The Polish Thread? ..... Please!

xintra

O rany, ja tu kiedyś umrę przed tym monitorem, naprawdę! Kasiaaa, chcemy filmik! Ale Wam zazdroszczę, dziewczyny! Jesteście takie lucky że hej, za to ja, kiedy już w końcu ogarniam jakiś koncert, chcę jechać i wszystko dopinam na ostatni guzik, to mi go podle odwołują :boxed:. No ale już prawie się pozbierałam po tej małej praskiej tragedii i zaczyna do mnie docierać, że M. n a p r a w d ę przyjedzie do Warszawy, to takie niesamowite! I do planowania czegoś mam coraz więcej zapału :biggrin2:. Robimy burzę mózgów? Czy coś już się fajnego urodziło, a ja nie zostałam w ogóle wtajemniczona? :wink2:

jestem za burzą mózgów. fajnie by było się umówić w jakiś wieczór, żebyśmy w miare mozliwosci wszystkie się zebrały i debatowały, wymyslaly i wzajemnie sie inspirowaly ;D

jeszcze jedno - na fb Orange Festival zauważyłam że jednak dużo osób lubi i zna Meeksa (w miarę, coś więcej niż Relax) można by było ich skrzyknac co by się zaangażowali - im wiecej ludzi uczestniczacych w jeszcze niewymyslonej akcji tym lepiej :wink2:

• 5 weeks later...

hehe no to juz widze obgadałyście mnie za plecami....pindy jedne :P a ch mnie to boli co on zrobil.. mogl sie obudzic wczesniej a nie dzien przed... bardzo profesjonalne podejscie jak tak dalej bedzie robil to na pewno beda go szanowac...;)

• 1 month later...

Hello:punk:

I think I could need some Polish help:

I am looking for a Polish girl (well, she's a woman now:wink2:) I met at the end of the 80'ies in Warschau and Holland.

Where on the internet do I have the most chance to find her? I have her name and the name of her friend/ husband.

Could someone PM me with an answer please?

Thanks in advance!

Hello:punk:

I think I could need some Polish help:

I am looking for a Polish girl (well, she's a woman now:wink2:) I met at the end of the 80'ies in Warschau and Holland.

Where on the internet do I have the most chance to find her? I have her name and the name of her friend/ husband.

Could someone PM me with an answer please?

Thanks in advance!

hey :) have you tried facebook? if not, we have similar page called http://nk.pl/ but you have to have an account to find sb... and he easiest way google ofcourse :)

• 2 weeks later...
  • 1 year later...

prawda? a tak sobie ostatnio weszlam na mfc i poczytalam o nrj i widzialam m.in. twoje posty i przypomnialo mi sie, ze watek polski byl!!!

a w tej chwili wlasnie czytam watek o orange....

myslalam, ze juz M. nie kocham, ale jednak tak :naughty::aah:

prawda? a tak sobie ostatnio weszlam na mfc i poczytalam o nrj i widzialam m.in. twoje posty i przypomnialo mi sie, ze watek polski byl!!!

a w tej chwili wlasnie czytam watek o orange....

myslalam, ze juz M. nie kocham, ale jednak tak :naughty::aah:

o naszym orange? ;-) ja regularnie wracam do niego na yt..;-)

od kiedy nie kochalas?;-) ja z kolei zgubilam droge do polskiego fan clubu i nie wiem co sie tam dzieje w ogole. zyje jeszcze?

Well my Dad's Polish, but I don't speak any and I've never been to Poland . I feel that Poland is part of me that I have not been able to explore. Oh well, I'm mixed like MIKA!

Hello Ellen :original: I saw you posted in "Karen" thread but I didn't go there and I didn't read your post.. yet:wink2:

Nice to hear your Dad is Polish!!!!!

I like what you said that Poland is a part of you...to be continued

ok, I'm back..;-) (my dirty...sorry my very clean cat with her dirty paws was walking in my bed sheets..;-)

I see you have Polish colours in your avatar:-))) (in fact they are also Mika's colours, cause Lebanon has the same colours in the flag plus the green tree (as far as I remember) . And Lebanese national anthem reminds me of Polish national anthem.... and I read somewhere that Beirut was called "the Paris of...East" and pre war Warsaw was also called "the Paris of north" (pre war of course cause this city really saw the war and was totally destroyed....I love Warsaw...) so I privately call Lebanon "Poland of far East"....:wink2:

yeah...I'm mixed too:wink2:...but not nationally ...(although there is a legend between me and my brother about some foreign thread in my family...but it's not confirmed and it's more like fun between us...)

I hope one day you will come and you will love Poland. Your Dad is not speaking with you about Poland?

We, Polish, we are nation of emmigrants...history made us to do it...so we are everywhere...

Edited by Melisanda

aaaa sorry, przysnelo mi sie.... kot ma sie calkiem dobrze, aczkolwiek w mieszkanku troche zmian, ale to nie temat publiczny :wink2:

moj ostatni koncert to Compiegne, a przedostatni Warsaw, ale no kurde, nie jestem przyzwyczajona, zeby tak rzadko chodzic na jego koncerty!... przegina miksterek troche, zreszta tak jak z ta plyta--- ilez mozna czekac? :sneaky2:

mam nadzieje, ze album wynagrodzi nam te "meki" :aah:, po tych kilku nowych piosenkach jestem dobrej mysli :blush-anim-cl: