Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Kirjoita closetchild ;) vaan se Metron juttu jos jaksat :) Kiva lukea mitä mieltä suomalaiset on Mikasta :) Uudessa Soundissa oli myös levyarvostelu, pitää kopioida tänne kunhan se ilmestyy lehden nettiarkistoon.

 

Muuten missä järjestyksessä sulla on biisit Cartoon Motionissa? Kun mä ostin oman Usan reissulla ja en tiiä onko se sama mitä myydään Suomessa. Mulla on se, missä Over my Shoulder on Happy Endingin lopussa ja Ring Ring on merkitty 11. biisiksi. Näiden lisäksi siinä on lisäosa, jolla saa näkyviin netin kautta pari soittovideota.

Link to comment
Share on other sites

Kirjoita Satu vaan se Metron juttu jos jaksat :) Kiva lukea mitä mieltä suomalaiset on Mikasta :) Uudessa Soundissa oli myös levyarvostelu, pitää kopioida tänne kunhan se ilmestyy lehden nettiarkistoon.

 

Muuten missä järjestyksessä sulla on biisit Cartoon Motionissa? Kun mä ostin oman Usan reissulla ja en tiiä onko se sama mitä myydään Suomessa. Mulla on se, missä Over my Shoulder on Happy Endingin lopussa ja Ring Ring on merkitty 11. biisiksi. Näiden lisäksi siinä on lisäosa, jolla saa näkyviin netin kautta pari soittovideota.

 

Tarkotit varmaan Closetchild_:ia tällä Metro-artikkelilla? :wink2:

 

Joo varmaan ihan sama järjestys...

Suomen versiossa ei tosin oo "Ring Ring":iä,

mut ei se mitään, koska olin aiemmin hankkinu albumin koneelle

ja siinä on "Ring Ring"...

Ja videot on Suomenkin versiossa albumista. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Mika albumilistalla tällä viikolla sijalla 12. Pykälä siis ylöspäin. :) Väijyin tänään koko päivän Voicea ja MTV:tä vuoron perään. Ei Love Todaytä :(

 

Voicelta ei varmasti vielä näy... :blink:

MTV:ltä varmaan kohta...

Joo, katoin virallisen listan silloin yöllä jännittäen Mikan puolesta (oon viisas)...

No joo, meni ylöspäin listalla sentään! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Joo varmaan ihan sama järjestys...

Suomen versiossa ei tosin oo "Ring Ring":iä,

mut ei se mitään, koska olin aiemmin hankkinu albumin koneelle

ja siinä on "Ring Ring"...

Ja videot on Suomenkin versiossa albumista. :thumb_yello:

 

Woot? Ai suomen versiossa on videoita? XD Nice to know..

 

Joo, suomen versiossa ei oo Ring Ringiä.. Satuu~ Et haluais sendiä sitä mulle kun en ole kuullut sitä edes? 8)

Link to comment
Share on other sites

Huomenna Mika esiintyy Jay Lenossa NBC:llä. Mulla näkyy CNBC Europe, mutta ei mitään hajua kuinka uusia Lenon jaksoja sieltä tulee! Kääks.

 

Ps. Ring Ring on ihan ykkönen jos saa kännyyn mp3-soittoäänen :D Kun se alkaa puhelimensoitolla :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, metro artikkeli tässä!

 

Mika soittaa iloista poppia

 

Falsetissa laulettu tarttuva pop-musiikki valloittaa maailmaa. Löytyy kuitenkin ihmisiä, joita värikäs uusi tähti Mika ärsyttää.

-Ihmiset ovat aina joko rakastaneet tai vihanneet minua, laulaja kertoo Metrolle Tukholmassa.

Mika on kertonut seuraavan albuminsa olevan surullisempi kuin ensimmäinen levy, joka raikaa iloista mukaansa tempaavaa poppia.

 

"Aloin ajatella seuraavaa albumia jo levyttäessäni ensimmäistä.

Uskon, että siitä tulee sielukkaampi ja surullisempi kuin ensim-

mäinen levyni"

 

Kun mietitään menestystäsi, sinun luulisi olevan seitsemännessä taivaassa.

-Niin luulisi, mutta olen aina sanonut, että surullisimmat laulut kirjoitetaan kaikkein parhaimmalla tuulella.

Tuon teorian mukaan Mikan on täytynyt olla syvästi masentunut tehdessään debyyttialbumiaan Life in Cartoon Motion. Levy on nimittäin melkein naurettavan iloinen ja hyväntuulinen. Tämä tietysti suututtaa ihmisiä.

-Näin se on ollut jo lapsesta asti. Mutta asia täytyy pystyä kääntämään myönteiseksi. On vain hyvä, jos musiikkini herättää vahvoja tunteita. Artistin uran kuolema koittaa, kun ihmiset sanovat levyn olevan ihan hyvä. Se on pahinta mitä voi tapahtua.

Käytät itsestäsi mieluummin ilmaisua lauluntekijä kuin artisti. Voisitko kuvitella tekeväsi lauluja muille esitettäväksi?

-Olen jo tehnytkin niin, mutta en koskaan aio paljastaa, keitä he ovat. Se aiheuttaisi vain hämmennystä. (!!Nyt mä ainakin haluan tietää! 8D)

 

Keskeytti koulun

  • Mika on syntynyt Beirutissa Libanonissa. Hänellä on Libanonilainen äiti ja Amerikkailainen isä. Hän on viisilapsisen perheen kolmas lapsi. Mikan ollessa lapsi perhe muutti pariisiin. Perhe muutti lontooseen, Kun Mika oli yhdeksänvuotias.

  • Mika opiskeli muun muassa Royal College of Music-koulussa, jonka hän jätti kesken tehdäkseen ensimmäisen levynsä

Link to comment
Share on other sites

Ps. Ring Ring on ihan ykkönen jos saa kännyyn mp3-soittoäänen :D Kun se alkaa puhelimensoitolla :)

Kiitos vikistä!

Kunhan saan uuden puhelimen (synttärilahjaksii 8D), voin vihdoin käyttää mp3-soittoääniä :D

Link to comment
Share on other sites

Huomenna Mika esiintyy Jay Lenossa NBC:llä. Mulla näkyy CNBC Europe, mutta ei mitään hajua kuinka uusia Lenon jaksoja sieltä tulee! Kääks.

 

Ps. Ring Ring on ihan ykkönen jos saa kännyyn mp3-soittoäänen :D Kun se alkaa puhelimensoitolla :)

 

Heh, mun kännykkään saa mp3, mut en oo varma jaksanko laittaa...

Käytän muutenki kokoajan mp3-soitinta...

Hmm... Oikeestaan kuuntelen pelkkää Mikan musaa (ja haastatteluja :naughty: ) nykyään...

Yhyy, haluan nähdä Jay Lenon! Mulla mikään NBC näy... :blink:

Ei sul sattuis olee mahdollisuutta nauhottaa? :wink2:

 

tää BwO on..? Bodies without Organs, eihän? :naughty:

Joo, sehän se. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ok, metro artikkeli tässä!

 

Mika soittaa iloista poppia

 

Falsetissa laulettu tarttuva pop-musiikki valloittaa maailmaa. Löytyy kuitenkin ihmisiä, joita värikäs uusi tähti Mika ärsyttää.

-Ihmiset ovat aina joko rakastaneet tai vihanneet minua, laulaja kertoo Metrolle Tukholmassa.

Mika on kertonut seuraavan albuminsa olevan surullisempi kuin ensimmäinen levy, joka raikaa iloista mukaansa tempaavaa poppia.

 

"Aloin ajatella seuraavaa albumia jo levyttäessäni ensimmäistä.

Uskon, että siitä tulee sielukkaampi ja surullisempi kuin ensim-

mäinen levyni"

 

Kun mietitään menestystäsi, sinun luulisi olevan seitsemännessä taivaassa.

-Niin luulisi, mutta olen aina sanonut, että surullisimmat laulut kirjoitetaan kaikkein parhaimmalla tuulella.

Tuon teorian mukaan Mikan on täytynyt olla syvästi masentunut tehdessään debyyttialbumiaan Life in Cartoon Motion. Levy on nimittäin melkein naurettavan iloinen ja hyväntuulinen. Tämä tietysti suututtaa ihmisiä.

-Näin se on ollut jo lapsesta asti. Mutta asia täytyy pystyä kääntämään myönteiseksi. On vain hyvä, jos musiikkini herättää vahvoja tunteita. Artistin uran kuolema koittaa, kun ihmiset sanovat levyn olevan ihan hyvä. Se on pahinta mitä voi tapahtua.

Käytät itsestäsi mieluummin ilmaisua lauluntekijä kuin artisti. Voisitko kuvitella tekeväsi lauluja muille esitettäväksi?

-Olen jo tehnytkin niin, mutta en koskaan aio paljastaa, keitä he ovat. Se aiheuttaisi vain hämmennystä. (!!Nyt mä ainakin haluan tietää! 8D)

 

Keskeytti koulun

  • Mika on syntynyt Beirutissa Libanonissa. Hänellä on Libanonilainen äiti ja Amerikkailainen isä. Hän on viisilapsisen perheen kolmas lapsi. Mikan ollessa lapsi perhe muutti pariisiin. Perhe muutti lontooseen, Kun Mika oli yhdeksänvuotias.

  • Mika opiskeli muun muassa Royal College of Music-koulussa, jonka hän jätti kesken tehdäkseen ensimmäisen levynsä

 

Kiitti vaivannäöstä!!

Woaah, mäki haluun tietää mitä lauluja ja keille Mika on tehnyt... :naughty:

Kiva artikkeli! Vähän tietoa seuraavasta levystäkin,

mistä en oo paljon mitään vielä kuullutkaan... :thumb_yello:

Jes, postataan vaan kaikki, mitä löytyy, tää on hienoa!!

Link to comment
Share on other sites

Kävin pyörähtämässä leffateatterilla, ja nappasin mukaani COMO-lehden.

 

Mikan Life in Cartoon Motion oli levyarvosteluissa :D (ja ah, taas oli kuvakin mukana.. simänruokaasilmänruokaa ;))

 

"Brittiläinen Mika on villinnyt riemukkaalla popilla kotimaansa täysin, ainakin jos listamenestykseen on uskominen. Pirteäähän Mikan popmusiikki onkin, varsinkin levyn hittibiisit Grace Kelly, Lollipop ja Love Today. Välillä tuntuu, että liiankin pirteää. Mikan resepti seuraa Scissor Sistersin ja Robbie Williamsin kevyempien palojen polkuja ja konstailemattomasti etenevät rallit tuntuvat lainaavan koukkunsa milloin mistäkin. Mika on kuitenkin suvereeni viihdyttäjä, ja etenkin levyn ballaadiosasto - Any Other World etunenässä - edustaa klassisen hienoa popsävellysperinettä."

Link to comment
Share on other sites

Kiitti vaivannäöstä!!

Woaah, mäki haluun tietää mitä lauluja ja keille Mika on tehnyt... :naughty:

Kiva artikkeli! Vähän tietoa seuraavasta levystäkin,

mistä en oo paljon mitään vielä kuullutkaan... :thumb_yello:

Jes, postataan vaan kaikki, mitä löytyy, tää on hienoa!!

 

No älä! D: Kamalaa kiusaamista tollanen 8l nyyh.

Olis tosi kiinnostavaa kuulla millaisia biisejä Mika on kirjoittanut, ja KENELLE.

slakj.

 

Jep, ei malta odottaa uutta levyä, vaikka vastahan tuo LICM julkaistiin :roftl:

Mutta kiva tietää, että seuraava levy on jo "työn alla" ..tai ainakin mitetinnän XD

Link to comment
Share on other sites

On sen verran avuton digiboxi että se osaa nauhoittaa mutten saa niitä ohjelmia siirrettyä mihinkään. Pitää väijyä netistä, jos löytyy koko jakso niin voin pätkäistä Mikan osuuden tubeen jos ei sitä joku tee :)

Link to comment
Share on other sites

On sen verran avuton digiboxi että se osaa nauhoittaa mutten saa niitä ohjelmia siirrettyä mihinkään. Pitää väijyä netistä, jos löytyy koko jakso niin voin pätkäistä Mikan osuuden tubeen jos ei sitä joku tee :)

 

Ah, se olis hienoa! :biggrin2:

 

Ja mäkin löysin jotain!!

Sue -lehdessä oli sulonen pieni Mika-mainos!

Musta se oli aika hienoa, koska lehti on kuitenkin "Indierockpunkmetal"!! :biggrin2:

 

Tässä se on ja tuli kyllä todistettua taas miten kökkö skanneri mulla on...

(Mikan takki oli kuvassa ihan valkoinen) :naughty:

mika_ad.jpg

 

Musta toi on ihanasti kirjotettu:

Täynnä iloa, energiaa, huumoria ja uskomattoman tarttuvia kappaleita!

:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Aww, vähän soma :wub2:

Kiva kun suomalaisetkin lehdet huomioi Mikan ^^

 

Hitsi free record shopissa oli Life in Cartoon Motion julisteita seinällä o___o

Periaatteessa ne oli vaan se levyn kannen kuva monta kertaa isompana, mutta vähänkö ne oli ees makeita :o tahdonn!

Link to comment
Share on other sites

Hitsi free record shopissa oli Life in Cartoon Motion julisteita seinällä o___o

Periaatteessa ne oli vaan se levyn kannen kuva monta kertaa isompana, mutta vähänkö ne oli ees makeita :o tahdonn!

 

Käyt vaan kysymässä niin ne voi varmaan varata sen sulle. Nehän menee roskiin muuten ja monessa levykaupassa julisteet jaetaan halukkaille :) Toi levynkansi on kyllä hieno, kelpais olla seinällä ittelläkin :) pitääköhän käydä vakoilemassa mistä löytyis mullekki juliste :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Aww, vähän soma :wub2:

Kiva kun suomalaisetkin lehdet huomioi Mikan ^^

 

Hitsi free record shopissa oli Life in Cartoon Motion julisteita seinällä o___o

Periaatteessa ne oli vaan se levyn kannen kuva monta kertaa isompana, mutta vähänkö ne oli ees makeita :o tahdonn!

 

Hehe, mäkin kattelin just samoja julisteita Free Record shopissa... :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Mika: Life In Cartoon Motion

5.3.2007

 

Britanniassa vuoden tulokkaaksi jo alkuvuoden saavutusten perusteella nostettu Mika on hauska ja värikäs artisti. Life In Cartoon Motion on mehukas kokonaisuus ajatonta poppia, vaikka miehellä taitaakin olla kaapissaan samat lääkkeet kuin Scissor Sistersillä.

 

Mikan hitintekotaitoa pitää ihailla. Tämä Beirutissa syntynyt poppari on onnistunut rakentamaan kiehtovaa popin ja rockin sekoitetta, josta voi aistia selkeät Freddie Mercury, ABBA ja Scissor Sisters –vaikutteet, mutta silti miehen oma persoona on pääosassa. Life In Cartoon Motion on täyteläinen ja tasalaatuinen albumillinen hittejä hitin perään.

 

Ensimmäisenä kuulin albumilta kappaleen Grace Kelly ja oli välittömästi selvää, että tästä miehestä pitää ottaa selvää. Singlehitiksi muodostuikin ensin Relax, joka esitteli tanssilattiaystävällisemmän Mikan ja remixien muodossa biisi valtasi klubien soittolistoja kaikkialla Euroopassa.

 

Relax, Grace Kelly, Billy Brown, Big Girl (You Are Beautiful)… Albumillinen Mikaa soljuu helposti alusta loppuun uudelleen ja uudelleen vahvojen biisien myötä. Tyylillisesti Mika on kuin Robbie Williamsin ja Elton Johnin serkkupoika, joka hallitsee enimmäkseen heidän iloisimmat hetkensä.

 

Life In Cartoon Motion on hyvä albumi, mutta sitä tosiasiaa ei voi olla miettimättä, että Mika ei iloisuuden, tarttuvien kappaleiden ja tasaisen hittiputken lisäksi tarjoa mitään erityisen uutta ja mullistavaa. Erittäin hyvää viihdettä tämä silti on ja varmasti Vuoden tulokas –titteliä jaettaessa Mika on yksi vahvimmista suosikeista vuonna 2007.

 

3/5

Link to comment
Share on other sites

"miehellä taitaakin olla kaapissaan samat lääkkeet kuin Scissor Sistersillä."

 

"Relax"

 

"Tyylillisesti Mika on kuin Robbie Williamsin ja Elton Johnin serkkupoika, joka hallitsee enimmäkseen heidän iloisimmat hetkensä."

 

"Mika ei iloisuuden, tarttuvien kappaleiden ja tasaisen hittiputken lisäksi tarjoa mitään erityisen uutta ja mullistavaa."

 

"Erittäin hyvää viihdettä tämä silti on"

 

"varmasti Vuoden tulokas –titteliä jaettaessa Mika on yksi vahvimmista suosikeista vuonna 2007. "

 

Jostain syystä en tykkää tästä arvostelusta... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Mika vakuuttaa Iso-Britanniassa

18.2.2007

 

Mikan suosio Iso-Britanniassa jatkuu ja mies pitää hallussaan ykkössijoja single- ja albumilistoilla. Mikan singlehitti Grace Kelly kipusi listakärkeen pelkästään nettimyynnin myötä, mutta varsinaisen singlen menekki on ollut vieläkin hurjempaa.

 

 

 

Mikasta tullee yksi vuoden 2007 puhutuimmista brittitulokkaista, kun hän pitää ensimmäisillä julkaissuillaan hallussaan sekä single- että albumilistan kärkisijoja. Suomessa miehen syksyinen hitti Relax on saanut sopivasti radiosoittoa, mutta nyt brittilistoilla hallitsevat tuotokset odottavat vielä Suomi-julkaisua.

 

Toisena singlelistalla on Kaiser Chiefsin Ruby ja kolmantena Akon feat. Snoop Doggin I Wanna Love You. Hieman yllättäen top 10:n joukkoon palaa vuodenvaihteessa listaa hallinnut Take Thatin Patience, mutta uusia tulokkaita ei näin korkealla nähdä.

 

Mikan Life In Cartoon Motion –albumin perässä ovat Amy Winehousen Back To Black sekä Snow Patrolin Eyes Open, joka on ollut listalla jo lähes 10 kuukautta. Myös albumeissa Take That kipuaa reippaasti eli 11 sijaa ollen nyt sijalla 5. Myös Phil Collinsin Love Songs ja Razorlightin Razorlight ovat jälleen top 10 –vauhdissa.

 

artikkelit on osoitteesta plaza.fi

Löysin ne aiemmin, mutta en tykänny niistä ni en postannu niitä... :biggrin2:

Nyt laitan ne kumminki.

Link to comment
Share on other sites

Saatan saada Jay Leno -esiintymisen nettiin, mutta ei saa kertoa kellekään ettei tule paha mieli jos se ei onnistukkaan :boxed: Löysin viime viikon Lenot netistä joten eiköhän eilinenkin ilmesty :thumb_yello:

 

(alan oppia käyttämään näitä illistyksiä pikkuhiljaa) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Saatan saada Jay Leno -esiintymisen nettiin, mutta ei saa kertoa kellekään ettei tule paha mieli jos se ei onnistukkaan :boxed: Löysin viime viikon Lenot netistä joten eiköhän eilinenkin ilmesty :thumb_yello:

 

(alan oppia käyttämään näitä illistyksiä pikkuhiljaa) :naughty:

 

Jee, jee! :lmfao:

En kerro kenellekkään.

Milloin luulet, että ne ilmestyy sinne nettiin... Niinku mikä päivä?

Että osaan sitten olla valmiina stalkkaamassa kun sä saat ne youtubeen... :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Jaa, meniskö pari päivää kun siellä oli jo viime perjantain jaksokin. Plus se että saan ladattua sen... ja leikattua turhat pois. No ainakin ennen viikonloppua :D

 

Mitähän sitä keksisi siksiaikaa :roftl:

 

Mitäs luulette, tulleekohan johonkin isompaan (nuorten) lehteen (demi, suosikki, ..soundi?) Mikasta joskus lähiaikoina juttua :D?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy