Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

heehee!! Hier alles goed! en met jou? ik ga helemaal niet meer op vakantie :sad: hooguit nog een paar daagjes naar Zeeland... ook leuk :teehee: Ik beschouw Lowlands als mijn vakantie! :biggrin2:

 

Jammer, maar Zeeland en Lowlands klinken ook goed. :biggrin2:

 

yawnee.gifsleepey.gif

 

'k Was er heel de avond niet. M'n broertje en z'n vriendin kwamen vanavond langs, en ze zijn net pas weg. :teehee:

 

L

Mensen, ik ben btw over naar 5VWO:mf_rosetinted:

 

Gefeliciteerd! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaah inderdaad =D

Ik ben blij dat er een Nederlands thread bestaat c:

 

Ben jij ook naar tw classic geweest?

 

yep :biggrin2: samen met een aantal andere MFC'ers trouwens :wink2:

 

(had eigenlijk kaartjes besteld voornamelijk voor Mika, dat de andere namen ook goed meevielen was een pluspunt :teehee:)

Link to comment
Share on other sites

yep :biggrin2: samen met een aantal andere MFC'ers trouwens :wink2:

 

(had eigenlijk kaartjes besteld voornamelijk voor Mika, dat de andere namen ook goed meevielen was een pluspunt :teehee:)

 

Ik ben ook gegaan, voor Mika. Maar the black eyed peas waren ook wel goed c:.

Ik wou ook naar zijn concert gaan maar had toen niemand die wou meegaan.

Aangezien de meeste van mijn vrienden niet zo dol zijn op Mika.

Maar blijkbaar gingen 2 vrienden van me toch naar zijn concert en ze hebben me gebeld dus kon ik toch mee genieten :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook gegaan, voor Mika. Maar the black eyed peas waren ook wel goed c:.

Ik wou ook naar zijn concert gaan maar had toen niemand die wou meegaan.

Aangezien de meeste van mijn vrienden niet zo dol zijn op Mika.

Maar blijkbaar gingen 2 vrienden van me toch naar zijn concert en ze hebben me gebeld dus kon ik toch mee genieten :teehee:

 

zo zijn hier wel meer mensen wien's vrienden niet zo gek zijn op Mika :wink2:

Link to comment
Share on other sites

zo zijn hier wel meer mensen wien's vrienden niet zo gek zijn op Mika :wink2:

 

Whaha dan ben ik niet de enige :biggrin2:

Heeft er iemand misschien een leuk idee voor mijn signature?

Voor mijn avatar heb ik al mijn eigen-toyboy erop gezet :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Kaatje :boing:

 

hoe gaat het?

 

 

 

:roftl:

er was nogal weinig te doen vanavond, maar kwam eigenlijk mss goed uit, ben nu eindelijk bijna weer helemaal mee met wonka's thread :biggrin2:

 

Hoi! :boing:

 

Met mij is alles prima. We waren vanavond weer weg, barbecue :licks_lips: Heb jij nog iets leuks gedaan vandaag?

 

Soms is het wel eens lekker inderdaad om even bij te kunnen lezen. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

goh, heb niet veel gedaan vandaag :teehee:

 

vooral veel hier gezeten, beetje getekend (of geprobeeerd ten minst :roftl: en ben een schetsblokje gaan halen voor op de trein te kunnen tekenen :biggrin2:)

 

Ben gisteravond wel weggeweest :biggrin2:

 

 

 

nu ik wonka's thread mee ben, kan ik beginnen aan de crazy phonecalls (ook nog zoveel achter :aah:)

Link to comment
Share on other sites

goh, heb niet veel gedaan vandaag :teehee:

 

vooral veel hier gezeten, beetje getekend (of geprobeeerd ten minst :roftl: en ben een schetsblokje gaan halen voor op de trein te kunnen tekenen :biggrin2:)

 

Ben gisteravond wel weggeweest :biggrin2:

 

 

 

nu ik wonka's thread mee ben, kan ik beginnen aan de crazy phonecalls (ook nog zoveel achter :aah:)

 

Lekker rustig toch. :naughty:

 

In die phonecalls thread ben je nog wel even bezig dan, ik heb er van de week ook een stuk in zitten lezen. Die meiden zijn maf. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik snap niet hoe ze het bedenken. En als er één begint over een onderwerp maakt de volgende het af. :aah:

 

is ongeloofelijk he en ik kan het zo gek nog niet bedenken , maar zij wel :roftl:

 

wou dat ik ook zoveel inspiratie had voor zo'n call :teehee:

Link to comment
Share on other sites

is ongeloofelijk he en ik kan het zo gek nog niet bedenken , maar zij wel :roftl:

 

wou dat ik ook zoveel inspiratie had voor zo'n call :teehee:

 

Ik heb erover na zitten denken, maar ik kom niet verder dan twee of drie zinnen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb erover na zitten denken, maar ik kom niet verder dan twee of drie zinnen. :roftl:

 

ik heb ooit een bedacht als ik al in m'n bed lag, en ipv het op te shrijven he :doh: tegen s'morgens was ik het al weer vergeten :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

ik heb ooit een bedacht als ik al in m'n bed lag, en ipv het op te shrijven he :doh: tegen s'morgens was ik het al weer vergeten :lmfao:

 

Dat is jammer zeg. :roftl: 's Avonds in bed bedenk je altijd de mooiste dingen vind ik. Dan weet ik ook altijd heel goed hoe ik op de verschillende gebeurtenissen had moeten reageren en zo. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Dat is jammer zeg. :roftl: 's Avonds in bed bedenk je altijd de mooiste dingen vind ik. Dan weet ik ook altijd heel goed hoe ik op de verschillende gebeurtenissen had moeten reageren en zo. :teehee:

 

yep vind dat ook, denk dat ik eens een schriftje ofzo naast m'n bed ga leggen voor als ik nog eens iets bedenk :roftl:

 

 

ben er nu wel vandoor, moet me weren om niet in slaap te vallen :aah:

 

 

tot volgende keer en slaap zacht

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy