Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

Gewoon van tevoren met wat mensen die je kent afspreken, dan komt het wel goed. Nadeel van een willekeurige vriendin is dat ze kan zien dat jij met al die idiote fans rondhangt en zelf ook in katzwijm valt als Mika opkomt. Wij snappen dat. Vraag is of zij dat ook doet...

 

Duidelijk :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nie zeiken, je hebt een mond gekregen en die kun je prima gebruiken om tegen mensen aan te lullen. Lullen ze niet terug dan lul je tegen een ander. Het leven is soms zo simpel.:naughty:

 

Ik weet in ieder geval wat ik tegen jou moet zeggen als ik je tegen kom :naughty: Het is ook niet dat ik bang ben dat mensen niet zullen terug praten.. Ik weet het eigenlijk niet. Maar jullie hebben helemaal gelijk - het is beter om onder gelijkgestemden in katzwijm te vallen :wub2:

 

Trouwens, ik zit er over na te denken om ook een ticket voor Luik te kopen. Volgens mij zijn ze nog beschikbaar.

 

Welterusten iedereen. Sweet dreams! :bye:

Edited by Anne89
Link to comment
Share on other sites

Ik weet in ieder geval wat ik tegen jou moet zeggen als ik je tegen kom :naughty: Het is ook niet dat ik bang ben dat mensen niet zullen terug praten.. Ik weet het eigenlijk niet. Maar jullie hebben helemaal gelijk - het is beter om onder gelijkgestemden in katzwijm te vallen :wub2:

 

Trouwens, ik zit er over na te denken om ook een ticket voor Luik te kopen. Volgens mij zijn ze nog beschikbaar.

 

Welterusten iedereen. Sweet dreams! :bye:

 

Nou nou wat dan :glasses2:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ik ken dat gevoel :teehee: Ik ben blij dat mijn dag redelijk rustig was, heb het een en ander afgewerkt gekregen.

 

Maar ik ben vooral blij omdat ik morgen 1 van mijn beste vriendinnen zie, zij woont momenteel in Londen, dus zoveel zie ik haar niet.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ik ken dat gevoel :teehee: Ik ben blij dat mijn dag redelijk rustig was, heb het een en ander afgewerkt gekregen.

 

Maar ik ben vooral blij omdat ik morgen 1 van mijn beste vriendinnen zie, zij woont momenteel in Londen, dus zoveel zie ik haar niet.

 

ah da's tof :)

 

voor mij ook een leuke dag morgen :) zus haar vrijgezellendag :teehee:

Link to comment
Share on other sites

ja hoor :) had een leuke dag, ben wel doodmoe op't moment :roftl:

 

en met jou ook alles goed?

 

Ja, had ik al gelezen :teehee:

Ik heb vooral veel opgeruimd vandaag. Nog niet alles was uitgepakt en gesorteerd na de verhuizing, en nu wel. Is het huis dus ook weer leefbaar. Dat is wel heel fijn!

Link to comment
Share on other sites

Ja, had ik al gelezen :teehee:

Ik heb vooral veel opgeruimd vandaag. Nog niet alles was uitgepakt en gesorteerd na de verhuizing, en nu wel. Is het huis dus ook weer leefbaar. Dat is wel heel fijn!

 

oh je ben onlangs verhuisd. Eigen huis of huurhuis?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy