Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je voor je interesse! Het gaat eigenlijk hetzelfde. Ze hebben de laatste opname nogal aan mijn medicatie zitten sleutelen, maar ik ben er niet happy mee. Moest met Lyrica starten, dat is best een heftig middel tegen neuropathische pijn (zenuwpijn). De eerste twee weken kon ik uitsluitend bijwerkingen verwachten. Pas na die twee weken kon het gaan werken. Slik het nu een maand maar word met de dag duizeliger en ondertussen worden die pijnaanvallen weer heftiger en komen ze vaker.

Verder is de prednisolon naar dexamethason omgezet, en het gevolg is dat ik elke dag dikker word. Droeg ik 3 weken geleden nog maat 38, inmiddels zit 42 gewoon strak. Heel vervelend, te meer omdat het niet door het eten komt. Dat zou je niet eens lukken; meer dan 10kg aankomen binnen een maand:boxed: Begin van t jaar woog ik 55, nu ben ik 33kg zwaarder:blink::boxed:

Ben wel van de week weer begonnen met werken. De muren kwamen op me af thuis en ik voelde me zo nutteloos. Dus ben ik gewoon gegaan en het ging op zich wel lekker al heb ik vandaag veel meer pijn en slaap dan normaal. Maarja komt vanzelf wel weer joh!

 

@ Biekje: Klinkt fijn allemaal zeg, lekker dagje gehad dus:boxed: Knuffel vanaf hier!!:huglove:

 

Heyyy Anouk.

Jah het is even zwaar klote. Ben zooo blij dat ik thuis ben! En dan hopen dat er nu niet nog meer rare dingen gebeuren.

Kga zo een zak chips openen ofzo, in ieder geval iets slechts eten:bleh:

 

Doe je wel rustigaan? Paar uurtjes werk per week en niet direct weer op oude niveau?! Als je dan toch perse wat wil doen, doe dan steeds een uurtje ofzo...weetjewel...muts...:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ach, als je een beetje zoekt vind je genoeg mensen die het erger hebben, maar dat neemt niet weg dat je je af en toe gewoon lekker k*t mag voelen.

 

En die mooie glimlach weet nu toch hoe je erover denkt? Geen probleem dan hoop ik.

 

Ik ga slapen. (Niet dat ik nou zo actief was vanavond, maar goed. :bleh:)

 

:huglove:

 

I know. Heb een klein vermoeden dat het weleens PMS zou kunnen zijn, maar dat merk ik dan morgen wel...op zich als ik een beetje nadenk is het gevoel wat alles bij me oproept wel het gevoel wat PMS met me doet...ben benieuwd.

 

welke mooie glimlach weet nu hoe ik erover denk?

O wacht, zwevend gebit? ja die weet hoe ik erover denk, neemt niet weg dat mekaar zien awkward gaat worden

 

Nielo truste meis!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal.

Hey Anouk leuk om je hier nog eens aan te treffen was wel lang geleden.maar je bent dus uit het ziekenhuis. Al langer of nog maar pas?

 

Goedenavond :original:

Link to comment
Share on other sites

Awww dankjewel :wub2: je bent lief.

 

Allemaal lief hier. Thanx dat ik even zwaar mocht zeiken.

 

Weet het :mf_rosetinted::bleh:

 

En ach .. iedereen heeft dat eens nodig .. moet gewoon kunnen :wink2:

Wacht maar tot ik eens begin :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Weet het :mf_rosetinted::bleh:

 

En ach .. iedereen heeft dat eens nodig .. moet gewoon kunnen :wink2:

Wacht maar tot ik eens begin :bleh:

 

Pfff jah.

Hm weet je waar ik een concertkaartje van ga kopen a.s. zaterdag?

:blush-anim-cl:

 

En ik zit nu zwaar aan de pepernootjes, iemand ook wat? Kom maar halen, heb genoeg!

Link to comment
Share on other sites

Ik ga slapen. (Niet dat ik nou zo actief was vanavond, maar goed. :bleh)

 

:huglove

Slaap lekker meissie, tot snel weer he?

:huglove:

 

Heyyy Anouk.

Jah het is even zwaar klote. Ben zooo blij dat ik thuis ben! En dan hopen dat er nu niet nog meer rare dingen gebeuren.

Kga zo een zak chips openen ofzo, in ieder geval iets slechts eten:bleh

 

Doe je wel rustigaan? Paar uurtjes werk per week en niet direct weer op oude niveau?! Als je dan toch perse wat wil doen, doe dan steeds een uurtje ofzo...weetjewel...muts...bleh:

Nou echt rustig aan doe ik t niet. Heb 15uur gewerkt ipv 16. Maar ben maandag-en dinsdagavond ook bezig geweest voor t werk dus eigenlijk heb ik juist méér uren gewerkt dan normaal.....Maar ach, volgende week kan ik op dinsdag sowieso niet werken dus dan moet ik vanzelf doen....

 

Ik vind het echt rot dat je je zo klote voelt meis, hoop dat dat snel wat minder is :huglove:

Link to comment
Share on other sites

sorry hoor ,ik had gisteren nog wel wat terug gezegd maar wa later omdat ik air trafic aan het zoeken was op youtube en toen ik dus iets terug poste was je al weg

 

Maakt niet uit hoor :wink2:

Maar het was voor mij al een beetje te laat om nog te blijven hangen :roftl:

 

Wat heb je gevonden? :mf_rosetinted: En wat vond je ervan? :bleh:

 

Pfff jah.

Hm weet je waar ik een concertkaartje van ga kopen a.s. zaterdag?

:blush-anim-cl:

 

En ik zit nu zwaar aan de pepernootjes, iemand ook wat? Kom maar halen, heb genoeg!

 

Uhm .. hoor ik dat te weten? :blush-anim-cl::bleh:

 

Neen dank je .. niet zo mijn ding ..

Link to comment
Share on other sites

Slaap lekker meissie, tot snel weer he?

:huglove:

 

 

Nou echt rustig aan doe ik t niet. Heb 15uur gewerkt ipv 16. Maar ben maandag-en dinsdagavond ook bezig geweest voor t werk dus eigenlijk heb ik juist méér uren gewerkt dan normaal.....Maar ach, volgende week kan ik op dinsdag sowieso niet werken dus dan moet ik vanzelf doen....

 

Ik vind het echt rot dat je je zo klote voelt meis, hoop dat dat snel wat minder is :huglove:

 

Gewoon nee zeggen en rustigaan doen!!!!

 

Mjah morgen zal het wel minder zijn na een nachtje slaap. Morgenavond hoef ik pas om 17u te beginnen (15:30u trein) en dan de rest van de dag lekker vrij en zwaar uitslapen en mijn eigen ding doen. Geen huiswerk wat ik ga doen. Zondag ook niet. Even rust!

 

:wub2: lievvv allemaal :)

Link to comment
Share on other sites

Maakt niet uit hoor :wink2:

Maar het was voor mij al een beetje te laat om nog te blijven hangen :roftl:

 

Wat heb je gevonden? :mf_rosetinted: En wat vond je ervan? :bleh:

 

 

 

Uhm .. hoor ik dat te weten? :blush-anim-cl::bleh:

 

Neen dank je .. niet zo mijn ding ..

 

Kweejnie of je dat moet weten, heb het geloof ik wel eens laten vallen, weet niet zeker.

Ik ga een kaartje voor NEW KIDS ON THE BLOCK KOPEN!

Ik was veeeel te jong toen ik daar fan van was, met 12 laten ze me echt nie gaan...EN NU EINDELIJK MIJN KANS! 16 jaar later! My god, wat een kans!

Ik wilde toen zooo graag...gewoon jeugdsentiment hoor.

ECHT ECHT ECHT!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Maakt niet uit hoor :wink2:

Maar het was voor mij al een beetje te laat om nog te blijven hangen :roftl:

 

Wat heb je gevonden? :mf_rosetinted: En wat vond je ervan? :bleh:

 

Charlotte geloof ik dat het heette en ik heb gestemd en ik vond het niet slecht maar ik heb nogwel niet naar tekst geluisterd was voor mij ook al laat gisteren,ik ga er in de loop v/d week nog een paar luisteren en dan laat ik verder nog wel iets weten

Link to comment
Share on other sites

Awww dankjewel :wub2: je bent lief.

 

Allemaal lief hier. Thanx dat ik even zwaar mocht zeiken.

 

Tuurlijk, zijn we toch ook voor. :wub2:

 

sorry hoor ,ik had gisteren nog wel wat terug gezegd maar wa later omdat ik air trafic aan het zoeken was op youtube en toen ik dus iets terug poste was je al weg

 

Hé, ik dacht dat je al weer weg was. Hoe doe je dat, je groene "lampje" uit houden?

 

Pfff jah.

Hm weet je waar ik een concertkaartje van ga kopen a.s. zaterdag?

:blush-anim-cl:

 

En ik zit nu zwaar aan de pepernootjes, iemand ook wat? Kom maar halen, heb genoeg!

 

Nee dank je, ik heb net een graai genomen van de pinda's van m'n vriendje.

 

Nou echt rustig aan doe ik t niet. Heb 15uur gewerkt ipv 16. Maar ben maandag-en dinsdagavond ook bezig geweest voor t werk dus eigenlijk heb ik juist méér uren gewerkt dan normaal.....Maar ach, volgende week kan ik op dinsdag sowieso niet werken dus dan moet ik vanzelf doen....

 

Ik hoor het al, lekker rustig begonnen. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk, zijn we toch ook voor. :wub2:

 

 

 

Hé, ik dacht dat je al weer weg was. Hoe doe je dat, je groene "lampje" uit houden?

 

 

 

Nee dank je, ik heb net een graai genomen van de pinda's van m'n vriendje.

 

 

 

Ik hoor het al, lekker rustig begonnen. :naughty:

 

dat staat ergens bij opties in je acount,ik heb dat eens uitgezet en daarna eigenlijk niet meer bij nagedacht om het terug aan te zetten

Link to comment
Share on other sites

Kweejnie of je dat moet weten, heb het geloof ik wel eens laten vallen, weet niet zeker.

Ik ga een kaartje voor NEW KIDS ON THE BLOCK KOPEN!

Ik was veeeel te jong toen ik daar fan van was, met 12 laten ze me echt nie gaan...EN NU EINDELIJK MIJN KANS! 16 jaar later! My god, wat een kans!

Ik wilde toen zooo graag...gewoon jeugdsentiment hoor.

ECHT ECHT ECHT!:thumb_yello:

 

Ow, cool :mf_rosetinted:

 

Charlotte geloof ik dat het heette en ik heb gestemd en ik vond het niet slecht maar ik heb nogwel niet naar tekst geluisterd was voor mij ook al laat gisteren,ik ga er in de loop v/d week nog een paar luisteren en dan laat ik verder nog wel iets weten

 

Charlotte is leuk :biggrin2: Vind ik dan :bleh:

 

Mijn favorieten zijn No More Running Away, Come On & Your Fractured Life .. (En Charlotte en Shooting Star :roftl:)

 

Je moet wel een beetje bij de juiste filmpjes uitkomen op youtube .. Live zijn ze bv. veel beter dan de gewone videoclips, maar als live het geluid niet goed zit qua opname is dat natuurlijk ook niet interessant om te luisteren :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ow, cool :mf_rosetinted:

 

 

 

Charlotte is leuk :biggrin2: Vind ik dan :bleh:

 

Mijn favorieten zijn No More Running Away, Come On & Your Fractured Life .. (En Charlotte en Shooting Star :roftl:)

 

Je moet wel een beetje bij de juiste filmpjes uitkomen op youtube .. Live zijn ze bv. veel beter dan de gewone videoclips, maar als live het geluid niet goed zit qua opname is dat natuurlijk ook niet interessant om te luisteren :thumbdown:

 

Ok, ik heb de namen van de liedjes genoteerd en ik ga er volgende week werk van maken,want ik moet toch altijd iets meerdere keren gehoord hebben voor ik het echt goed vind en zaterdag en zondag zit ik aan de zee dus zal het voor volgende week worden en dan laat ik je het weten. beloofd

Link to comment
Share on other sites

Ok, ik heb de namen van de liedjes genoteerd en ik er volgende week werk van maken,want ik moet toch altijd iets meerdere keren gehoord hebben voor ik het echt goed vinden zaterdag en zondag zit ik aan de zee dus zal het voor volgende week worden en dan laat ik je het weten. beloofd

 

Je ziet maar :wink2: Het is geen verplichting ofzo :bleh:

En veel plezier aan zee!

Link to comment
Share on other sites

heb het even opgezocht en terug veranderd, zo doe je het;

 

 

User CP:

Edit Options:

Login & Privacy:

Use Invisible Mode: aanvinken

 

Dank je. Ik denk niet dat ik het ga gebruiken, want volgens mij weet Bienie toch wel te achterhalen of ik online ben, maar 't is handig om te weten. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy