Jump to content

Dutch mfc meeting [efteling] photos/videos


lindemfc

Recommended Posts

:roftl:

 

I just got home from our dutch mfc meeting, it was 5mins away from my home...but everyone else has to travel 1/2/3 hours to get there. Diana and Ingie made a whooooole lot of photos/[and videos!:blush-anim-cl:] so lets give them a couple of hours and I'm sure they'll post them here:thumb_yello:

 

Anouk: We missed you!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 281
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:roftl

 

I just got home from our dutch mfc meeting, it was 5mins away from my home...but everyone else has to travel 1/2/3 hours to get there. Diana and Ingie made a whooooole lot of photos/[and videos!:blush-anim-cl:] so lets give them a couple of hours and I'm sure they'll post them here:thumb_yello:

 

Anouk: We missed you!! :huglove:

 

Awwwwww, I've missed you all too....

Had a nice day, Rimkje and her friend came over to see me, got a lot other visits here, but the whole day there was this little voice in the back of my head saying 'efteling'....:boxed:

 

Can't wait to see the photos!

Link to comment
Share on other sites

Awwwwww, I've missed you all too....

Had a nice day, Rimkje and her friend came over to see me, got a lot other visits here, but the whole day there was this little voice in the back of my head saying 'efteling'....:boxed:

 

Can't wait to see the photos!

 

volgende keer ben je erbij:thumb_yello:

en anders gaan we wel 'n ziekenhuismeeting regelen ofzo:naughty:

Link to comment
Share on other sites

volgende keer ben je erbij:thumb_yello:

en anders gaan we wel 'n ziekenhuismeeting regelen ofzo:naughty:

 

Owwwww.....een ziekenhuismeeting!!:wub2:

DAT lijkt me nou eens gezellig, denk dat ze raar op zouden kijken als er ineens een horde MFC'ers het ziekenhuis bestormt voor een meetinkje aldaar:naughty:

Kunnen we de andere zieke mensjes blij maken door liedjes voor ze te zingen, hoe liefdadig van ons:mf_rosetinted::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Bring the reports on

 

naja, hier even mijn korte versie:naughty:

 

 

10:50 Ik vertrek naar de efteling, ik hoorde via Sms van Jose dat er al heel veel mfc'ers waren. Dus ik dacht echt 'hoe ga ik hun herkennen?!'...maar eenmaal bij de ingang zag ik een groep staan...en dat was niet te missen...dát waren de dutchies. In t begin was ik een beetje verlegen denk ik...iedereen stond met elkaar te praten en ik had echt zoiets van :blink:. Maar nadat ik me aan iedereen had voorgesteld en we eenmaal in t park liepen was t super gezellig:thumb_yello: ingrid doet btw een geweldige imitatie van Hugo uit de villa volta :roftl: Ook nog naar de Tika is jarig show geweest, en jaap blijft maar knapper en knapper worden:naughty:

 

We deden nog even de 'wave' bij de uitgang...ik zag dat we werden uitgelachen door uitdeelboy (lees: een jongen die flyers uitdeelde voor de Sound of Music) wat doet ingrid...xD ze stapt er gelijk op af en vroeg ook om een flyer (mét handtekening) Iets later werden we terug geroepen en kregen we ook nog een kleurplaat :mf_rosetinted:

 

en nou ben ik echt té moe om de rest te vertellen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

naja, hier even mijn korte versie:naughty:

 

 

10:50 Ik vertrek naar de efteling, ik hoorde via Sms van Jose dat er al heel veel mfc'ers waren. Dus ik dacht echt 'hoe ga ik hun herkennen?!'...maar eenmaal bij de ingang zag ik een groep staan...en dat was niet te missen...dát waren de dutchies. In t begin was ik een beetje verlegen denk ik...iedereen stond met elkaar te praten en ik had echt zoiets van :blink:. Maar nadat ik me aan iedereen had voorgesteld en we eenmaal in t park liepen was t super gezellig:thumb_yello: ingrid doet btw een geweldige imitatie van Hugo uit de villa volta :roftl: Ook nog naar de Tika is jarig show geweest, en jaap blijft maar knapper en knapper worden:naughty:

 

We deden nog even de 'wave' bij de uitgang...ik zag dat we werden uitgelachen door uitdeelboy (lees: een jongen die flyers uitdeelde voor de Sound of Music) wat doet ingrid...xD ze stapt er gelijk op af en vroeg ook om een flyer (mét handtekening) Iets later werden we terug geroepen en kregen we ook nog een kleurplaat :mf_rosetinted:

 

en nou ben ik echt té moe om de rest te vertellen:naughty:

 

Owwwww dat is dus heel erg gezellig geweest!! Hugo uit VillaVolta, daar was ik eerst ook goed in maar de laatste jaren ben ik er niet meer geweest dus ik zou niet weten hoe het met mn Hugoskills zit tegenwoordig....

Was het eigenlijk druk verder?

Damn zeg, volgend jaar weer een meeting daar *zet puppy-eyes op*???

Link to comment
Share on other sites

Een kleine samenvatting van de dag:

 

natte billen

stoel.jpg

 

snoep

snoep02.jpg

 

nog veel meer snoep

snoep.jpg

 

snel, sneller, snelst

hollander.jpg

 

zingen

happybirthday.jpg

 

Sinas en ik pasten niet meer in het bootje :emot-sad :mf_rosetinted

 

Owjee, natte billen? Dus toch ook de nodige buien gehad?? Hier is het met vlagen rotweer geweest vandaag, had gehoopt dat het bij jullie beter was maar blijkbaar dus niet?

 

Ik denk dat de tandartsen van jullie 'efteling-gangers' deze foto's handenwrijvend zouden bekijken, er is heel wat afgesnoept geloof ik:thumb_yello:

 

Lief én leuk dat je al zo snel foto's hier post Kaatje!

Link to comment
Share on other sites

Owjee, natte billen? Dus toch ook de nodige buien gehad?? Hier is het met vlagen rotweer geweest vandaag, had gehoopt dat het bij jullie beter was maar blijkbaar dus niet?

 

Ik denk dat de tandartsen van jullie 'efteling-gangers' deze foto's handenwrijvend zouden bekijken, er is heel wat afgesnoept geloof ik:thumb_yello:

 

Lief én leuk dat je al zo snel foto's hier post Kaatje!

 

Het is vrijwel de hele dag droog geweest, 's middags werd het zelfs nog warm. Alleen vanavond is er een fikse hoosbui gevallen, maar toen zaten we droog in het Eftelingtheater. De natte billen waren het gevolg van een tochtje in de Piranha. Ik geef je één tip: niet naast José gaan zitten :roftl:

 

We zullen niet alle snoepfoto's posten, loopt de thread zo snel vol :wink2: Maar ik geef je m'n woord: er is ook gezond gegeten. Minstens één appel en één banaan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy