Jump to content

Dutch Thread Part 24


Diana

Recommended Posts

Oh neen, gewoon kniepijn .. Is vrij normaal bij mij dat dat regelmatig eens voorkomt (mijn knieën zijn naar de *tuuuuuuut*) .. Ik heb alleen steeds zo'n geweldige timing, wanneer ik het echt niet kan gebruiken ...

 

 

 

Ik heb werkelijk waar geen idee.. Het weer? :roftl:

Dacht eerst dat het was omdat ik vannacht verkeerd gelegen had ofzo (wat ik soms 's nachts uitspook..) maar het wordt er niet minder op, in tegendeel, dus ja ..

 

Zal wel over gaan hoor..

 

Dat heb je met die wilde nachten hè :bleh:

Mijn knieën zijn ook niet zo best, bij mij helpt het soms als ik zo'n elastisch kousachtig ding draag (geen idee hoe het heet).

 

 

Ik kom normaal overal veel te vroeg.

Efteling zou ik ook te vroeg zijn, ware het niet dat we afgesproken hadden op Eindhoven en we samen gingen reizen.

Niet erg, was erg gezellig:thumb_yello:

 

Maar met vliegreizen ben ik extra voorzichtig, het kost redelijk veel geld (ookal vlieg ik nu met Ryanair) en omboeken lijkt me een hel. Ik kan dat geld overigens prima ook voor andere dingen gebruiken, dus dan maar wat te vroeg. Boeiend!

Weet nog steeds niet wat ik vanavond ga doen...magoew. Misschien is vroeg bedje in wel een strak plan hahaha. En dan morgen shoppeuh!

 

Klinkt wild, vroeg naar bed :mf_rosetinted: Maar het is misschien wel handig om je krachten te sparen, zodat je er morgen flink tegenaan kunt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:roftl:hahahaha

 

Wat? :roftl:

 

Ojee...:blink Ik begin zenuwachtig te worden:shocked

 

Pfffff!!!

En een week zonder forum...gaat never lukken! Ik zoek vast morgen tijdens shoppen het internetcafeetje op waar ik altijd heen ga als ik in Dubs ben!:bleh

 

Verslaafde.. :bleh:

 

Dat heb je met die wilde nachten hè :bleh:

Mijn knieën zijn ook niet zo best, bij mij helpt het soms als ik zo'n elastisch kousachtig ding draag (geen idee hoe het heet).

 

:blush-anim-cl: Naja ... :roftl:

Een knieband?

Heb ik wel eens een paar keer aangehad maar is toch niet zo mijn ding .. en dan krijg ik mijn paardrijbroek niet aan en die heb ik vandaag toch wel nodig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Klinkt wild, vroeg naar bed :mf_rosetinted: Maar het is misschien wel handig om je krachten te sparen, zodat je er morgen flink tegenaan kunt.

 

Ik zie mezelf niet alleen de kroeg in duiken! Daar ben ik dan weer niet wild genoeg voor inderdaad.

Vind het jammer dat die vriend van me morgen moet werken, anders zouden we vast de kroeg in gedoken zijn.

Maargoed, ik ga gewoon vanavond beneden wat lezen (ze hebben daar een soort van woonkamer voor de hostelgangers), misschien maak ik daar vrienden:bleh: en dan ga ik alsnog de kroeg in. Heb morgen de hele dag de tijd op zich. Dus kan best uitslapen. Maar ik zie wel. Tis vakantie.:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ben er ook weer:roftl: sorry, had flinke problemen met computer en internet, pc helemaal opnieuw geïnstalleerd, moet nu alleen weer vanalles er opzetten en instelling goed doen, maar het werkt weer zoals het moet.

Link to comment
Share on other sites

Ah heerlijk zo'n nutteloze discussie:roftl::thumb_yello:

 

Jah spannend indeed!

 

p.s. waar is Kaatje nou heen?

 

Op m'n werk word ik er elke keer afgegooid als ik te lang niets op het forum doe. Was even in gesprek met een collega.

 

En ik ben het ermee eens: het is altijd de schuld van Mika, en dat is weer zijn eigen schuld, hij wilde fame and fortune :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ben er ook weer:roftl: sorry, had flinke problemen met computer en internet, pc helemaal opnieuw geïnstalleerd, moet nu alleen weer vanalles er opzetten en instelling goed doen, maar het werkt weer zoals het moet.

 

:woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

From Eindhoven (EIN) to Dublin (DUB)

25 Aug 08 Flight 1965

Depart Eindhoven (EIN) 17:40

Arrive Dublin (DUB) 18:20

 

Return flight details - All times are local

From Dublin (DUB) to Eindhoven (EIN)

31 Aug 08 Flight 1964

Depart Dublin (DUB) 14:45

Arrive Eindhoven (EIN) 17:15

============

 

13:28 Roermond 2 Schagen Intercity +

14:00 Eindhoven 5

 

14:12 Station NS, eindhoven Airport Eindhoven Bus (401) +

14:33 Airport, eindhoven

============

Om maar even de planning te laten zien:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ben er ook weer:roftl: sorry, had flinke problemen met computer en internet, pc helemaal opnieuw geïnstalleerd, moet nu alleen weer vanalles er opzetten en instelling goed doen, maar het werkt weer zoals het moet.

 

Hoi Sinas :boing: Leuk je weer te spreken.

Link to comment
Share on other sites

Op m'n werk word ik er elke keer afgegooid als ik te lang niets op het forum doe. Was even in gesprek met een collega.

 

En ik ben het ermee eens: het is altijd de schuld van Mika, en dat is weer zijn eigen schuld, hij wilde fame and fortune :bleh:

 

Juist! Dat bedoelde ik en dat wil Bienie niet geloven :crybaby:

 

:P

Link to comment
Share on other sites

Ik ga eten .. misschien kom ik daarna nog even terug, misschien niet .. :bleh:

 

Biekje: véééééééééééééééééééééél plezier!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy