Jump to content

Dutch mfc meeting [efteling] photos/videos


lindemfc

Recommended Posts

Die zie ik dan wel op YouTube :naughty: Waar hebben jullie ze trouwens zo snel gelaten? Dobberen die allemaal in de vijver?

 

Allemaal kapot :tears:

 

 

Goddank :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 281
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het is vrijwel de hele dag droog geweest, 's middags werd het zelfs nog warm. Alleen vanavond is er een fikse hoosbui gevallen, maar toen zaten we droog in het Eftelingtheater. De natte billen waren het gevolg van een tochtje in de Piranha. Ik geef je één tip: niet naast José gaan zitten :roftl:

 

We zullen niet alle snoepfoto's posten, loopt de thread zo snel vol :wink2: Maar ik geef je m'n woord: er is ook gezond gegeten. Minstens één appel en één banaan.

 

Die banaan was een verzoeknummer:mf_rosetinted::fisch:

Link to comment
Share on other sites

Jeeeej ik ben thuis! Wat waarschijnlijk betekend dat ondertussen iedereen wel thuis is! :mf_rosetinted:

 

zingen

happybirthday.jpg

 

Sinas en ik pasten niet meer in het bootje :emot-sad::mf_rosetinted:

 

Whoo whoo!

 

en :tears: jammer dat jullie er niet bij konden! Had heus wel gekunt hoor! :bleh:

 

 

:roftl: lovely!

Link to comment
Share on other sites

naja, hier even mijn korte versie:naughty:

 

 

10:50 Ik vertrek naar de efteling, ik hoorde via Sms van Jose dat er al heel veel mfc'ers waren. Dus ik dacht echt 'hoe ga ik hun herkennen?!'...maar eenmaal bij de ingang zag ik een groep staan...en dat was niet te missen...dát waren de dutchies. In t begin was ik een beetje verlegen denk ik...iedereen stond met elkaar te praten en ik had echt zoiets van :blink:. Maar nadat ik me aan iedereen had voorgesteld en we eenmaal in t park liepen was t super gezellig:thumb_yello: ingrid doet btw een geweldige imitatie van Hugo uit de villa volta :roftl: Ook nog naar de Tika is jarig show geweest, en jaap blijft maar knapper en knapper worden:naughty:

 

We deden nog even de 'wave' bij de uitgang...ik zag dat we werden uitgelachen door uitdeelboy (lees: een jongen die flyers uitdeelde voor de Sound of Music) wat doet ingrid...xD ze stapt er gelijk op af en vroeg ook om een flyer (mét handtekening) Iets later werden we terug geroepen en kregen we ook nog een kleurplaat :mf_rosetinted:

 

en nou ben ik echt té moe om de rest te vertellen:naughty:

 

 

En vergeet niet, ik heb je aan nieuwe sappige roddels geholpen! Ik upload de videos morgen en maak de vlog als ik Di's filmpjes ook heb, want ik ben kaput!

Link to comment
Share on other sites

Ook nog naar de Tika is jarig show geweest, en jaap blijft maar knapper en knapper worden:naughty:

 

We deden nog even de 'wave' bij de uitgang...ik zag dat we werden uitgelachen door uitdeelboy (lees: een jongen die flyers uitdeelde voor de Sound of Music) wat doet ingrid...xD ze stapt er gelijk op af en vroeg ook om een flyer (mét handtekening) Iets later werden we terug geroepen en kregen we ook nog een kleurplaat :mf_rosetinted:

 

Pffff uitdeelboy is de nieuwe Jaap! :mf_rosetinted:

 

De natte billen waren het gevolg van een tochtje in de Piranha. Ik geef je één tip: niet naast José gaan zitten :roftl:

 

Heey, ik had tenminste geen natte kont! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

moneyshot.jpg

 

:biggrin2:

 

De rest komt morgen wel, alles doet pijn!

 

MIJN GOD! Wat moet die arme jongen wel niet gedacht hebben! :roftl:

 

Wel leuke foto!! :thumb_yello:

 

Meest briljante moment was eigenlijk toen we hem van een afstandje ons na zagen doen met de bodyroll/wave-ding! :lol3:

Link to comment
Share on other sites

Omdat ik jullie zo leuk vind .. toch nog even wat foto's :bleh:

Heb alleen de foto's waar jullie (of snoep :bleh:) op staan, weet niet of ik de rest ook post .. heb je in principe niks aan hé? :roftl:

 

IMG_4110-border.jpg

 

IMG_4111-border.jpg

 

IMG_4114-border.jpg

 

IMG_4115-border.jpg

Link to comment
Share on other sites

Omdat ik jullie zo leuk vind .. toch nog even wat foto's :bleh:

Heb alleen de foto's waar jullie (of snoep :bleh:) op staan, weet niet of ik de rest ook post .. heb je in principe niks aan hé? :roftl:

 

IMG_4115-border.jpg

 

:blink:

 

owkeeeee....

een paal van 15cm doorsnede tussen m'n benen....nou altijd al van gedroomd:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Omdat ik jullie zo leuk vind .. toch nog even wat foto's :bleh

Heb alleen de foto's waar jullie (of snoep :bleh) op staan, weet niet of ik de rest ook post .. heb je in principe niks aan hé?

 

IMG_4110-border.jpg

 

IMG_4114-border.jpg

 

Oooh leuk ja.. zie je dat mn kont niet nat geworden was! Viel best mee! :mf_rosetinted:

 

mja, :blnk: nou je het zegt...da's niet zo leuk...

hij had wel heel lief z'n arm om op m'n schouder gelegd, :wb2: ik denk dat ik verliefd ben...

 

Aaaaww! :wub2:

 

:blink:

 

owkeeeee....

een paal van 15cm doorsnede tussen m'n benen....nou altijd al van gedroomd:mf_rosetinted:

 

:fish:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

owkeeeee....

een paal van 15cm doorsnede tussen m'n benen....nou altijd al van gedroomd:mf_rosetinted:

 

OMG :shocked:

 

:roftl:

 

Ik kijk alsof ik 'm wil kussen:blink:

 

Diepe verlangens die tot uiting komen...?

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

:fish:

 

:shocked:wat nou?! :naughty:

 

 

Diepe verlangens die tot uiting komen...?

 

:blush-anim-cl:'mischien wel ja... maarja, hij zag er gewoon té goed uit in dat grasgroene unisex sound of music body warmertje:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Heey, ik had tenminste geen natte kont! :mf_rosetinted:

 

Omdat ik jullie zo leuk vind .. toch nog even wat foto's :bleh:

Heb alleen de foto's waar jullie (of snoep :bleh:) op staan, weet niet of ik de rest ook post .. heb je in principe niks aan hé? :roftl:

 

IMG_4114-border.jpg

 

Moet ik nog meer zeggen??

 

:blink

 

owkeeeee....

een paal van 15cm doorsnede tussen m'n benen....nou altijd al van gedroomd:mf_rosetinted:

 

Um, hoe oud was jij ook weer :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy