Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Mazzelaar!

 

Ik heb ze pas laat "ontdekt" (ik vond ze eerst stom, daarna niet meer obviously) en toen was alles al uitverkocht.

En aangezien het hun afscheidstoernee is had ik de hoop al opgegeven MAARRRR gelukkig hebben ze een extra show, in Den Haag of all places!

Meant to be much? :mf_rosetinted:

 

Hahah heel goed! Het moest zo zijn! :naughty:

Nouja, de vorige keer dat ik ze zag is toch ook alweer snel 2 jaar geleden ofzo! :naughty: Sindsdien is er een hoop veranderd, maar vind ze nog steeds leuk! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mazzelaar!

 

Ik heb ze pas laat "ontdekt" (ik vond ze eerst stom, daarna niet meer obviously) en toen was alles al uitverkocht.

En aangezien het hun afscheidstoernee is had ik de hoop al opgegeven MAARRRR gelukkig hebben ze een extra show, in Den Haag of all places!

Meant to be much? :mf_rosetinted:

 

Ik vind ze meestal wel leuk, m'n vriend duidelijk niet. Moet je ons zien als we samen zitten te kijken. Hij doodstil en ik rol bijna over de vloer van het lachen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet wat jij voor accessoires er allemaal zou bijkopen, maar bij mij zou dat best wel meevallen denk ik :roftl: Als ik de geschikte lens heb is het voor mij wel ok :bleh:

 

 

Ja, schaam je .. zo weinig :sneaky2:

 

Uuuhm.. wat dacht je van een uv-filter of een polarisatitie-filter?! :wub2:

 

 

:roftl: okee, ik schaam mij! :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Hahah heel goed! Het moest zo zijn! :naughty:

Nouja, de vorige keer dat ik ze zag is toch ook alweer snel 2 jaar geleden ofzo! :naughty: Sindsdien is er een hoop veranderd, maar vind ze nog steeds leuk! :wub2:

 

Ze zijn ook leuk! De voorstelling begint om 22.45, nog een ideale tijd voor mij ook. :mf_rosetinted:

 

Ik vind ze meestal wel leuk, m'n vriend duidelijk niet. Moet je ons zien als we samen zitten te kijken. Hij doodstil en ik rol bijna over de vloer van het lachen :naughty:

 

Hahaha dat heb ik dus met mijn ouders. Dan kijken ze me aan alsof ik een debiel ben. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind ze meestal wel leuk, m'n vriend duidelijk niet. Moet je ons zien als we samen zitten te kijken. Hij doodstil en ik rol bijna over de vloer van het lachen :naughty:

 

ik ken t:naughty:

een vriend en ik kijken echt áltijd de dvd 'volgend jaar lach je d'r om'

http://nl.youtube.com/watch?v=CA5O-oaYS0o&feature=related

maar niemand kan onze humor waarderen...dus dan liggen wij alletwee dubbel van t lachen...en de rest denkt echt 'wtf :blink:'...

Link to comment
Share on other sites

Uuuhm.. wat dacht je van een uv-filter of een polarisatitie-filter?! :wub2:

 

 

:roftl: okee, ik schaam mij! :blush-anim-cl:

 

Tja, als jij dat nodig vindt :roftl:

Maar ik ben helemaal niet bezig met die technische dingen allemaal :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Uuuhm.. wat dacht je van een uv-filter of een polarisatitie-filter?! :wub2:

 

 

:roftl: okee, ik schaam mij! :blush-anim-cl:

 

Absolute noodzaak. Ik heb zelfs een polarisatiefilter bij mijn "gewone" digitale camera. Komt altijd van pas.

 

Ik ga er eens vandoor denk ik .. niet dat ik er morgen vroeg uit moet ofzo, maar toch :bleh:

 

Tot morgen :wink2:

Byebye..

 

Tot morgen Bienie :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind ze meestal wel leuk, m'n vriend duidelijk niet. Moet je ons zien als we samen zitten te kijken. Hij doodstil en ik rol bijna over de vloer van het lachen :naghty:

 

Hehe, lekker gezellig! :mf_rosetinted:

 

Ze zijn ook leuk! De voorstelling begint om 22.45, nog een ideale tijd voor mij ook. :mf_rosetnted:

 

Wow, wat laat, wel een goede tijd voor wat humor! :naughty:

 

Tja, als jij dat nodig vindt :roftl:

Maar ik ben helemaal niet bezig met die technische dingen allemaal :wink2:

 

Niet per se nodig, maar altijd leuk speelgoed!

 

Ik ga er eens vandoor denk ik .. niet dat ik er morgen vroeg uit moet ofzo, maar toch bleh:

 

Tot morgen :wink2:

Byebye..

 

Nu al? :shocked:

Okido!! Tot morgen probably!

Weltrusten! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Nu nog niet? :blink:

Jawel .. Mika heeft mij nodig :bleh:

 

Morgen toch proberen een beetje op tijd eruit te zijn, dat ik niet nog half slapend rondloop als die zadelpasser er is :roftl:

 

Dus .. ik ga ..

Tot morgen :original:

Link to comment
Share on other sites

Ha. Ik zeg wel 'nu al?' tegen Bienie, maar ik ga nu ook echt slapen! Morgen gaat de wekker hier om 6 uur! :thumbdown:

 

Weeeeeeltrusten!

:huglove:

 

image3.jpg

 

Truste Bienie en José.

 

Ik ben aan wachten op de droger en dan ga ik ook. Ben kapot!

 

Welterusten meiden, tot de volgende keer. Fijne vakantie Biekje. :bye:

Link to comment
Share on other sites

Welterusten meiden, tot de volgende keer. Fijne vakantie Biekje. :bye:

 

Ik ben nog niet weg Kaatje. Ik ben op die droger aan het wachten en dat duurt nog wel even denk ik...zal eens even kijken hoe lang ie nog moet...

Link to comment
Share on other sites

Dat duurt nog wel eventjes :naughty:

 

Zeg dat wel zeg!

 

Heb even nagechecked:

Er zijn nieuwe beveiligingsbeperkingen voor handbagage in de Europese Unie geïmplementeerd bij alle vluchten naar en van EU/EER-luchthavens. Vanaf deze datum MOET dan ook handbagage van passagiers die vloeistoffen, gels, papachtige materialen, lotions of vloeibare cosmetica bevat, worden overhandigd bij de veiligheidscontrole voor passagiers op de luchthaven in een transparante, hersluitbare zak met een inhoud van hooguit een liter (bijvoorbeeld, een Ziplock-diepvrieszak van 20 cm x 20 cm). Alleen gels, papachtige materialen, lotions en vloeibare cosmetica in containers van 100 ml of minder zullen worden toegelaten door de beveiligingscontrole voor passagiers bij alle EU/EER-luchthavens. Er geldt tevens een limiet van één transparante, hersluitbare plastic zak per persoon*.

 

Damn..

Link to comment
Share on other sites

Zeg dat wel zeg!

 

Heb even nagechecked:

Er zijn nieuwe beveiligingsbeperkingen voor handbagage in de Europese Unie geïmplementeerd bij alle vluchten naar en van EU/EER-luchthavens. Vanaf deze datum MOET dan ook handbagage van passagiers die vloeistoffen, gels, papachtige materialen, lotions of vloeibare cosmetica bevat, worden overhandigd bij de veiligheidscontrole voor passagiers op de luchthaven in een transparante, hersluitbare zak met een inhoud van hooguit een liter (bijvoorbeeld, een Ziplock-diepvrieszak van 20 cm x 20 cm). Alleen gels, papachtige materialen, lotions en vloeibare cosmetica in containers van 100 ml of minder zullen worden toegelaten door de beveiligingscontrole voor passagiers bij alle EU/EER-luchthavens. Er geldt tevens een limiet van één transparante, hersluitbare plastic zak per persoon*.

 

Damn..

 

 

Pardon :boxed: Da's me even een leuke regel. 't Zal best wel nodig zijn, maar voor de meisjes onder ons is het toch erg lastig. Ik ben erg gehecht aan m'n eigen lotionnetjes.

Betekent dit dat je nu je hele handbagage opnieuw moet uitzoeken?

Link to comment
Share on other sites

Pardon :boxed: Da's me even een leuke regel. 't Zal best wel nodig zijn, maar voor de meisjes onder ons is het toch erg lastig. Ik ben erg gehecht aan m'n eigen lotionnetjes.

Betekent dit dat je nu je hele handbagage opnieuw moet uitzoeken?

 

Neenee, ik kende deze regel al. Maar vroeger nam ik altijd mijn drank mee in de handbagage, zodat het mij gewicht scheelde in de koffer.

Helaas kan ik nu dus niks meenemen.

Heb wel wat dingetjes nu in de handbagage in een boterhamzakje, hopelijk hebben ze daar (net als vorig jaar) ziplockbags.

Ik heb geen lotionnetjes, ofja, heb DKNY bodylotion en dat vind ik wel prettig onderweg, net als mijn parfummetje...:bleh:

Maar nee, hoef niks opnieuw in te pakken...maar vind het domme regel. Had gehoopt dattie er niet meer was, zodat ik morgen alsnog een fles alcohol kon halen en meenemen. Helaas pindakaas.

Alcohol is duur in Dublin, ...vandaar. Goedkoopste wijn was daar iets van 7 euro...hier iets van 2 ;)

Vandaar dus. Pakken wijn had die vriend van mij nog NOOIT gezien en ik had er 2 bij me :P

Dat feest gaat dit jaar niet op :(

 

Anyway de droger is klaar, dus ik ga afsluiten voor vanavond.

Ik kan nu wel zeggen: vandaag ga ik eindelijk op vakantie!:naughty::thumb_yello:

 

Morgenochtend ben ik vast nog hier!

Kaatje, weltrusten en tot ziens...!

Link to comment
Share on other sites

Neenee, ik kende deze regel al. Maar vroeger nam ik altijd mijn drank mee in de handbagage, zodat het mij gewicht scheelde in de koffer.

Helaas kan ik nu dus niks meenemen.

Heb wel wat dingetjes nu in de handbagage in een boterhamzakje, hopelijk hebben ze daar (net als vorig jaar) ziplockbags.

Ik heb geen lotionnetjes, ofja, heb DKNY bodylotion en dat vind ik wel prettig onderweg, net als mijn parfummetje...:bleh:

Maar nee, hoef niks opnieuw in te pakken...maar vind het domme regel. Had gehoopt dattie er niet meer was, zodat ik morgen alsnog een fles alcohol kon halen en meenemen. Helaas pindakaas.

Alcohol is duur in Dublin, ...vandaar. Goedkoopste wijn was daar iets van 7 euro...hier iets van 2 ;)

Vandaar dus. Pakken wijn had die vriend van mij nog NOOIT gezien en ik had er 2 bij me :P

Dat feest gaat dit jaar niet op :(

 

Anyway de droger is klaar, dus ik ga afsluiten voor vanavond.

Ik kan nu wel zeggen: vandaag ga ik eindelijk op vakantie!:naughty::thumb_yello:

 

Morgenochtend ben ik vast nog hier!

Kaatje, weltrusten en tot ziens...!

 

Welterusten Biekje, zie je over een weekje weer. Fijne dagen, goed weer! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy