Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je weet wat ik bedoel :naughty:

 

 

 

:boxed:

:tears:

 

Maar ze zeggen dat een er een soort golfbeweging is voor een allergie, na een jaar of 7 zou het minder erg moeten worden. :wink2:

 

dat een allergie voor voor werken overgaat in een allergie voor school:wink2:

 

Huh, zei ik dat? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Die allergie had ik ook last van, maar ik heb tegenwoordig een allergie voor lang thuiszitten. Laat mij maar werken hoor, hoewel 2 dagen per week voor mij wel weer de max is.

 

@ Kaatje: Vroege reactie, maar beter laat dan nooit. Ik wacht met spanning je pm af :naughty: Dat wordt gezellig:mf_rosetinted::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Heeft hij je ooit een comment gestuurd btw?

 

Ja, ik heb 1 reactie gehad :mf_rosetinted:

Hij zal zich toen héééééél erg hard verveeld hebben ... :roftl:

 

Maar gewoon een comment zoals jij ofzo doet niet neen .. verwacht ik ook niet .. :bleh:

 

(ik verwacht niks eigenlijk .. ik hoop alleen maar :blush-anim-cl::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

omg

ik dacht echt 'is zij nou dom of hoe zit t...'

maar nee

 

ik ben dom:blush-anim-cl

 

 

sowwy!:roftl

 

:sneaky2:

 

 

:roftl:

 

Die allergie had ik ook last van, maar ik heb tegenwoordig een allergie voor lang thuiszitten. Laat mij maar werken hoor, hoewel 2 dagen per week voor mij wel weer de max is.

 

@ Kaatje: Vroege reactie, maar beter laat dan nooit. Ik wacht met spanning je pm af :naughty: Dat wordt gezellig:mf_rosetinted::thumb_yello

 

Kan wel begrijpen dat thuis zitten niks is .. maar wees toch maar voorzichtig hé :wink2:

 

Wat vind je trouwens van het laatste nieuws? :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar ze zeggen dat een er een soort golfbeweging is voor een allergie, na een jaar of 7 zou het minder erg moeten worden. :wink2:

 

7 jaar? *dies* :roftl:

 

Ja, ik heb 1 reactie gehad :mf_rosetinted:

Hij zal zich toen héééééél erg hard verveeld hebben ... :roftl:

 

Maar gewoon een comment zoals jij ofzo doet niet neen .. verwacht ik ook niet .. :bleh:

 

(ik verwacht niks eigenlijk .. ik hoop alleen maar :blush-anim-cl::roftl:)

 

Oh maar dat is toch een goed begin!!

Link to comment
Share on other sites

Oh maar dat is toch een goed begin!!

 

Nah, ik weet niet of het een begin is .. Het is alweer even geleden :roftl:

Misschien was het maar éénmalig .. omdat .. weet ik veel .. hij zich verveelde ofzo :bleh:

 

(vond het wel erg leuk hoor .. heb de hele avond gestuiterd :blush-anim-cl::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Nah, ik weet niet of het een begin is .. Het is alweer even geleden :roftl:

Misschien was het maar éénmalig .. omdat .. weet ik veel .. hij zich verveelde ofzo :bleh:

 

Tsssssk, tsssssk, het MOET een begin zijn! Anders heeft dit calvin comment op mijn pagina ook geen waarde ! :roftl: (Hoop is alles!!)

Link to comment
Share on other sites

Laatste nieuws? Je weet toch dat ik de laatste weken op een andere planeet leef, waar nieuws niet geheel (geheel niet....) doordringt?:blink:

 

Hoe gaat het met je gezondheid, Anouk? helaas heb ik de tijd niet om deze thread zo regelmatig te lezen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Tsssssk, tsssssk, het MOET een begin zijn! Anders heeft dit calvin comment op mijn pagina ook geen waarde ! :roftl: (Hoop is alles!!)

 

Haha, misschien moet je het 'm eens vertellen dan .. :roftl:

Ik weet het namelijk niet zo .. Maarja, we zien wel :bleh:

 

Laatste nieuws? Je weet toch dat ik de laatste weken op een andere planeet leef, waar nieuws niet geheel (geheel niet....) doordringt?:blink:

 

Naja .. het gaat er nog maar een halve avond over :roftl:

Had het gisteren ookal x aantal keer verteld .. vandaag weer .. Dacht dat het wel duidelijk zou zijn :blush-anim-cl::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaaw ... :huglove:

 

thank you...

 

Ik ben hier dus weggegaan en kwam er op station achter dat ik mijn OV vergeten was...dus duur kaartje kopen en in de trein...daar kwam ik erachter dat ik mijn welkomstmap vergeten was, voor dat contract wat zo hoognodig vandaag getekend MOEST gaan worden :sneaky2:, dus gvd, nahjah teamleider bellen, afgesproken dat ik vanavond mijn vragen zou stellen en dat hij een nieuwe map zou regelen.

Bus duur kaartje gekocht...naar het werk. Daar kreeg ik geen nieuwe map, ik moest maar even wachten. Toen was er geen plek en moest ik weer wachten, maar kreeg geen antwoord, toen heb ik maar gewoon een plek gepakt. Begon met werken, bleek dat ik de kutste skill gekregen heb die er zijn kan: de ECHTE zeikerds van UPC.. :sneaky2:, kon er nog wel bij zeg maar.

Toen kreeg ik te horen dat de contracten wat uitstel hebben, omdat ze me niet konden vertellen wat ik zou gaan verdienen en hoe het psies zit met reiskosten!WTF!!!:shocked: Heb ik daar dan al die moeite van dat gauw lezen en alles nagaan van pensioenen enzo voor gedaan:thumbdown: RRRAAAAHHH!!! Njah ik zou ook nie weten hoe ik een contract moet tekenen zonder dat die info erin staat...zal wel aan mij liggen, essentiele onderdelen van een contract lijkt me...maargoed. Hebben zij pech dat ik een juridische opleiding doe.

Anyway, de laatste klant bleef lekker lang hangen, dus was om 21:06u pas klaar, dat betekend: bus gemist. Twee minuten te lang aan foon kan al betekenen dat ik de bus mis...Dus rustigaan naar bus en ondertussen beste dinnetje maar even gebeld voor morele steun.

Terug naar station, op trein moeten wachten (BUH!) en toen terug naar huis.

Ik kom net hier, zie ik dat Londonmannetje dus NET EEN PAAR MINUTEN voor ik aan kwam uitgelogd was:thumbdown:

 

I wanna die :crybaby:

 

Dus ik zit nu aan de wijn even...verdiend vind ik!

Link to comment
Share on other sites

I wanna die :crybaby:

 

Dus ik zit nu aan de wijn even...verdiend vind ik!

 

Ze hebben de boel daar goed voor elkaar zo te horen. :mf_rosetinted:

 

Ja, alles achter elkaar wordt het wel een beetje veel tegenslag. Kan me voorstellen dat je het wel even gehad hebt voor vandaag. Geniet van je wijntje! :drinks_wine:

Link to comment
Share on other sites

Ze hebben de boel daar goed voor elkaar zo te horen. :mf_rosetinted:

 

Ja, alles achter elkaar wordt het wel een beetje veel tegenslag. Kan me voorstellen dat je het wel even gehad hebt voor vandaag. Geniet van je wijntje! :drinks_wine:

 

Tis een puinzooi!

Tis idd een beetje te veul nu. Wijn smaakt prima, dat pak (ja je leest het goed, student he) gaat op voor ik bedje in duik...maar ik zal wel blij zijn als ik in bed lig

 

Zoals ik daarstraks al zei .. alles komt altijd tegelijk ...

 

Geniet van de wijn :wink2:

En morgen zal het wel weer een stuk(je) beter zijn :original:

 

Jah i know, en ik ben me er ook bewust van dat anderen het erger hebben dan ik, maargoed...dit heb IK en IK voel me gewoon nu even KUT.(nee ik haal die handen niet uit mijn zakken).

Morgen is ook alles een stukje beter.

 

Een positief ding: ik heb die gast van afgelopen vrijdag nog steeds niet gezien, punt is dat ik hem morgen WEL ga zien, want ik moet een uur vroeger beginnen:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hoe gaat het met je gezondheid, Anouk? helaas heb ik de tijd niet om deze thread zo regelmatig te lezen :boxed:

Dank je voor je interesse! Het gaat eigenlijk hetzelfde. Ze hebben de laatste opname nogal aan mijn medicatie zitten sleutelen, maar ik ben er niet happy mee. Moest met Lyrica starten, dat is best een heftig middel tegen neuropathische pijn (zenuwpijn). De eerste twee weken kon ik uitsluitend bijwerkingen verwachten. Pas na die twee weken kon het gaan werken. Slik het nu een maand maar word met de dag duizeliger en ondertussen worden die pijnaanvallen weer heftiger en komen ze vaker.

Verder is de prednisolon naar dexamethason omgezet, en het gevolg is dat ik elke dag dikker word. Droeg ik 3 weken geleden nog maat 38, inmiddels zit 42 gewoon strak. Heel vervelend, te meer omdat het niet door het eten komt. Dat zou je niet eens lukken; meer dan 10kg aankomen binnen een maand:boxed: Begin van t jaar woog ik 55, nu ben ik 33kg zwaarder:blink::boxed:

Ben wel van de week weer begonnen met werken. De muren kwamen op me af thuis en ik voelde me zo nutteloos. Dus ben ik gewoon gegaan en het ging op zich wel lekker al heb ik vandaag veel meer pijn en slaap dan normaal. Maarja komt vanzelf wel weer joh!

 

@ Biekje: Klinkt fijn allemaal zeg, lekker dagje gehad dus:boxed: Knuffel vanaf hier!!:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Tis een puinzooi!

Tis idd een beetje te veul nu. Wijn smaakt prima, dat pak (ja je leest het goed, student he) gaat op voor ik bedje in duik...maar ik zal wel blij zijn als ik in bed lig

 

 

 

Jah i know, en ik ben me er ook bewust van dat anderen het erger hebben dan ik, maargoed...dit heb IK en IK voel me gewoon nu even KUT.(nee ik haal die handen niet uit mijn zakken).

Morgen is ook alles een stukje beter.

 

Een positief ding: ik heb die gast van afgelopen vrijdag nog steeds niet gezien, punt is dat ik hem morgen WEL ga zien, want ik moet een uur vroeger beginnen:thumbdown:

 

 

Ach, als je een beetje zoekt vind je genoeg mensen die het erger hebben, maar dat neemt niet weg dat je je af en toe gewoon lekker k*t mag voelen.

 

En die mooie glimlach weet nu toch hoe je erover denkt? Geen probleem dan hoop ik.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy