ilseh1983

The Dutch thread, Part 35

Recommended Posts

13 hours ago, Rose said:

Hi!! 

Is er misschien ook een fangroep op whatsapp die ik misschien kan joinen? 

Wil zo graag nieuwe mensen leren kennen :D

Zoja stuur me dan even een berichtje op instagram : noplaceinheavenn :))

Rose

Niet dat ik zo weet. :wink2:

Heeee wat leuk dat er een Nederlandse groep is op dit forum! :D Ik ken niet zoveel Mikafans hier, dus tof om zo contact te hebben! :)

Hierboven zie ik de vraag of al die nieuwe liedjes van Mika wel al eens op de radio gedraaid worden! Ik heb vlak voor de Top2000 live op Radio 2 nog heel enthousiast geprobeerd om als aaaallerlaatste redmiddel Mika in de Top2000 te krijgen dit jaar (omdat hij ieder jaar honderden plaatsen is gezakt). Maar helaas is het niet gelukt, hij was er voor de eerste keer helemaal uit gegaan. Ik heb nog een aantal keren live op Radio 2 gezegd dat Mika veel meer liedjes heeft dan alleen Grace Kelly en Relax, en of ze die ook eens kunnen draaien aangezien die in heel veel Europese landen wel echt hits zijn geworden. Maar tot nu toe blijft het bij zijn oude hits op de radio :( Al is alles van Mika op de radio geweldig, het is veel te ondergewaardeerd in Nederland. Echt heel erg jammer!!

Op Facebook (die MFC-pagina) zag ik dat er verschillende nationale meet-ups zijn met Mikafans per land, wordt er ook zoiets georganiseerd in Nederland? :D:D:D

Misschien leuk om eens iets te organiseren!

Groetjes Marika

Meer mensen geïnteresseerd in het concert in Tivoli komend jaar, die alleen gaan en graag samen willen meeten? 

On 6/2/2019 at 10:15 PM, Marika said:

Meer mensen geïnteresseerd in het concert in Tivoli komend jaar, die alleen gaan en graag samen willen meeten? 

Ik ga alleen 😛 ,maar ik zie wel wie ik daar tegenkom. T wordt nog een kleine opgave om uit m'n introverte holletje te kruipen maaaaar goed

• Like 1

On 7/16/2019 at 12:55 AM, Michelluuuh said:

Ik ga alleen 😛 ,maar ik zie wel wie ik daar tegenkom. T wordt nog een kleine opgave om uit m'n introverte holletje te kruipen maaaaar goed

Whoeee wat cool zeg!! Mikafans zijn er in alle soorten en maten en leeftijden, het is altijd een heel gezellig feestje bij z'n concerten. Ik ben 1x geweest en heb toen meteen een aantal vrienden gemaakt, super spontaan en gezellig, terwijl ik ook erg introvert ben. Mika's enthousiasme is betoverend! Het komt zeker goed en je gaat er veel plezier hebben sowieso! 

Oh een Nederlands draadje, handig! Ik hoop snel te kunnen schrijven dat ik ook een kaartje heb kunnen krijgen. En dan op naar het concert volgend jaar! ❤️ 

On 8/21/2019 at 9:51 PM, Ilsa said:

Oh een Nederlands draadje, handig! Ik hoop snel te kunnen schrijven dat ik ook een kaartje heb kunnen krijgen. En dan op naar het concert volgend jaar! ❤️ 

Heey, welkom! :biggrin2: Ik hoop het ook voor je! :crossed:

• Thanks 1