Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

*sneakt even back in*

Bedacht me dat een zaklamp wel zo handig is, als je met 10 op 1 kamer ligt...om nog even te lezen of om gewoon uit bed te stappen als je snachts naar de wc moet!

Staat geheel niet op mijn lijst, dus ben er nu even een ander lijstje bij aan het pakken...ben nu wel bang dat ik wat vergeten ben:shocked:

 

En lees net dat meisje uit Florida al mijn pakket van MikaMail klaar heeft:blink: dies snel!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*kijkt ook eens om zich heen*

 

Niemand hier?:shocked:

Over 1,5 uur ga ik...

 

Heb net nog speculaasjes gehaald voor vriend van me en zit nu sushi te eten (had ik zin in en is gezond).

Alles is nu echt ingepakt en ik ga er niet meer in rommelen ook.

Klaar!

 

Nu dus nog even tijd wat te surfen...who is here?:blink::shocked::bleh:

Link to comment
Share on other sites

*kijkt ook eens om zich heen*

 

Niemand hier?:shocked:

Over 1,5 uur ga ik...

 

Heb net nog speculaasjes gehaald voor vriend van me en zit nu sushi te eten (had ik zin in en is gezond).

Alles is nu echt ingepakt en ik ga er niet meer in rommelen ook.

Klaar!

 

Nu dus nog even tijd wat te surfen...who is here?:blink::shocked::bleh:

 

Ik. Maar ik moet over (minder dan) vijf minuten weg om de kids van school te halen.

Waar ga je naar toe?

Link to comment
Share on other sites

Ik. Maar ik moet over (minder dan) vijf minuten weg om de kids van school te halen.

Waar ga je naar toe?

 

Hey hoi!

Ik ga naar Dublin!

 

Ik zie overigens dat Kaatje ook aan het lurken is:wink2:

Veel plezier met de kids ophalen!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

*kijkt ook eens om zich heen*

 

Niemand hier?:shocked:

Over 1,5 uur ga ik...

 

Heb net nog speculaasjes gehaald voor vriend van me en zit nu sushi te eten (had ik zin in en is gezond).

Alles is nu echt ingepakt en ik ga er niet meer in rommelen ook.

Klaar!

 

Nu dus nog even tijd wat te surfen...who is here?:blink::shocked::bleh:

 

:woot_jump:

 

Veel plezier :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump:

 

Veel plezier :mf_rosetinted:

 

BIENIE :woot_jump:

 

WOOHOO.

Ben nog niet weg hoor:wink2:

Mijn plan is om het huis om 13:10u te verlaten, dan kan ik met de bus naar het station en dan heb ik trein van 13:30u. Ben ik om 14u op Eindhoven en dan ben ik rond 14:30u op vliegveld Eindhoven.

Mjah uur en 10 minuten nog te vroeg voor in te checken, maar heb goed boek bij me en mijn iPod en mijn gameboy:bleh::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ja daarom, je weet het nooit .. :roftl:

Al denk ik dat als 1 van die dingen gebeurt dat je toch nog te laat bent hoor :bleh:

 

Die kans is erg klein dan.

De vlucht gaat om 17:40u. Je moet minimaal 40 minuten vantevoren inchecken. Dus 17u.

Ik vertrek om 13:30u met de trein...duss 4,5 uur op een reis die ongeveer een uurtje duurt...

Nee, dat moet gaan hoor.

Maar als ik dat niet heb, dan wil ik gewoon liefste 2 uur voor vlucht vertrekt, dus als de check in balies openen, daar zijn. Vind het een fijne gedachte dat mijn koffer ingechecked is en ik me niet meer druk hoef te maken over gewicht van dat ding. En dat ik dan gewoon rustigaan kan doen. Vanaf dan begint mijn vakantie dan ook pas echt zeg maar.:bleh:

I know ik plan teveel:bleh:

Link to comment
Share on other sites

WTF! Kan een mens hier niet eens meer rustig meegluren :sneaky2::naughty:

 

WHAAAAAAAAHAHAHAHAHA:roftl:

 

Ik wilde net dus gaan roepen: KAATJE KOM ACHTER DIE BANK VANDAAN.

 

Maar dat had je dus al gedaan:bleh:

Goeiemorgen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Die kans is erg klein dan.

De vlucht gaat om 17:40u. Je moet minimaal 40 minuten vantevoren inchecken. Dus 17u.

Ik vertrek om 13:30u met de trein...duss 4,5 uur op een reis die ongeveer een uurtje duurt...

Nee, dat moet gaan hoor.

Maar als ik dat niet heb, dan wil ik gewoon liefste 2 uur voor vlucht vertrekt, dus als de check in balies openen, daar zijn. Vind het een fijne gedachte dat mijn koffer ingechecked is en ik me niet meer druk hoef te maken over gewicht van dat ding. En dat ik dan gewoon rustigaan kan doen. Vanaf dan begint mijn vakantie dan ook pas echt zeg maar.:bleh:

I know ik plan teveel:bleh:

 

Ik zou ook zo zijn hoor :wink2:

 

WTF! Kan een mens hier niet eens meer rustig meegluren :sneaky2::naughty:

 

Arme kaatje :bleh:

 

 

Ik heb kniepijn, ook weer geweldig timing :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

WHAAAAAAAAHAHAHAHAHA:roftl:

 

Ik wilde net dus gaan roepen: KAATJE KOM ACHTER DIE BANK VANDAAN.

 

Maar dat had je dus al gedaan:bleh:

Goeiemorgen :bleh:

 

Goeiemorgen jullie allebei. Tja, ik had niet zoveel zin meer om aan een nieuwe klus te beginnen vlak voor de pauze, dus wat doe je dan... hier lurken. :wink2:

 

Ik zie dat je de reis al goed gepland hebt. Groot gelijk dat je zoveel extra tijd neemt, je weet het tegenwoordig niet meer. Koperdiefstal zodat de treinen niet kunnen rijden, stakingen, noem maar op.

Ik heb er m'n vriend voor nodig om overal op tijd te komen. Ben een echte allochtoon, altijd overal te laat. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Kniepijn nog van toen toen die hond tegen je aan vloog?

 

Oh neen, gewoon kniepijn .. Is vrij normaal bij mij dat dat regelmatig eens voorkomt (mijn knieën zijn naar de *tuuuuuuut*) .. Ik heb alleen steeds zo'n geweldige timing, wanneer ik het echt niet kan gebruiken ...

 

Wat heb je uitgespookt dan?

 

Ik heb werkelijk waar geen idee.. Het weer? :roftl:

Dacht eerst dat het was omdat ik vannacht verkeerd gelegen had ofzo (wat ik soms 's nachts uitspook..) maar het wordt er niet minder op, in tegendeel, dus ja ..

 

Zal wel over gaan hoor..

Link to comment
Share on other sites

Goeiemorgen jullie allebei. Tja, ik had niet zoveel zin meer om aan een nieuwe klus te beginnen vlak voor de pauze, dus wat doe je dan... hier lurken. :wink2:

 

Ik zie dat je de reis al goed gepland hebt. Groot gelijk dat je zoveel extra tijd neemt, je weet het tegenwoordig niet meer. Koperdiefstal zodat de treinen niet kunnen rijden, stakingen, noem maar op.

Ik heb er m'n vriend voor nodig om overal op tijd te komen. Ben een echte allochtoon, altijd overal te laat. :roftl:

 

Ik kom normaal overal veel te vroeg.

Efteling zou ik ook te vroeg zijn, ware het niet dat we afgesproken hadden op Eindhoven en we samen gingen reizen.

Niet erg, was erg gezellig:thumb_yello:

 

Maar met vliegreizen ben ik extra voorzichtig, het kost redelijk veel geld (ookal vlieg ik nu met Ryanair) en omboeken lijkt me een hel. Ik kan dat geld overigens prima ook voor andere dingen gebruiken, dus dan maar wat te vroeg. Boeiend!

Weet nog steeds niet wat ik vanavond ga doen...magoew. Misschien is vroeg bedje in wel een strak plan hahaha. En dan morgen shoppeuh!

Link to comment
Share on other sites

Oh neen, gewoon kniepijn .. Is vrij normaal bij mij dat dat regelmatig eens voorkomt (mijn knieën zijn naar de *tuuuuuuut*) .. Ik heb alleen steeds zo'n geweldige timing, wanneer ik het echt niet kan gebruiken ...

 

 

 

Ik heb werkelijk waar geen idee.. Het weer? :roftl:

Dacht eerst dat het was omdat ik vannacht verkeerd gelegen had ofzo (wat ik soms 's nachts uitspook..) maar het wordt er niet minder op, in tegendeel, dus ja ..

 

Zal wel over gaan hoor..

 

Doe je wel een beetje rustig met je knieen dan?

Klinkt iig niet fijn

Link to comment
Share on other sites

Ojee...:blink:Ik begin zenuwachtig te worden:shocked:

 

Pfffff!!!

En een week zonder forum...gaat never lukken! Ik zoek vast morgen tijdens shoppen het internetcafeetje op waar ik altijd heen ga als ik in Dubs ben!:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy