Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Het gaat. Ben echt supermoe, omdat ik weer ben gaan werken van de week. Maandagavond had ik die info-avond en was ik laat thuis, dinsdag was er weer een rondleiding door het gezondheidscentrum en ik ben daar ook geweest om mensen een en ander te vertellen over de robot en het werk in de apotheek enzo en toen was t ook weer laat en gisteren was Gerard er. En nu moet ik dus huiswerk maken maar ik zit weer in slaap te vallen....:blink::boxed:

 

Ben vandaag ook terug geweest naar het zkh, moest naar de longarts. Was totaal overbodig want hij had de verslagen van die fietstest niet. Kon verder ook niet veel zeggen dus waren we vrij snel weer weg daar. Vol vragen....:thumbdown:

 

Handig :thumbdown:

 

Maar pas je op met dat werken? Je gaat wel hard moet ik zeggen.. :blink::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb trouwens deze nu als msn-achtergrond..

 

j53tm6.jpg

 

En ik moet zeggen .. die ziet er beter uit dan die van Mika :blink:

En ik heb niet zolang moeten zoeken om een geschikte foto te vinden .. :blink:

 

Zou het een teken zijn? :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nee? sjowmie?:mf_rosetinted:

 

wallplr5.jpg

 

:naughty:

 

En dat Jim mij als vriend heeft terwijl hij heeft gezegd dat hij alle vrienden zou verwijderen en alleen de mensen die hij echt kende als vriend zou hebben dat wist je al hé? Of nog niet? :roftl:

 

(Nielo weet dat nog niet.. vandaar :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

uh??blink::naughty:

 

best goed, alleen moebleh:

 

Nou, de laatste keer dat ik je zag had je geloof ik 3 posts. ^^

 

Ja, moe, dat ben ik ook...

 

Jeps, prima.. Met jou?

 

Beetje blegh. :thumbdown:

 

wallplr5.jpg

 

:naughty:

 

En dat Jim mij als vriend heeft terwijl hij heeft gezegd dat hij alle vrienden zou verwijderen en alleen de mensen die hij echt kende als vriend zou hebben dat wist je al hé? Of nog niet? :roftl:

 

(Nielo weet dat nog niet.. vandaar :bleh:)

 

Oeh, echt? Cool!!! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Alles goed?

 

Yep, had vandaag een vervelend hoofdpijn hoofd, maar dat is nu weg.

Heb trouwens deze nu als msn-achtergrond..

 

j53tm6.jpg

 

En ik moet zeggen .. die ziet er beter uit dan die van Mika :blink:

En ik heb niet zolang moeten zoeken om een geschikte foto te vinden .. :blink:

 

Zou het een teken zijn? :boxed::roftl:

 

Ik moet toegeven, het is een mooie foto. Maar beter dan die van Mika????? :sneaky2: (ik ben nogal eenkennig op het moment :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Beetje blegh. :thumbdown:

 

 

 

Oeh, echt? Cool!!! :punk:

 

Oei, blegh is niet goed :boxed: Gelukkig is het maar een beetje :bleh:

 

 

Ja, echt :roftl:

Ik snap er werkelijk niks van (neen, nog steeds niet) maar vind het wel leuk eigenlijk :naughty:

Link to comment
Share on other sites

wallplr5.jpg

 

:naughty:

 

En dat Jim mij als vriend heeft terwijl hij heeft gezegd dat hij alle vrienden zou verwijderen en alleen de mensen die hij echt kende als vriend zou hebben dat wist je al hé? Of nog niet? :roftl:

 

(Nielo weet dat nog niet.. vandaar :bleh:)

 

cool:thumb_yello:

 

nee :naughty: dat wist ik nog niet..maar vrienden op wat? myspace?

hoeveel vrienden heeft ie nu dan? :wink2:

Link to comment
Share on other sites

@Kaatje: Maakt me in principe niet uit. Op zich zouden we door de weeks het rijk voor ons alleen, dan werken mn ouders. Woon nog altijd thuis he.... Maar op zich maakt t me niet echt uit hoor....

 

Pff moe zijn zuigt. Moet nog écht iets aan school doen eigenlijk maar bleh, dat is wel het laatste waar ik zin in heb. Morgen weer een dag zullen we maar denken......

Link to comment
Share on other sites

Ik moet toegeven, het is een mooie foto. Maar beter dan die van Mika????? :sneaky2: (ik ben nogal eenkennig op het moment :naughty:)

 

Wauw, leuk om te horen :biggrin2:

Beter dan die van Mika bedoel ik dat die in het msn-venster beter past .. Die van Mika was dan niet zo heel scherp enzo, en met typen kwam het niet altijd zo goed uit en dergelijke, beetje jammer ..

 

En dat eenkennig zijn .. ach .. die periode heb ik ook gehad .. dat gaat over .. :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

cool:thumb_yello:

 

nee :naughty: dat wist ik nog niet..maar vrienden op wat? myspace?

hoeveel vrienden heeft ie nu dan? :wink2:

 

Myspace ja ..

En hoeveel vrienden? Ik zou het werkelijk waar echt niet weten :blink::roftl:

(om de 1 of andere reden kan ik z'n vrienden niet zien .. en nog wel meer dingen, maarja ..)

Link to comment
Share on other sites

ah, beetj verschil jah:blush-anim-cl::naughty:

 

Vind ik wel hoor. Maar t is ook zo dat sommige mensen komen, 3 posts maken en dan weer weggaan. T is leuk om te zien dat sommigen blijven! ^^

 

Yep, had vandaag een vervelend hoofdpijn hoofd, maar dat is nu weg.

 

Oeh, gelukkig dat ie weg is!!! (Mijne volgens mij ook. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Pff moe zijn zuigt. Moet nog écht iets aan school doen eigenlijk maar bleh, dat is wel het laatste waar ik zin in heb. Morgen weer een dag zullen we maar denken......

 

Als ik jou was zou ik me even rustig houden ja .. is geen slecht plan :wink2::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy