zou willen! :mf_rosetinted:

 

Mjah, beetje jammer eigk...heb hem nog nooit in mijn dromen gehad:shocked:

Of tellen dagdromen?:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Yay!! Ik had van jou ook haast niet anders verwacht! :roftl:

 

Owhjee... Is het zo erg met me gesteld? :blush-anim-cl:

 

Weet eigenlijk helemaal niet of ik het komende jaar in de gelegenheid ga zijn... :boxed: Ga vanaf september erg druk zijn met mn major thesis, daarna vanaf februari voor 4 maanden op stage... Waarschijnlijk ergens in Azie, Japan of Indonesie... Maar daar komt ie toch niet :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hij heeft ons inderdaad in zijn macht...we mogen mazzel hebben dat hij nog wat voor zijn fans over heeft...anders hadden we echt dikke pech!

 

Mjah, beetje jammer eigk...heb hem nog nooit in mijn dromen gehad:shocked:

Of tellen dagdromen?:bleh:

 

Hmm, nouja alles wat ie doet naast zn muziek en concerten maakt het voor mij extra speciaal! :wub2:

 

En als dagdromen zouden tellen... okee dan euhm.. ja, dan ben ik de tel wel kwijt denk ik zo! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, nouja alles wat ie doet naast zn muziek en concerten maakt het voor mij extra speciaal! :wub2:

 

En als dagdromen zouden tellen... okee dan euhm.. ja, dan ben ik de tel wel kwijt denk ik zo! :naughty:

 

jah psies, dat maakt HEM speciaal:wub2::wub2:

Jah hier same..tis erg gesteld met me

 

Anyway...ik ga eens offline...morgen weer werken en ik wil die dvd nog kijken:thumb_yello::thumb_yello:

 

Dus ik wens iedereen een hele fijne avond nog en tot morgen!!!Slaap lekker!

*knuf*

Link to comment
Share on other sites

jah psies, dat maakt HEM speciaal:wub2::wub2:

Jah hier same..tis erg gesteld met me

 

Anyway...ik ga eens offline...morgen weer werken en ik wil die dvd nog kijken:thumb_yello::thumb_yello:

 

Dus ik wens iedereen een hele fijne avond nog en tot morgen!!!Slaap lekker!

*knuf*

 

kijkse, weet zeker dat je ervan gaat geniet, ik deed dat in ieder geval wel, en tot morgen weer :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Owhjee... Is het zo erg met me gesteld? :blush-anim-cl:

 

Weet eigenlijk helemaal niet of ik het komende jaar in de gelegenheid ga zijn... :boxed: Ga vanaf september erg druk zijn met mn major thesis, daarna vanaf februari voor 4 maanden op stage... Waarschijnlijk ergens in Azie, Japan of Indonesie... Maar daar komt ie toch niet :boxd:

 

ooooh wat GAAF!!! Nouja.. als je daardoor Mika een keer moet missen.. dat lijkt me niet zo'n ramp met zo'n gave ervaring! Toch? En anders volg je hem in de Amerikaanse tour! :roftl:

 

jah psies, dat maakt HEM speciaal:wb2::wub2:

Jah hier same..tis erg gesteld met me

 

Anyway...ik ga eens offline...morgen weer werken en ik wil die dvd nog kijken:thumb_yello::thumb_ello:

 

Dus ik wens iedereen een hele fijne avond nog en tot morgen!!!Slaap lekker!

*knuf*

 

Op een gegeven moment moet dat belachelijk puberale gedrag toch wel een keer over zijn he! :blush-anim-cl:

 

Veel kijkplezier! Slaap lekker straks! Werk ze morgen! En waarschijnlijk tot morgenavond!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

kijkse, weet zeker dat je ervan gaat geniet, ik deed dat in ieder geval wel, en tot morgen weer :bleh:

 

Komt vast goed...nu ga ik echt

doeidoei!

 

ooooh wat GAAF!!! Nouja.. als je daardoor Mika een keer moet missen.. dat lijkt me niet zo'n ramp met zo'n gave ervaring! Toch? En anders volg je hem in de Amerikaanse tour! :roftl:

 

 

 

Op een gegeven moment moet dat belachelijk puberale gedrag toch wel een keer over zijn he! :blush-anim-cl:

 

Veel kijkplezier! Slaap lekker straks! Werk ze morgen! En waarschijnlijk tot morgenavond!! :huglove:

 

Nee dat gaat voorlopig niet over voel ik...helaas...

 

bye

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond :mf_rosetinted:

 

Ben er weer (zolang mijn internet, of ja technisch gezien is het dat van de buren :blush-anim-cl:, het houdt :boxed:)

 

HELLOW!! :dance_man:

 

Mika heeft zich goed aan zn woord gehouden door niks te posten/bloggen vandaag! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

 

Mika heeft zich goed aan zn woord gehouden door niks te posten/bloggen vandaag! :thumb_yello:

 

Pardon? Het is vandaag toch écht de 24e hoor... En daar horen 2 nieuwe videoblogs bij :wink2:

 

Maar ik duik nu ook mn bed in...

 

Slaap lekker allemaal :huglove:

Link to comment
Share on other sites

HELLOW!! :dance_man:

 

Mika heeft zich goed aan zn woord gehouden door niks te posten/bloggen vandaag! :thumb_yello:

 

Ey, goed van mij hé :mf_rosetinted:

Hij had geen tijd, hij moest mij helpen met alles :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pardon? Het is vandaag toch écht de 24e hoor... En daar horen 2 nieuwe videoblogs bij :wink2:

 

Maar ik duik nu ook mn bed in...

 

Slaap lekker allemaal :huglove:

 

Jaaa nouja, dat is MikaSounds maar, die is altijd laat! Hoe kan ik dat nog serieus nemen! :mf_rosetinted: Okee, de geschreven blogs staan daar op, dus toch nog best belangrijk! :blush-anim-cl:

 

Weltrusten!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy