Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

yep vind dat ook, denk dat ik eens een schriftje ofzo naast m'n bed ga leggen voor als ik nog eens iets bedenk :roftl:

 

 

ben er nu wel vandoor, moet me weren om niet in slaap te vallen :aah:

 

 

tot volgende keer en slaap zacht

:huglove:

 

Welterusten Ilse, mooie dromen! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

hallo :bye: hoe is het daar in oostenrijk?

 

Een stuk frisser geworden. Van de week was het hier ook snik heet, maar nu is het overdag waar wij zitten, op zo'n 1000 meter hoogte, maar een graad of 14 overdag! Maar gelukkig wel droog. Maar zit nu al weer 1,5 uur buiten te internetten (vlak bij de router zodat het een beetje snel is) , maar begin nu flink af te koelen. Ondanks mijn paarse met gele MIKA Hoody!

 

Hoe is het in Belgie?

Link to comment
Share on other sites

Een stuk frisser geworden. Van de week was het hier ook snik heet, maar nu is het overdag waar wij zitten, op zo'n 1000 meter hoogte, maar een graad of 14 overdag! Maar gelukkig wel droog. Maar zit nu al weer 1,5 uur buiten te internetten (vlak bij de router zodat het een beetje snel is) , maar begin nu flink af te koelen. Ondanks mijn paarse met gele MIKA Hoody!

 

Hoe is het in Belgie?

 

oh je hebt een Mika hoody, van de mikasounds website?

 

 

Hier in belgië ook nog alles goed, het weer is hier afgekoeld en al wat regen gehad (wat eigenlijk wel tijd werd :teehee:)

Link to comment
Share on other sites

oh je hebt een Mika hoody, van de mikasounds website?

 

 

Hier in belgië ook nog alles goed, het weer is hier afgekoeld en al wat regen gehad (wat eigenlijk wel tijd werd :teehee:)

 

Die hoody hebben we in Amsterdam gekocht bij Heineken Music Hall, bij Mika concert!! Ook een donkerblauw t-shirt heb ik bij me!

 

Hier heeft het vrijdag geregend. Was ook hier heel hard nodig. Er was akuut bosbrandgevaar door de droogte, en de plaatselijke rivier staat extreem laag!

De koelte is ook wel lekker hoor! Ben niet zo'n mens van heet weer!

Link to comment
Share on other sites

Oke, ik ga weer. Mijn handen beginnen wtijf te worden van de kou! Dus ik ga lekker naar mijn caravannetje en mijn man en doc hter!

 

Groetjes en ik laat wel weer eens van me horen!

Link to comment
Share on other sites

Die hoody hebben we in Amsterdam gekocht bij Heineken Music Hall, bij Mika concert!! Ook een donkerblauw t-shirt heb ik bij me!

 

Hier heeft het vrijdag geregend. Was ook hier heel hard nodig. Er was akuut bosbrandgevaar door de droogte, en de plaatselijke rivier staat extreem laag!

De koelte is ook wel lekker hoor! Ben niet zo'n mens van heet weer!

 

denk me ook eens een hoodie en/of T-shirt aan te schaffen :teehee:

 

 

oei bosbrandgevaar, regen was dan wel meer dan welkom

Link to comment
Share on other sites

denk me ook eens een hoodie en/of T-shirt aan te schaffen :teehee:

 

 

oei bosbrandgevaar, regen was dan wel meer dan welkom

 

Ja een echte fan hoort dat toch wel te hebben hoor!

 

Maar ik ga, ik sterf van de kou! Kom binnenkort wel weer eens online! Fijne avond!

Link to comment
Share on other sites

Ja een echte fan hoort dat toch wel te hebben hoor!

 

Maar ik ga, ik sterf van de kou! Kom binnenkort wel weer eens online! Fijne avond!

 

nu ik werk, verdien ik centjes en kan ik me dat eindelijk aanschaffen :teehee:

 

 

tot later en geniet nog van de rest van je vakantie :bye:

Link to comment
Share on other sites

eventjes iets totaal random maar ik zit mij hier dood te lachen als ik eraan terug denk :aah:

 

begin dit jaar waren wij met de klas op bezinning geweest en natuurlijk ging het constant over onze toekomst en hoe wij die zagen

en we moesten die ook eens tekenen.

 

Iedereen tekende wel iets (gezin/werk/huis/etc) en sommige wisten nog niet wat ze wouden dus die tekenden een vraagteken.

 

en dan was er een iemand die een zwart gat getekend had :roftl::roftl:

zelfs de begeleider wist niet wat zeggen :aah:

 

 

ok, ik moest dit even kwijt :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

eventjes iets totaal random maar ik zit mij hier dood te lachen als ik eraan terug denk :aah:

 

begin dit jaar waren wij met de klas op bezinning geweest en natuurlijk ging het constant over onze toekomst en hoe wij die zagen

en we moesten die ook eens tekenen.

 

Iedereen tekende wel iets (gezin/werk/huis/etc) en sommige wisten nog niet wat ze wouden dus die tekenden een vraagteken.

 

en dan was er een iemand die een zwart gat getekend had :roftl::roftl:

zelfs de begeleider wist niet wat zeggen :aah:

 

 

ok, ik moest dit even kwijt :mf_rosetinted:

 

:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

leuk he al die verschillende generaties :biggrin2:

 

 

btw heb je de younglings thread al gevonden? is voor mensen jonger dan pfff ergens in de 20 denk ik (weet het niet precies daar ik net tussen de younglings en de oldlings val :aah:):roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy