Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Oeioei, dat wordt serieus oefenen dan :roftl:

 

 

Ben benieuwd wat AT met hun volgende cd gaat doen .. schijnt dat je daar (als fan) al een aantal nummers van moet kennen .. Ik heb er nog nooit van gehoord :blush-anim-cl::roftl:

 

Jij bent selectief fan...

:roftl:

Ik heb net Step by Step (cd) opgezet en ik kan echt al die nummers nog meejengelen. Terwijl ik die in de afgelopen 14 jaar denk ik maar een keer of 5 opgezet heb:roftl:

Dat zegt toch wat over hoe grijs ik die cassettebandjes toendertijd gedraaid heb, toch?:thumb_yello:

Geweldig.

Ze staan nu bijna allemaal op de iPod, dus dat wordt weer lekker swingen in de trein dalijk!

Misschien heb ik dan toch nog wat tijd om wasmiddel te halen :P

 

Hey tot vanavond alvast!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha ja, zoiets .. Geen echte fan in ieder geval :roftl: :bleh

Klop het toch wat ik tegen Jim heb gezegd .. :naughty::bleh:

 

Veel plezier!

 

HAAHAHAHAHAHA

Tis wat allemaal:wink2:

 

Ik heb het nog prima gered om wasmiddel te halen, en poetsmiddel...enzo...

Hopelijk zit het nog in mijn fietstas straks als ik terug kom. Heb speciaal daarvoor mijn fiets in de bewaakte fietsenstalling gezet!

 

Het is ontzettend melig hier op het werk, gelukkig! Tegenover gisteren had ik dat wel even nodig. Zaligheid.

Heb even pauze, vandaar dat ik hier zit.

 

Ik heb die kerel even langs zien lopen, net op een moment dat ik een beetje erg veel te hard riep: dat KAN zo toch gewoon niet? (dat was omdat mijn programma niet werkte):blush-anim-cl:

Magoew kweejnie oftie me gezien heeft, zoja dan zal ik wel een sms-je gehad hebben vrees ik.

:bleh:

 

Ben benieuwd naar de verhalen van Jose!!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nah... geen dingen die jullie willen weten! :naughty::blush-anim-cl:

 

Heb wel een heel leuke avond gehad, maar er is niet gebeurd waar sommige mensen hier hopen dat er gebeurd is! :bleh:

 

Waar hopen wij op dan? :roftl:

Wou gewoon weten of het leuk was geweest :bleh:

Volgens mij hoop jij zelf op meer .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Waar hopen wij op dan? :roftl:

Wou gewoon weten of het leuk was geweest :bleh:

Volgens mij hoop jij zelf op meer .. :bleh:

 

Nouja, ik zeg niet per se dat jij het hoopt, maar ik weet dat er iemand anders is...:naughty: en ik zelf ook uiteraard! Daar heb je gelijk in! :blush-anim-cl:

 

vandaag was ook zo fijn! :wub2:

 

 

duuuuus... :fisch:

Jij nog iets leuks meegemaakt?

Link to comment
Share on other sites

Nouja, ik zeg niet per se dat jij het hoopt, maar ik weet dat er iemand anders is...:naughty: en ik zelf ook uiteraard! Daar heb je gelijk in! :blush-anim-cl:

 

vandaag was ook zo fijn! :wub2:

 

 

duuuuus... :fisch:

Jij nog iets leuks meegemaakt?

 

Haha, super :mf_rosetinted:

 

Ik? Neu ..

Beetje kamer opgeruimd enzo .. Niks leuks :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hmm okee.. kamer opruimen is inderdaad niet echt superleuk ofzo! :naughty:

Ik moet hier ook opruimen, moet toch weer netjes zijn voor als ik zondag bezoek krijg! :naughty::blush-anim-cl:

 

Krijg je zondag bezoek? :bleh:

 

Naja, als je mijn kamer zou binnenkomen zou je nog niet zeggen dat het opgeruimd is hoor .. overal dozen enzo :blush-anim-cl::roftl: Maarja, beetje bij beetje komt het wel goed .. héééél langzaam .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Krijg je zondag bezoek? :bleh:

 

Naja, als je mijn kamer zou binnenkomen zou je nog niet zeggen dat het opgeruimd is hoor .. overal dozen enzo :blush-anim-cl::roftl: Maarja, beetje bij beetje komt het wel goed .. héééél langzaam .. :bleh:

 

hmm nou datzelfde heb ik hier ook altijd, het huis is zo klein, dus het blijft er altijd rommelig uitzien! :thumbdown:

 

Ja, zondag komen vrienden langs en dan gaan we eerst naar de Apenheul en daarna uit eten en dan en dan en dan naar Wouter Hamel! :groovy:

Link to comment
Share on other sites

hmm nou datzelfde heb ik hier ook altijd, het huis is zo klein, dus het blijft er altijd rommelig uitzien! :thumbdown:

 

Ja, zondag komen vrienden langs en dan gaan we eerst naar de Apenheul en daarna uit eten en dan en dan en dan naar Wouter Hamel! :groovy:

 

Cool :mf_rosetinted:

Veel plezier :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy