Jump to content

well I thought about saying hello


chrisleo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 19
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

since I'm new and this is the place for newbies x]

so hey!

idk tell me something about you and let's get to know each other :]:naughty:

bienvenido Chris!! Como estás?

 

pues...no se que puedo decirte de mí!! jajaja. Hace un año y dos meses (casi tres) que estoy aquí, ya me adapté a que sea algo diario...jeje. Conocí mucha gente, conoci mucho de Mika (yo no sé como recuerdo todo!), aprendi inglés, etc etc. Es como una segunda casa.

Eres el primer guatemalteco con quien tengo ocasión de hablar (creo) pero hay una chica muy simpática aquí que es de Honduras, así que de a poco se va llenando de centroamericanos (ya hay mexicanos, costarricenses, etc)

 

saluditos!

Link to comment
Share on other sites

since I'm new and this is the place for newbies x]

so hey!

idk tell me something about you and let's get to know each other :]:naughty:

Okay then! I'm Marilyn and I'm 54 years old. I'm medically retired, but I am a lay preacher for the Methodist Church.

I've loved Mika ever since I heard him singing Love Today on the radio in a shop. I'd missed Grace Kelly, but I've made up for it since.

I actually met Mika at Brixton Acadamy afterparty in Feb of this year. He is just wonderful!

I've been a member here for one year, and it's a great forum! So welcome to the MFC!

Link to comment
Share on other sites

bienvenido Chris!! Como estás?

 

pues...no se que puedo decirte de mí!! jajaja. Hace un año y dos meses (casi tres) que estoy aquí, ya me adapté a que sea algo diario...jeje. Conocí mucha gente, conoci mucho de Mika (yo no sé como recuerdo todo!), aprendi inglés, etc etc. Es como una segunda casa.

Eres el primer guatemalteco con quien tengo ocasión de hablar (creo) pero hay una chica muy simpática aquí que es de Honduras, así que de a poco se va llenando de centroamericanos (ya hay mexicanos, costarricenses, etc)

 

saluditos!

 

hey! que cool, y pues eso espero, conocer a gente que igual esté obsesionada con mika *.*

y de verdad? parecería que los guatemaltecos están en todas partes, gracias a dios que no XD

y sii! buenisimo mika debe llegar a todo el mundo porque es perfecto y sii XD

gracias por la warm welcome foo :D:naughty:

Link to comment
Share on other sites

ow and hi everyone else nice to meet you all, I'll definitly try my hardest to behave and not let my naughty self out XD haha

I love mika and as an extent I love everyone that loves him.

and I hateee youuuu marilyn omg! you're so lucky!! I've met him several times in my dreams only LOL but yeah :P

thank you all for the warm welcome big hugs*

Link to comment
Share on other sites

since I'm new and this is the place for newbies x]

so hey!

idk tell me something about you and let's get to know each other :]:naughty:

 

ow and hi everyone else nice to meet you all, I'll definitly try my hardest to behave and not let my naughty self out XD haha

I love mika and as an extent I love everyone that loves him.

and I hateee youuuu marilyn omg! you're so lucky!! I've met him several times in my dreams only LOL but yeah :P

thank you all for the warm welcome big hugs*

 

 

Hi Chris, I'm Lucy from Brazil. Welcome to the MFC, you will love here :wink2:

oh, and you can be naughty here, don't worry about that :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy