Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

niet goed:thumbdown:

virusscanner??

Die is er dus aan..

Ow, leuk .. :boxed:

 

Zoals ik al zei: jaag 'm weg.. :bleh:

 

Hij wordt zeer spoedig ''schoongemaakt''

 

Wat heb je trouwens een ontzettende leuke sig:bleh:

 

Excuses voor eventuele typfouten, maar mijn toetsenbord werkt dus ook niet goed, en ik heb geen zin om al die reacties steeds te verbeten:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hij wordt zeer spoedig ''schoongemaakt''

 

Wat heb je trouwens een ontzettende leuke sig:bleh:

 

Excuses voor eventuele typfouten, maar mijn toetsenbord werkt dus ook niet goed, en ik heb geen zin om al die reacties steeds te verbeten:thumbdown:

 

Succes ermee, en wat typefouten is niet erg .. zolang we maar weten wat je bedoelt is het goed :mf_rosetinted:

 

Vind je de sig leuk? :bleh:

 

Hallo jullie hier :wub2:

 

Hebben jullie alweer een topic vol gekregen? :blink

 

Carina! :boing:

 

Ja .. nou .. Er werd gemeld dat er toch wel een nieuwe thread nodig was .. dus heb ik daar maar braaf voor gezorgd hé :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Succes ermee, en wat typefouten is niet erg .. zolang we maar weten wat je bedoelt is het goed :mf_rosetinted:

 

Vind je de sig leuk? :bleh:

 

 

 

Carina! :boing:

 

Ja .. nou .. Er werd gemeld dat er toch wel een nieuwe thread nodig was .. dus heb ik daar maar braaf voor gezorgd hé :bleh:

 

Ja hij is lief:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted:

 

Bienie, wat ben je creatief geweest:wub2::thumb_yello:

 

Carina!!! Lang geleden meis, hoe is het ermee?? Met een beetje (veel) mazzel heb ik straks een superlieve Friese merrie geheel tot mijn beschikking:naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted:

 

Bienie, wat ben je creatief geweest:wub2::thumb_yello:

 

Carina!!! Lang geleden meis, hoe is het ermee?? Met een beetje (veel) mazzel heb ik straks een superlieve Friese merrie geheel tot mijn beschikking:naughty :mf_rosetinted

 

Anouk! :boing:

 

Haha ja, ik heb weer even zo'n bui (al zou ik dat niet creatief zijn noemen :bleh:) .. heb net ook mijn msn-achtergrond veranderd :blush-anim-cl::roftl:

 

Hoe is het ondertussen?

Link to comment
Share on other sites

And because we don't always talk about Mika .. a picture of someone else to start with :naughty

 

j66nz5.jpg

 

Sorry Dutchies, kon het niet laten .. :bleh:

 

AAAAGGGGHHHHHH!!!!! :annoyed_h4h:

 

 

 

aV264I09-580070c885d8cd8cb2a312260c.jpg

:roftl: Even snel het evenwicht in deze thread herstellen. :fisch:

 

 

Avond dames! :bye:

Link to comment
Share on other sites

AAAAGGGGHHHHHH!!!!! :annoyed_h4h:

 

 

 

aV264I09-580070c885d8cd8cb2a312260c.jpg

:roftl Even snel het evenwicht in deze thread herstellen. :fisch

 

 

Avond dames! :bye

 

Kaatje! :naughty:

 

Naja .. ik moest wel .. anders kreeg ik Diana op mijn kap :sad:

 

:bleh:

 

Hier ben ik weer original:

 

Jeej :mf_rosetinted:

Je was weg? :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted

 

Bienie, wat ben je creatief geweest:wub2 :thumb_yello

 

Carina!!! Lang geleden meis, hoe is het ermee?? Met een beetje (veel) mazzel heb ik straks een superlieve Friese merrie geheel tot mijn beschikking:naught::mf_rosetinted

 

Anouk, je bent er weer! :boing:

 

Hier ben ik weer:original:

 

Hoi Lientj, ik zie dat je al aardig verslaafd begint te raken. :wink2:

 

Kaatje! :naughty:

 

Naja .. ik moest wel .. anders kreeg ik Diana op mijn kap :sad:

 

:bleh:

 

Dat was ik vergeten, goed gedaan :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Anouk! :boing:

 

Haha ja, ik heb weer even zo'n bui (al zou ik dat niet creatief zijn noemen :bleh:) .. heb net ook mijn msn-achtergrond veranderd :blush-anim-clroftl:

 

Hoe is het ondertussen?

 

Het gaat. Ben echt supermoe, omdat ik weer ben gaan werken van de week. Maandagavond had ik die info-avond en was ik laat thuis, dinsdag was er weer een rondleiding door het gezondheidscentrum en ik ben daar ook geweest om mensen een en ander te vertellen over de robot en het werk in de apotheek enzo en toen was t ook weer laat en gisteren was Gerard er. En nu moet ik dus huiswerk maken maar ik zit weer in slaap te vallen....:blink::boxed:

 

Ben vandaag ook terug geweest naar het zkh, moest naar de longarts. Was totaal overbodig want hij had de verslagen van die fietstest niet. Kon verder ook niet veel zeggen dus waren we vrij snel weer weg daar. Vol vragen....:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Dat was ik vergeten, goed gedaan :thumb_yello:

 

:biggrin2:

Ik wilde eerst een Mika-foto zetten hoor .. maar toen dacht ik: oei .. En toen dacht ik: Jim is er ook nog .. en die vinden ze leuk ... :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Anouk, je bent er weer! :boing:

 

Je denkt toch niet dat ik écht weg ben he? Ik kom altijd weer terug, ik ben hardnekkig:naughty: Onkruid vergaat niet is mijn levensmotto, en dat geldt ook voor mijn aan-en afwezigheid hier op het forum:mf_rosetinted:

 

Alles goed? We moeten toch eens nadenken over een mini-meeting:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Het gaat. Ben echt supermoe, omdat ik weer ben gaan werken van de week. Maandagavond had ik die info-avond en was ik laat thuis, dinsdag was er weer een rondleiding door het gezondheidscentrum en ik ben daar ook geweest om mensen een en ander te vertellen over de robot en het werk in de apotheek enzo en toen was t ook weer laat en gisteren was Gerard er. En nu moet ik dus huiswerk maken maar ik zit weer in slaap te vallen....:blink::boxed:

 

Ben vandaag ook terug geweest naar het zkh, moest naar de longarts. Was totaal overbodig want hij had de verslagen van die fietstest niet. Kon verder ook niet veel zeggen dus waren we vrij snel weer weg daar. Vol vragen....:thumbdown:

 

Begrijp ik nou goed dat je er meteen weer vol tegenaan bent gegaan Anouk? Is het niet mogelijk om wat voorzichtiger op te bouwen, zodat je niet meteen weer uitgevloerd bent?

En rot van die ontbrekende uitslagen. Ben je weer niks opgeschoten.

Link to comment
Share on other sites

Ik kwam dus ook net terug:naughty:

En nu ga ik weer:boxed Bye:huglove:

 

Dag Linde, 't was kort maar krachtig. :huglove:

 

Je denkt toch niet dat ik écht weg ben he? Ik kom altijd weer terug, ik ben hardnekkig:naughty: Onkruid vergaat niet is mijn levensmotto, en dat geldt ook voor mijn aan-en afwezigheid hier op het forum:mf_rosetinted

 

Alles goed? We moeten toch eens nadenken over een mini-meeting:wink2:

 

Ja, ik ben ook al heel lang onkruid. :roftl:

Leuk :boing: Wat zou je goed uitkomen? Door de weeks, overdag of 's avonds, of in het weekend?

Ik werk op het ogenblik wel telkens over, dus ben meestal 5 dagen bezet. En elke keer denk ik dat het weer rustiger wordt, maar nee hoor.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy