Jump to content

greetings from denmark..


xSanne

Recommended Posts

just joined this board :) hope to spend some more time on here.. Mika is playing in copenhagen next month, but atm i dont have a ticket :/ and the gig is totally sold out. still looking for one. hopefully I will be there! can't miss it. i loove his album "Life in Cartoon Motion". been listening to it NON-stop these days..ahh.. :mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 25
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

iih hvor hyggeligt ;) hehe. det er altid dejligt med flere danskere herinde.. Skal du se ham i lille vega ?

 

Jeps jeg fik heldigvis købt billet den dag de blev frigivet :yay: håber da du finder en billet et sted :blink: Du kan prøve at vinde en :boxed: så at Gaffa havde gang i noget konkurrence i hvert fald, der er sikkert også andre :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeps jeg fik heldigvis købt billet den dag de blev frigivet :yay: håber da du finder en billet et sted :blink: Du kan prøve at vinde en :boxed: så at Gaffa havde gang i noget konkurrence i hvert fald, der er sikkert også andre :blink:

 

hm kan ik se nogen på deres hjemmeside og er derinde hver dag, næsten. men du mener måske bladet?

 

så også han skulle spille første dag det blev annonceret.. og de blev heller ikke revet væk med det samme. men på det tidspunkt havde jeg egentlig ik hørt hans musik, men en masse om ham. så "kendte" ham godt men havde ik lige fået hørt en sang eller to. det har jeg så heldighvis nu. eller her for en uges tid siden! og købte albummet. men der var det desværre for sent.

Link to comment
Share on other sites

jep så det godt..er faktisk blevet medlem nu..har overvejet det siden de startede den men har ik fået gjort det.

 

Har heller aldrig fået snøvlet mig sammen til det...venter lige til jeg vinder i lotto :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy