dcdeb

2012 - Mika Tells Instinct, “Yeah, I’m gay.”

Recommended Posts

EXCLUSIVE SNEAK PEEK: Mika Tells Instinct, “Yeah, I’m gay.”

Written by Instinct Staff | Friday, 03 August 2012

 

 

Many likely remember a 2009 Dutch magazine cover featuring pop star Mika with the sprawling headline “Mika Clears Things Up: Call Me Bisexual.”

 

The only problem was that the story, which he calls “disappointing,” didn’t clear things up at all because it wasn’t exactly what he intended to say.

 

Earlier this week, in a world exclusive, Mika sat down with Instinct to set the record straight (so to speak): “If you ask me am I gay, I say yeah. Are these songs about my relationship with a man? I say yeah. And it’s only through my music that I’ve found the strength to come to terms with my sexuality beyond the context of just my lyrics. This is my real life.”

 

For more with Mika, including his first public comments about his relationship and the role he feels celebrities play as representatives for the LGBT community, check out the upcoming September issue of Instinct Magazine—coming soon.

 

http://instinctmagazine.com/blogs/blog/exclusive-sneak-peek-mika-tells-instinct-%E2%80%9Cyeah-i%E2%80%99m-gay-%E2%80%9D?directory=100011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow!! He ain't f-ing around this time. I'm so happy that he is happy and proud and free. This is wonderful. :fangurl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wow!! He ain't f-ing around this time. I'm so happy that he is happy and proud and free. This is wonderful. :fangurl:

 

+1

:wub2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wow!! He ain't f-ing around this time. I'm so happy that he is happy and proud and free. This is wonderful. :fangurl:

 

+2:wink2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh my god ... I'm so so shocked ... I had no idea ... this changes everything ... I can now no longer look at him the same way ... I will never be his wife ... my dreams are ... B.R.O.K.E.N. I need to leave ... I'm inconsolable

 

*makes dramatic exit stage left*

 

:mf_rosetinted::mf_rosetinted::mf_rosetinted::mf_rosetinted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wow!! He ain't f-ing around this time. I'm so happy that he is happy and proud and free. This is wonderful. :fangurl:

 

+3 :thumb_yello:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh my god ... I'm so so shocked ... I had no idea ... this changes everything ... I can now no longer look at him the same way ... I will never be his wife ... my dreams are ... B.R.O.K.E.N. I need to leave ... I'm inconsolable

 

*makes dramatic exit stage left*

 

:mf_rosetinted::mf_rosetinted::mf_rosetinted::mf_rosetinted:

 

:floor::floor::floor:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I wonder what they will make up to deny this!!! :lmfao:

 

maybe he means "he's happy" :dunno::naughty:

 

That's it! That's all! Case closed! On with the music! :yay:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes! So proud of him, and love seeing him this happy and free indeed :wub2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wow!! He ain't f-ing around this time. I'm so happy that he is happy and proud and free. This is wonderful. :fangurl:

 

yep! exactly!:teehee:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I wonder what they will make up to deny this!!! :lmfao:

 

He was obviously held at gunpoint. I request to hear the audio before I believe any of this. My life is over now. I will retreat and go live in the mountains and cry over our unborn babies :mf_rosetinted:

 

In a more serious response:

 

tumblr_m2rtivM41C1ru7ftzo1_500.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
He was obviously held at gunpoint. I request to hear the audio before I believe any of this. My life is over now. I will retreat and go live in the mountains and cry over our unborn babies :mf_rosetinted:

 

In a more serious response:

 

tumblr_m2rtivM41C1ru7ftzo1_500.gif

 

:lmfao: I think you beat my post for humour points ... :teehee:

 

Seriously though ... I'm so proud of him - I'm really pleased he's so happy and content with who he is, and who he is with, that he feels he can say this now ... :thumb_yello:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.