The Romanian Thread

crina

:thumb_yello: si eu de fiecare data cand ma hotarasc sa-mi schimb abonamentul pe alta retea,atunci Orange mi-l aduce pe Mika pe plaja H2O sau in reclamele lor,si iar ma razgandesc...:biggrin2:

:lmfao: inainte de Mamaia mereu radeam de prietena mea ca era pe Orange...apoi situatia s-a schimbat si a inceput ea sa rada de mine cu Vodafone-ul :roftl:

• Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hello,Silver!:bye: glad to see you here again!:wink2: We have "Lollipop" in a TV advertising for Orange,after GGG and GK !:biggrin2:

I'm glad you explained, because tonight my translation program keeps switching to Portuguese when I put in "Romanian" :aah:

I'm glad you explained, because tonight my translation program keeps switching to Portuguese when I put in "Romanian" :aah:

I think romanian and portuguese sounds quite similar,probably that's the reason.

Hello Silver :bye:...thanks for stopping by ...you're our guest of honour :wub2::biggrin2:

i was reading the Romanian thread and saw your Romanian post and i was like :shocked:...since when Silver speaks Romanian ?? (which would've been cool by the way :wink2:)

...but then i realised: technology, technology :naughty::blush-anim-cl:

come back to "see" us more often :biggrin2:

mda, cam bate vantul pe aici :lmfao: voiam si eu sa ma integrez printre voi si m-ati lasat singura:aah:

so, you're back?:biggrin2:

ohh dar nu e vorba de integrat aici! de fapt, din prima clipa de cand te-ai alaturat gastii MFC, esti automat one of us:naughty::blush-anim-cl:

great to see that this thread is still alive:biggrin2: hello there, Silver! :cheerful_h4h:

ohh dar nu e vorba de integrat aici! de fapt, din prima clipa de cand te-ai alaturat gastii MFC, esti automat one of us:naughty::blush-anim-cl:

great to see that this thread is still alive:biggrin2: hello there, Silver! :cheerful_h4h:

:teehee:hehe, good to know that:thumb_yello:dar mi se parea suspect ca niciuna dintre voi nu era pe aici niciodata :lmfao:

psht. bine ca a facut M&G cu presa. ca fanii nu conteaza:naughty: BUT still. i don't blame him:mf_rosetinted: ohhhh, that beach gig:wub2:

Probabil ca nu se astepta sa aiba fani in Romania :biggrin2:. Si DA,that beach gig!!:thumb_yello:

emilia%20mihailescu%20mika.jpg

imi vine sa spun "mama ce inalt e" de fiecare data cand vad o poza de genul asta :mf_rosetinted:

:swoon:

psht. bine ca a facut M&G cu presa. ca fanii nu conteaza:naughty: BUT still. i don't blame him:mf_rosetinted: ohhhh, that beach gig:wub2:

:wub2: acolo am devenit eu fana lui:wub2:

Am gasit ieri asta:http://bogdananghelina.ro/mika-sau-cum-ne-aducem-aminte-sa-ne-bucuram/2011/07/ :mf_rosetinted:

multumiri pt postare :biggrin2:

am incercat si eu (la sfatul tau :wink2:) o traducere a textului respectiv, pe care am postat-o pe thread-ul B'estfest din Concert Reviews...sper ca e inteligibila :blush-anim-cl::teehee:

multumiri pt postare :biggrin2:

am incercat si eu (la sfatul tau :wink2:) o traducere a textului respectiv, pe care am postat-o pe thread-ul B'estfest din Concert Reviews...sper ca e inteligibila :blush-anim-cl::teehee:

Normal ca e inteligibila,am inteles-o si eu,care nu stiu engleza :blush-anim-cl:.Multumiri pentru munca depusa!:thumb_yello:

Hello Silver :bye:...thanks for stopping by ...you're our guest of honour :wub2::biggrin2:

i was reading the Romanian thread and saw your Romanian post and i was like :shocked:...since when Silver speaks Romanian ?? (which would've been cool by the way :wink2:)

...but then i realised: technology, technology :naughty::blush-anim-cl:

come back to "see" us more often :biggrin2:

Am încercat să înveţe limba română o dată - am fost un mare fan al Ilie Năstase.

Am fost mult mai tineri apoi :naughty:

Am încercat să înveţe limba română o dată - am fost un mare fan al Ilie Năstase.

Am fost mult mai tineri apoi :naughty:

i suppose it's kind of difficult to learn Romanian because of the slavic influence, even though it is one of the Latin languages:naughty:

i suppose it's kind of difficult to learn Romanian because of the slavic influence, even though it is one of the Latin languages:naughty:

I have difficulty with other languages generally :naughty:. I was trying to teach myself Romanian, just from a book. I think it would be easier to learn these days because of language programs and CDs.

• 3 weeks later...
Mie mi-a placut mai mult concertul de pe plaja decat cel de aici ,din Buc !

Si mie,desi am stat mult mai departe de scena la Mamaia. La Bestfest, Mika mi s-a parut cam grabit sa-si faca numarul si sa plece. :teehee:

• 1 month later...
  • 2 months later...