• 1 month later...
Meraba, ben de yeni katıldım. Aslında görüyorum ki çok geç kalmışım :sneaky2: Hala Türkiye'den bu kadar az üyemiz mi var?

hoşgeldin Elif :yay:

Kizlar haberİm var neredesİnİzzzz?

ne haberi söyle hadi :das:

Hi elif :bye:

I hope one of the Turkish girls replies to you.

According to my translator' date=' you wrote "Hello, I am the new terrorist" :lmfao:[/quote']

katıldım : joined , katildim :I was a murderer İ----> I

I see what happened there:naughty:

katıldım : joined , katildim :I was a murderer İ----> I

I see what happened there:naughty:

No wonder there are international incidents if translations are like this :mf_rosetinted:

Merhaba Dilek :bye:

• 7 months later...
Canlarımküçükbir kuşun bahsettiği üzere Mika Türkiye'ye geliyormuş :naughty:

Eee Mika Fan Club'a bir dönüş yapmanın vakti geldi demektir :aah:

I'd like to comment, but this came out as complete gibberish on Google translate :naughty:

O değil de sahne önü biletleri 150 lira :tears: Hem de indirimli dönem kapsamında...... Bir de benim izmirde yaşadığımı düşünürsek 100-120 lira civarı da uçak bileti... Benim için baya büyük problem:dunno:

Öğrenci biletleri indirimli dönemde 50 liraymış ama o kadar yıl beklemişim ön sıradan izlemek lazım asıl :tears:

O değil de sahne önü biletleri 150 lira :tears: Hem de indirimli dönem kapsamında...... Bir de benim izmirde yaşadığımı düşünürsek 100-120 lira civarı da uçak bileti... Benim için baya büyük problem:dunno:

Öğrenci biletleri indirimli dönemde 50 liraymış ama o kadar yıl beklemişim ön sıradan izlemek lazım asıl :tears:

Ne yap ne et önden izle kesinlikleee.Ayrıyetten uzun yıllar oldu ya buraya girmeyeli :D:group_hug: özledim sizlerii

• 3 weeks later...

Buralara kadar gelmişiz? Süper. :D

Mika'ya zorla babamla giderek çığır açtığımı düşünüyorum. Kendisi orada ne yapar bilemem ama bütün gün tutturmama dayanamadı sanırsam.

Mika için her şeyi yaparım. :wub2:

Pekala, özel bir şeyler düşünen var mı konser için?

Calling all Turkish fans!! We have a very special competition for you – we're giving away 2 tickets to see Mika at Macka Kucukciftlik Park on 17th March! And what’s more… these are 'Fan Zone' tickets, which means you'll be in the area right at the front by the stage! Want to win? All you have to do is email mikacompetition@gmail.com with your name & age, guest's name & age and address, plus a reason WHY you should be the winner! Put ISTANBUL in the subject of your email and get your entry in before Monday 9am GMT. The prize is 1 pair of tickets, you must make your own way to and from the event and either you or your guest must be 18+ to win. Good luck everyone!

• 4 weeks later...