Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Hei btw, ei teiltä jommalta kummalta onnistuis Life in cartoonmotionin kansikuvan suurentaminen mitenkään?

Kun mulla tosiaan ei ole kuin tuo (pain in the ass) paint käytössä, ja sillä ei noin vaan kuvia suurennella 8l.

 

Tarvitsisin sen kun ajattelin tehdä sen paidan :wink2:

 

Ei oo, mut mä näin siitä suuremman version jossain netissä...

Jos löytäisin sen uudestaan... :blink:

 

Nyt taidan kuitenki mennä nukkuu... Onneks on myöhään herätys huomenna! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Pitäis käydä jossain kaupassa selaamassa se suosikki :D. Kyllähän sillä semmonen naama on että nuorisolehtien kansikuvapojuksi kelpais mutta sen musiikki ei ehkä oo ihan sellasta että uppoaisi teinimassoihin :) Nyt jyllää EMO-bändit kuten My Chemical Romance ja kumppanit. Soundi sais tehdä haastattelun, silloin olisi ainakin huomio musiikintekemisessä.

 

Ps. Suomen Virallisella Listalla tämän viikon sijoitus #19

 

Nii, on se kyl hyvännäkönen... :naughty:

Mut mua vaan häiritsee, kun sen ulkomuotoa vaan esitellään...

Niinku jos ei oo mitään artikkelia musiikista tai mistään,

ku vaan joku posteri... :thumbdown:

 

Ja voi ei, suomalaisilla on niin huono musiikkimaku...

Listasijoitus vaan laskee!

Ja mäki ostin levyn tällä viikolla... eiks sitä laskettu? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nii, on se kyl hyvännäkönen... :naughty:

Mut mua vaan häiritsee, kun sen ulkomuotoa vaan esitellään...

Niinku jos ei oo mitään artikkelia musiikista tai mistään,

ku vaan joku posteri... :thumbdown:

 

Ja voi ei, suomalaisilla on niin huono musiikkimaku...

Listasijoitus vaan laskee!

Ja mäki ostin levyn tällä viikolla... eiks sitä laskettu? :roftl:

 

Suomessahan ei tartte aivan älyttömiä määriä myydä että pääsee listalle, olisiko joitain tuhansia kappaleita ja downloadit menee eri listalle. ITunesissahan Mika on ollut kärkisijoilla Suomessakin. Aika jännä juttu tuo kun tälläkin foorumilla tosi monet on hankkineet Mikan levyn netistä :) Mun taas pitää saada aina kaikki hyvät levyt ehdottomasti cd:nä omaan hyllyyn, haluan kansipaperit ja kaikki :D

 

Ulkomuodon esittelyyn varmaan joutuu kaikki nuoret tähdet joista voi sanoa "ihku". Vaikka Mika sanoo itte että hänellä on "full control" musiikinteossa, niin ei ihan varmasti ole "full control" kaikkeen siihen, missä ja miten joutuu levyään mainostamaan. Hauskempaa ihan varmasti olisi tehdä biisejä ja esiintyä eikä vaan poseerata teinilehtien ihkiksenä :no:

Link to comment
Share on other sites

Niinpä, totta!

Mä vaan tykkään näköjään dissata suomalaisia,

kun suurinpiirtein kieli pitkällä odotin menestystä virallisella albumilistalla!

Mut totta, että moni ostaa netistä levyn... (Hmm... minä myös) :naughty:

Se oli nopeinta silloin, silti tiesin hankkivani vielä "oikean" albumin,

kunhan se ilmestyisi Suomessa! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mun taas pitää saada aina kaikki hyvät levyt ehdottomasti cd:nä omaan hyllyyn, haluan kansipaperit ja kaikki :D

Kansipaperit rocks!

Lataaminen on ihan tyhmää, se on ihana tunne kun pitelee kädessä jotain tosi hyvää kevyä ja kuuntelee sen ekaa kertaa ja voi selailla sitä kansilehtistä vaikka kuinka monta kertaa läpi :biggrin2:

 

Vaikka Mika sanoo itte että hänellä on "full control" musiikinteossa, niin ei ihan varmasti ole "full control" kaikkeen siihen, missä ja miten joutuu levyään mainostamaan. Hauskempaa ihan varmasti olisi tehdä biisejä ja esiintyä eikä vaan poseerata teinilehtien ihkiksenä :no:

Mutta tuskin Mika on suosikkiinkaan mennyt itseään myymään, luulempa että nuo ovat vaan napanneet sen kuvan ja laittaneet ihikseksi, se kun ei mikään ennennäkemätön kuva ole :wink2:

Ja musta vaikuttaa siltä, että Mika nauttii noista haastatteluista, ainakin sen vaikutuksen olen niistä mitkä olen nähnyt niin saanut :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Niinpä, totta!

Mä vaan tykkään näköjään dissata suomalaisia,

kun suurinpiirtein kieli pitkällä odotin menestystä virallisella albumilistalla!

Mut totta, että moni ostaa netistä levyn... (Hmm... minä myös) :naughty:

Se oli nopeinta silloin, silti tiesin hankkivani vielä "oikean" albumin,

kunhan se ilmestyisi Suomessa! :mf_rosetinted:

Well well, kukapa ei suomalaisten dissausta harrastaisi :biggrin2:

 

Arvaa vaan miten kamalaa oli odottaa että se ilmestyisi suomessa, kun ei ollut lataamis mahdollisuuttaa/ en halunnut ladata sitä. 8<

Link to comment
Share on other sites

Mä kuulin eka joko Relaxin tai Grace Kellyn radiosta ja jäi nimi mieleen. Sen jälkeen kuuntelin Myspacesta ja lopulta latasin biisit netistä kun olin just lähössä reissuun ja halusin matkakuunneltavaksi ne. Ja aivopesin itteni sitte 24h lentokenttäelämän aikana aivan täysin! Sitten tietty tajusin ettei Mikan levyä saa USAsta kun sitä ei oo julkaistu vielä ja Suomeen paluun jälkeen joutuis odottamaan jopa kolme päivää :D Kun levy lopulta osui kohdalle San Franciscossa importtina, piti se ostaa pois järjettömään 30 dollarin hintaan. Mutta saimpahan siinä versiossa mukana Ring Ringin :)

 

Joo siis tarkoitin sillä lehtiin poseeraamisella sitä että joutuu yleensä levy-yhtiön tai minkä lie markkinointiosaston järjestämänä kaikenlaisiin kuvauksiin. Noi Suosikit ja muut ostaa kuvia käyttöönsä varmaan jostain isosta kuvienvälitystoimistosta ja siks samat kuvat näkyy ympäri maailman :)

Link to comment
Share on other sites

Kohta on aprillipäivä!

 

Omg, kiitti kun varoitit! :blink:

 

Joo siis tarkoitin sillä lehtiin poseeraamisella sitä että joutuu yleensä levy-yhtiön tai minkä lie markkinointiosaston järjestämänä kaikenlaisiin kuvauksiin. Noi Suosikit ja muut ostaa kuvia käyttöönsä varmaan jostain isosta kuvienvälitystoimistosta ja siks samat kuvat näkyy ympäri maailman :)

 

Joo, niinhän se on.

Suosikilla on luultavasti samat kuvat kun mitä on jo nähty muuallakin...

 

Vau, sä oot käyny Yhdysvalloissa! :)

 

Heti kun kunnolla tajusin Mikan musiikin

(muistan kuulleeni Relax, Take It Easyn joskus tosi aikasin muutamankin kerran, en vaan tiennyt esittäjää),

oli vaan pakko saada biisit ja en voinu olla kuuntelematta niitä kokoajan (Okei, kuuntelen kokoajan kyllä vieläkin) ja mulla oli vielä loma silloin melko heti ja en kyllä muuta paljon muista kun että musaa kuuntelin...

Link to comment
Share on other sites

Not anymore! :biggrin2:

 

Kiitos linkistä tähän ketjuun, Satu! :)

 

Heii, tervetuloa!! :wink2:

Nyt meitä on virallisesti jo neljä! :naughty:

Lisään sut listaan...

Link to comment
Share on other sites

Kiitos. :)

 

Enpä muuten uskonut, että löytäisin netistä mitään suomenkielistä keskustelua Mikasta! :shocked:

 

Ai kiitos!

Pidän tota kohteliaisuutena!

En uskonut mäkään ja en kyllä löytänytkään...

Mä luulen, että ollaan ensimmäisiä! :D

Link to comment
Share on other sites

Jännää. :biggrin2:

 

Mä tilasin eilen Mikan albumin brittiversion Epe's-nimisestä tamperelaisesta levykaupasta. On ihan pakko saada myös Ring Ring! Nyt ei mitenkään malttais odottaa levyn saapumista, vaikka oon jo kuunnellu YouTubessa levyn kaikki kappaleet Ring Ringiä lukuunottamatta. :blush-anim-cl: Mä tiedän kuitenkin että Ring Ring on hyvä myös, koska oon kattonu Mikan live-esityksiä siitä. Tykkään muuten levyn ihan kaikista kappaleista!

Link to comment
Share on other sites

Mitä mitä? Onko Mika laulanut Hips Don't Lie:ta? Eikös se ole Shakiran kappale? :roftl: Millä nettisivulla voi kuunnella Erasen? Mäkin tahtoisin kuulla sen. :wub2:

 

Joo, Shakiran tietysti!

Ootas, etsin molemmat linkit... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Heippa vaan Mariannelle, tervetuloa :)

 

Mun pitää nyt suoraan sanoa että Erase menee NIIN kauas mun kuuntelemasta musiikista, että en tykkää siitä yhtään. Niinkuin jossain toisaalla kirjoitin, se on musta tehty kosiskelemaan jenkkimarkkinoita, koska sinne menee tuollainen rauhallisempi perinteisempi musa. Jos olisin kuullu Erasen ekana niin ei se olisi jäänyt mulla millään tavalla mieleen :blink:

 

Netissä on pyörinyt Studio Outtakes -niminen levy, josta ei täällä foorumilla ole paljon puhuttu, varmaankin siksi että se on vähintäänkin kyseenalainen levy joka on liikkeellä täysin luvattomasti. Satu kun sinä olet täällä ollut pitempään, muistatko että mikä juttu se oikein oli kun joku laittoi linkit Eraseen ja Sympathyyn ja koko keskustelu suljettiin? :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy