Jump to content

Stockholm 9 november


sienna

Recommended Posts

  • Replies 404
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hell yeah! Här ska partajas!!! Har längtat efter återkomsten sen Berns. :biggrin2:

 

Vet ni om puben vid Globen kommer att lira Mika innan konserten? Vore grym förfest i så fall...

 

Och håller med vad någon sa tidigare i tråden, att det var otroligt störande när folk började prata på Berns. Hoppas det är bättre denna gången. Och om han avslutar med Relax som extranummer blir det jobbigt att gå ut i höstrusket svettig. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hell yeah! Här ska partajas!!! Har längtat efter återkomsten sen Berns. :biggrin2:

 

Vet ni om puben vid Globen kommer att lira Mika innan konserten? Vore grym förfest i så fall...

 

Och håller med vad någon sa tidigare i tråden, att det var otroligt störande när folk började prata på Berns. Hoppas det är bättre denna gången. Och om han avslutar med Relax som extranummer blir det jobbigt att gå ut i höstrusket svettig. :blink:

Har ingen aning :boxed:

 

Ja det vore jobbigt kan jag hålla med om :naughty:

Men denna hösten/vintern kommer att bli varmare än normalt, borde jag skratta eller gråta? :blink:

 

Jag e så spänd, bara 10 dar kvar *wooooohooo* :punk:

Link to comment
Share on other sites

Hell yeah! Här ska partajas!!! Har längtat efter återkomsten sen Berns. :biggrin2:

 

Vet ni om puben vid Globen kommer att lira Mika innan konserten? Vore grym förfest i så fall...

 

Och håller med vad någon sa tidigare i tråden, att det var otroligt störande när folk började prata på Berns. Hoppas det är bättre denna gången. Och om han avslutar med Relax som extranummer blir det jobbigt att gå ut i höstrusket svettig. :blink:

 

Hej Zodiac!:biggrin2:

Har inte sett dig förut här på forumet, men det beror säkert på att jag själv inte var särkilt aktiv till en början.

Hur som helst, roligt att se ännu en svensk.

Läste din recension om Berns nu, jättbra skriven, önskar att jag hade sett den tidigare! Visst var det fint där, hur många var vi egentligen på den showen?

Ser fram emot Annexet nu, verkar som om the Man byggt ut sin show en hel del.:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hej Zodiac!:biggrin2:

Har inte sett dig förut här på forumet, men det beror säkert på att jag själv inte var särkilt aktiv till en början.

Hur som helst, roligt att se ännu en svensk.

Läste din recension om Berns nu, jättbra skriven, önskar att jag hade sett den tidigare! Visst var det fint där, hur många var vi egentligen på den showen?

Ser fram emot Annexet nu, verkar som om the Man byggt ut sin show en hel del.:thumb_yello:

Åh undrar om han sjunger sin nya låt (How much do you love me) från Frankrike!? Älskar den :biggrin2::punk:
Link to comment
Share on other sites

Ja det vore jobbigt kan jag hålla med om :naughty:

Men denna hösten/vintern kommer att bli varmare än normalt, borde jag skratta eller gråta? :blink:

 

Menar du att hösten/vintern kommer att bli varm p.g.a. Mika kommer eller snackar du växthuseffekt nu? :)

 

Hej Zodiac!:biggrin2:

Har inte sett dig förut här på forumet, men det beror säkert på att jag själv inte var särkilt aktiv till en början.

Hur som helst, roligt att se ännu en svensk.

Läste din recension om Berns nu, jättbra skriven, önskar att jag hade sett den tidigare! Visst var det fint där, hur många var vi egentligen på den showen?

Ser fram emot Annexet nu, verkar som om the Man byggt ut sin show en hel del.:thumb_yello:

 

Ja du, har själv inte varit så aktiv här. Hinner ju inte med när man lyssnar på hans musik...

Så du var också på Berns? Jag tyckte inte det var så många där, men satan vad bra det var! Höll iofs på att stryka med av hjärtklappning när han drog igång Relax, men det är väl risker man får ta. :)

 

Har inte läst recensioner, men jag hoppas inte att han byggt ut alltför mycket? Läste nåt om ett par stora brudar som varit ute på scenen iofs, det lät coolt. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

här e länken

:wub2:

 

Ah, den är sååå vacker, och vilken röst han har!:blush-anim-cl:

När han sjunger tuturuturu, det är så fint!:wub2:

Jag har både lyckats peta in den på min mp3 och bränt ner den på skiva så nu lyssnar jag på den överallt.

Men...jag har inte sett ett ord om den på dom svenska bloggarna som brukar skriva om Mika så det är nog inte så många utanför mfc som känner till den.:cool:

 

Om det ser som om han inte tänker sjunga den så får väl helt enkelt någon av oss hoppa upp på scenen och ta honom i örat, hehe!:naughty:

Eller så skriker vi att vi vill höra den!

Link to comment
Share on other sites

Menar du att hösten/vintern kommer att bli varm p.g.a. Mika kommer eller snackar du växthuseffekt nu? :)

Lite både och kanske :naughty:

 

Men aa menade växthuseffekten dårå..

 

Ah, den är sååå vacker, och vilken röst han har!

När han sjunger tuturuturu, det är så fint!

Jag har både lyckats peta in den på min mp3 och bränt ner den på skiva så nu lyssnar jag på den överallt.

Men...jag har inte sett ett ord om den på dom svenska bloggarna som brukar skriva om Mika så det är nog inte så många utanför mfc som känner till den.

 

Om det ser som om han inte tänker sjunga den så får väl helt enkelt någon av oss hoppa upp på scenen och ta honom i örat, hehe!:naughty:

Eller så skriker vi att vi vill höra den!

O har du den på din MP3, vill oxå haaa :biggrin2:

Vi på MFC e lite speciella :naughty:

Hmm vet inte om vi kommer att kunna överrösta allt skrikande, jublande och gråtande :bleh: Kanske vi måste ha nån skylt :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Lite både och kanske

 

Men aa menade växthuseffekten dårå..

 

 

O har du den på din MP3, vill oxå haaa :biggrin2:

Vi på MFC e lite speciella :naughty:

Hmm vet inte om vi kommer att kunna överrösta allt skrikande, jublande och gråtande :bleh: Kanske vi måste ha nån skylt :roftl:

 

Tänkte att jag skulle skicka mp3 länken som var postad här för några veckor sen, men den är borttagen nu för det är det gamla vanliga att vi inte ska publicera sånt som inte är offentliggjort av Mika.:sneaky2:

Jättesynd!

 

Har dessvärre inte datakunskaper nog för att kunna skicka en mp3 fil.:doh:

 

:original:

Link to comment
Share on other sites

Tänkte att jag skulle skicka mp3 länken som var postad här för några veckor sen, men den är borttagen nu för det är det gamla vanliga att vi inte ska publicera sånt som inte är offentliggjort av Mika.:sneaky2:

Jättesynd!

 

Har dessvärre inte datakunskaper nog för att kunna skicka en mp3 fil.

Det gör inget, kommer att få den ändå någon gång förr eller senare :bleh:

 

9 days to go! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy