Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen weer, het zonnetje schijnt alweer lekker :mf_rosetinted:

 

Hier (nog?) niet. GOEDEMORGEN!!!

Ben aan mijn ontbijt, moet over 10 minuten richting station...en dan werken:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Pff, ik ben vanmorgen (nuja, het was 11u :roftl:) de mest gaan opruimen .. moest er nog maar naar kijken en ik was al aan het zweten :blink: Echt niet te doen (maarja, het moet gedaan worden) ... 2 kruiwagens vol mest, en ik heb er nu nog steeds plezier van :boxed: (mijn longen en warmte gaan niet zo goed samen).

Link to comment
Share on other sites

Pff, ik ben vanmorgen (nuja, het was 11u :roftl:) de mest gaan opruimen .. moest er nog maar naar kijken en ik was al aan het zweten :blink: Echt niet te doen (maarja, het moet gedaan worden) ... 2 kruiwagens vol mest, en ik heb er nu nog steeds plezier van :boxed: (mijn longen en warmte gaan niet zo goed samen).

 

pff en dat op zo'n warme dag:mf_rosetinted:, beter anders gaat het super stinken:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja, inderdaad, het moet toch gebeuren..

En ik had gisteren gezegd dat ik het vandaag zou doen, dus dan doen we dat braaf hé :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal!

Hier in EHV schijnt den zon uitbundig en waag ik me niet buiten hahaha:bleh:

Het is niet superdruk, wat het werken toch wat relaxter maakt.

 

Bienie, hoe ist met je knie??

 

Iedereen: GENIET van de zon en ik ben er vanavond weer :naughty:

Ofja, nu in pauzes ook dan he heh heh heh

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal!

Hier in EHV schijnt den zon uitbundig en waag ik me niet buiten hahaha:bleh:

Het is niet superdruk, wat het werken toch wat relaxter maakt.

 

Bienie, hoe ist met je knie??

 

Iedereen: GENIET van de zon en ik ben er vanavond weer :naughty:

Ofja, nu in pauzes ook dan he heh heh heh

 

Gelukkig maar dat het niet zo druk is :mf_rosetinted:

 

Knie hangt er nog aan :bleh:

Naja, overleef het wel .. beetje pijn .. maar heb momenteel overal zo'n beetje pijn :roftl: Moet gewoon wat uitkijken met wat ik doe en ga doen de komende dagen maar het komt wel goed :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal!

Hier in EHV schijnt den zon uitbundig en waag ik me niet buiten hahaha:bleh:

Het is niet superdruk, wat het werken toch wat relaxter maakt.

 

Bienie, hoe ist met je knie??

 

Iedereen: GENIET van de zon en ik ben er vanavond weer :naughty:

Ofja, nu in pauzes ook dan he heh heh heh

 

 

welkste biekje;)

 

:shocked: wat heb je met je knie gedaan??? kheb zelf een super slechte knie kweet er ondertussen best veel van:P

 

 

maar kga ff doushe

doeiii tot zoo(K)

Link to comment
Share on other sites

welkste biekje;)

 

:shocked: wat heb je met je knie gedaan??? kheb zelf een super slechte knie kweet er ondertussen best veel van:P

 

 

maar kga ff doushe

doeiii tot zoo(K)

 

Ik technisch gezien niks .. :roftl:

Stond met mijn benen wat gespreid en mijn knie gestrekt naar rechts gedraaid, en er was een döbermann (= grote hond :boxed:) die beetje verder stond en die wil weglopen en draait zich in volle vaart om, en knalt gewoon vol tegen mijn knie aan .. En omdat mijn knie dus gestrekt was en ook wat gedraaid (omdat ik gedraaid stond) had dat niet zo'n leuk effect .. ook niet omdat die knie al slecht is .. Het klonk blijkbaar ook niet zo gezond, maarja :roftl:

 

Douche ze! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

zo weer ff uitpuffen, wat drinken en zo weer ff 15 minuten, daarna weer rusten... ga het maar op mijn gemakje doen en dan van het weekend als het af en toe droog is maar de rest.

Vanavond nog ff lekker bbq-en met de kids, dus ik hoop dat het nog tot dat droogblijf.

Link to comment
Share on other sites

Denk dat het vandaag nog wel droog blijft .. vanaf morgen is er volgens mij meer kans op onweer .. niet?

 

Ze gaven het vanavond al af en dan de komende dagen regen/onweer.

Dan heb ik toch liever dat het zo blijft:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik technisch gezien niks .. :roftl:

Stond met mijn benen wat gespreid en mijn knie gestrekt naar rechts gedraaid, en er was een döbermann (= grote hond :boxed:) die beetje verder stond en die wil weglopen en draait zich in volle vaart om, en knalt gewoon vol tegen mijn knie aan .. En omdat mijn knie dus gestrekt was en ook wat gedraaid (omdat ik gedraaid stond) had dat niet zo'n leuk effect .. ook niet omdat die knie al slecht is .. Het klonk blijkbaar ook niet zo gezond, maarja :roftl:

 

Douche ze! :wink2:

 

aha das niet zo fijn neej en een döbermann zijn ook lkkr sterk OEI klikt indd niet egt gezond, maar sterkte ermee:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

aha das niet zo fijn neej en een döbermann zijn ook lkkr sterk OEI klikt indd niet egt gezond, maar sterkte ermee:thumb_yello:

 

Hmmja, en ik ben zelf niet zo groot en stevig (alhoewel ik toch wel meer dan genoeg gewicht heb, maar dat helpt blijkbaar niet zo) dus ja .. ik was even :blink: vlak na de botsing ..

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, en ik ben zelf niet zo groot en stevig (alhoewel ik toch wel meer dan genoeg gewicht heb, maar dat helpt blijkbaar niet zo) dus ja .. ik was even :blink: vlak na de botsing ..

 

OEi!! nu gelukkig ben je verder nog heel(denk ik):thumb_yello:

 

Sinas: cool filmpje haa mika op de step

hebben jullie btw dat ook gehoord van die family die in de afgrond is gevallen van de berg in zwitserland:shocked:

Link to comment
Share on other sites

OEi!! nu gelukkig ben je verder nog heel(denk ik):thumb_yello:

 

Sinas: cool filmpje haa mika op de step

hebben jullie btw dat ook gehoord van die family die in de afgrond is gevallen van de berg in zwitserland:shocked:

 

Ja, dat was gisteren, een vader en zijn dochter en 2 zoons, en de moeder heeft het zien gebeuren :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy