Jump to content

The Dutch Thread (part 11)


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Héhé, ben ik even blij dat al die vakanties afgelopen zijn :naughty: Nu hebben jullie minder tijd, en ik meer tijd, kan ik jullie tenminste weer een beetje bijhouden :naughty::blush-anim-cl:

 

Hoe is het hier?

 

Bienie :wub2: Gefeliciteerd met je (als het goed is) laatste collegedag!! :yay::woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Héhé, ben ik even blij dat al die vakanties afgelopen zijn :naughty: Nu hebben jullie minder tijd, en ik meer tijd, kan ik jullie tenminste weer een beetje bijhouden.

 

Hoe is het hier?

 

Bienie :wub2: Gefeliciteerd met je (als het goed is) laatste collegedag!! :yay::woot_jump:

 

Als het altijd zo gaat gaan als vandaag dan valt er niet veel bij te houden vrees ik :roftl:

 

Hier is het zéér rustig :boxed:

 

Merci :biggrin2:

 

En hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Hier is het zéér rustig :boxed:

 

 

 

En hoe is het met jou?

 

In het topic rustig bedoel je? Mag ook wel weer na 2 stormachtige weken :naughty:

 

Hier alles rustig, hard aan het werk om mn literatuurreview voor donderdag af te krijgen :boxed::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

In het topic rustig bedoel je? Mag ook wel weer na 2 stormachtige weken :naughty:

 

Hier alles rustig, hard aan het werk om mn literatuurreview voor donderdag af te krijgen :boxed::blush-anim-cl:

 

Ja .. had wel gedacht dat het rustiger zou zijn (is ook normaal) maar had toc gedacht dat er 's avonds wat leven zou zijn .. maar het viel me vandaag toch tegen :boxed: Misschien ben ik te veeleisend :bleh:

 

Veel succes daarmee dan :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Als het altijd zo gaat gaan als vandaag dan valt er niet veel bij te houden vrees ik :roftl:

 

Hier is het zéér rustig :boxed:

 

Merci :biggrin2:

 

En hoe is het met jou?

 

Iedereen is doodop na de eerste dag weer school/werken. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Iedereen is doodop na de eerste dag weer school/werken. :bleh:

 

Pfff, watjes .. :bleh:

Ik ben ook vandaag naar school geweest van 10 tot 17u, de hele dag rechtstaan en rondlopen en amper tijd op een boterham in mijn mond te steken .. En merk je dat aan mij? Denk het niet .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja .. had wel gedacht dat het rustiger zou zijn (is ook normaal) maar had toc gedacht dat er 's avonds wat leven zou zijn .. maar het viel me vandaag toch tegen :boxed: Misschien ben ik te veeleisend :bleh:

 

Veel succes daarmee dan :wink2:

 

ja, daar heb je an sich wel gelijk in... Misschien komen er nog mensen? Shady, of Diana, die zijn er ook vaak laat nog...

 

En komt wel goed denk ik... Heb eindelijk wat inspiratie gekregen om te schrijven (of de druk is nu groot genoeg, dat is waarschijnlijker :blush-anim-cl: ) en dat gaat nu ook best vlot.

 

Iedereen is doodop na de eerste dag weer school/werken. :bleh:

 

Haha, zal dat het zijn? :roftl: Hoe ging jou tentamen vanochtend? (en waar ging het eigenlijk over? :blush-anim-cl: )

Link to comment
Share on other sites

ja, daar heb je an sich wel gelijk in... Misschien komen er nog mensen? Shady, of Diana, die zijn er ook vaak laat nog...

 

En komt wel goed denk ik... Heb eindelijk wat inspiratie gekregen om te schrijven (of de druk is nu groot genoeg, dat is waarschijnlijker :blush-anim-cl: ) en dat gaat nu ook best vlot.

 

Maar die komen meestal als de rest ligt te slapen.. ik ga het ook niet meer lang trekken .. moet toch een beetje uitgerust zijn om te leren :naughty:

 

Oh, dat komt wel goed dan :wink2:

Ik heb dat ook altijd met verslagen, begin er dan 2 weken op voorhand ofzo aan om op tijd klaar te zijn maar krijg nooit wat op papier, en een paar dagen ervoor gaat het ineens allemaal vanzelf (terwijl ik dan helemaal gestresst ben dat ik het niet ga afkrijgen enzo) :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pfff, watjes .. :bleh:

Ik ben ook vandaag naar school geweest van 10 tot 17u, de hele dag rechtstaan en rondlopen en amper tijd op een boterham in mijn mond te steken .. En merk je dat aan mij? Denk het niet .. :roftl:

 

Jij bent gewoon een doorzetter. :punk:

(Of héél erg verslaaf aan mfc. :bleh:)

 

Haha, zal dat het zijn? :roftl: Hoe ging jou tentamen vanochtend? (en waar ging het eigenlijk over? :blush-anim-cl: )

 

Dat ging, ehm, niet zo heel erg denderend. (Understatement of the year. :bleh:)

Het ging over film. Dat klinkt nu makkelijker dan het was, het ging namelijk voornamelijk over theoriën (over film), zoals het modernisme, poststructuralisme, psychoanalyse, structuralisme, feminisme, en nog veel meer. x_x

Link to comment
Share on other sites

Jij bent gewoon een doorzetter. :punk:

(Of héél erg verslaaf aan mfc. :bleh:)

 

Dat ging, ehm, niet zo heel erg denderend. (Understatement of the year. :bleh:)

Het ging over film. Dat klinkt nu makkelijker dan het was, het ging namelijk voornamelijk over theoriën (over film), zoals het modernisme, poststructuralisme, psychoanalyse, structuralisme, feminisme, en nog veel meer. x_x

 

Of beiden? :bleh:

Denk dat ik dit gewoon nodig heb om de 1 of andere reden .. niet zozeer mfc op zich, maar gewoon Mika :naughty:

 

Nou, dat klinkt uhm .. interessant? :boxed:

Sorry :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Of beiden? :bleh:

Denk dat ik dit gewoon nodig heb om de 1 of andere reden .. niet zozeer mfc op zich, maar gewoon Mika :naughty:

 

Nou, dat klinkt uhm .. interessant? :boxed:

Sorry :roftl:

 

Lol. Mika heeft dat effect idd. :naughty:

 

Hm, ja, interessant is toch niet het woord dat ik ervoor zou gebruiken. :bleh:

Opzich gaat het lezen van dat boek nog wel, maar het leren is al hopeloos genoeg zonder dat ze op t tentamen voornamelijk details gaan vragen. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted: :mf_rosetinted:

 

Starrats :wub2:

 

Maar die komen meestal als de rest ligt te slapen.. ik ga het ook niet meer lang trekken .. moet toch een beetje uitgerust zijn om te leren :naughty:

 

Dat is het beste excuus ooit wat 'k gehoord heb :roftl:

 

 

(Of héél erg verslaaf aan mfc. :bleh:)

 

 

 

Dat ging, ehm, niet zo heel erg denderend. (Understatement of the year)

Het ging over film. Dat klinkt nu makkelijker dan het was, het ging namelijk voornamelijk over theoriën (over film), zoals het modernisme, poststructuralisme, psychoanalyse, structuralisme, feminisme, en nog veel meer. x_x

 

Zie je wel... geobsedeerd...

 

 

 

 

 

:roftl:

 

 

 

 

Ehmm... Ok, klinkt een beetje als dat culturele vak op de middelbare waar 'k een hekel aan had... Sorry, is niet echt mijn ding... Balen dat het niet goed ging... Hopelijk valt het alsnog een beetje mee, en anders, volgende keer beter?

Link to comment
Share on other sites

Ik zit tussendoor TV te kijken

 

Ik ook? :bleh:

 

Lol. Mika heeft dat effect idd. :naughty:

 

Hm, ja, interessant is toch niet het woord dat ik ervoor zou gebruiken. :bleh:

Opzich gaat het lezen van dat boek nog wel, maar het leren is al hopeloos genoeg zonder dat ze op t tentamen voornamelijk details gaan vragen.

 

Hmmja, zou niet weten wat ik zonder hem moet.. :wub2::roftl:

 

Ken het .. Heb zo ook cursussen, op zich toch wel leuk om eens te lezen, maar om dat ook allemaal te onthouden enzo? Dat is wat anders :naughty:

 

Heb zo laatst ook een examen gehad .. moesten we een heel aantal chemische reacties voor kennen. Ben daar gewoon niet aan begonnen want als er iets is wat ik niet kan ... Vandaag mijn punten gehad, was natuurlijk ook gebuist.. (17.5/40 dus het valt nog mee, en er tellen nog heel wat andere punten mee enzo dus normaal ben ik toch wel door.). Ik doe mijn best, maar ik kan niet alles :wink2:

Link to comment
Share on other sites

 

Zie je wel... geobsedeerd...

 

 

 

 

 

:roftl:

 

 

 

 

Ehmm... Ok, klinkt een beetje als dat culturele vak op de middelbare waar 'k een hekel aan had... Sorry, is niet echt mijn ding... Balen dat het niet goed ging... Hopelijk valt het alsnog een beetje mee, en anders, volgende keer beter?

 

Ja, vorige periode was t toch een leuker vak. (Meer over film zelf, niet over allemaal mensen die denken dat het Oedipuscomplex overal op toe te passen is. :doh:)

Oh, ckv2 ofzo? Dat had ik ook. En ik had er ook een ongelooflijke hekel aan, dus toen ze ook nog eens over architectuur begonnen in t hoorcollege, had ik t echt gehad. :bleh:

Ja, ik ga denk ik maar voor de herkansing. Al had ik liever een extra weekje vrij gehad. *zucht*

Link to comment
Share on other sites

Dat is het beste excuus ooit wat 'k gehoord heb :roftl:

 

 

 

Zie je wel... geobsedeerd...

 

 

 

 

 

:roftl:

 

Ja nou .. het klinkt toch goed? :bleh:

 

Ik ben niet geobsedeerd :boxed:

 

 

 

 

 

:roftl:

 

Wil wel eens zien wat jullie doen als ik beslis niet meer te komen .. puh ..

 

 

Ja ok, ik weet het .. jullie zouden blij zijn :naughty:

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Hmmja, zou niet weten wat ik zonder hem moet.. :wub2::roftl:

 

Ken het .. Heb zo ook cursussen, op zich toch wel leuk om eens te lezen, maar om dat ook allemaal te onthouden enzo? Dat is wat anders :naughty:

 

Heb zo laatst ook een examen gehad .. moesten we een heel aantal chemische reacties voor kennen. Ben daar gewoon niet aan begonnen want als er iets is wat ik niet kan ... Vandaag mijn punten gehad, was natuurlijk ook gebuist.. (17.5/40 dus het valt nog mee, en er tellen nog heel wat andere punten mee enzo dus normaal ben ik toch wel door.). Ik doe mijn best, maar ik kan niet alles :wink2:

 

 

Oh, dat valt idd nog aardig mee! Je kan sowieso toch nooit alles kennen. (Op sommige mensen na dan, die alles gewoon tot in de details onthouden...)

 

Life without Mika? Nooooooo!!! :shocked:

 

Mika lief! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ken het .. Heb zo ook cursussen, op zich toch wel leuk om eens te lezen, maar om dat ook allemaal te onthouden enzo? Dat is wat anders

 

Heb zo laatst ook een examen gehad .. moesten we een heel aantal chemische reacties voor kennen. Ben daar gewoon niet aan begonnen want als er iets is wat ik niet kan ... Vandaag mijn punten gehad, was natuurlijk ook gebuist.. (17.5/40 dus het valt nog mee, en er tellen nog heel wat andere punten mee enzo dus normaal ben ik toch wel door.). Ik doe mijn best, maar ik kan niet alles :wink2:

 

Blegh, dat ken ik ook wel ja... Dan kun je er beter niet eens aan beginnen, en het proberen te compenseren met wat anders. Helaas gaat dat voor ons niet op. Wij hebben per vak maar 1 examen, en dat moet je gewoon halen... Helaas...

 

Ja, vorige periode was t toch een leuker vak. (Meer over film zelf, niet over allemaal mensen die denken dat het Oedipuscomplex overal op toe te passen is. :doh:)

Oh, ckv2 ofzo? Dat had ik ook. En ik had er ook een ongelooflijke hekel aan, dus toen ze ook nog eens over architectuur begonnen in t hoorcollege, had ik t echt gehad. :bleh:

Ja, ik ga denk ik maar voor de herkansing. Al had ik liever een extra weekje vrij gehad. *zucht*

 

Ja, CKV ofzo was het ja... Heb het diep weg gedrongen... Bah, niks voor mij...:blush-anim-cl:

 

Zat jij nou ook in je 5e jaar of heb ik dat verkeerd onthouden?

Link to comment
Share on other sites

Ja, CKV ofzo was het ja... Heb het diep weg gedrongen... Bah, niks voor mij...:blush-anim-cl:

 

Zat jij nou ook in je 5e jaar of heb ik dat verkeerd onthouden?

 

Ik probeer t ook te verdringen. T lukt helaas nog niet zo, miss omdat ik pas 1e jaars ben. :bleh: (Ik vond t al knap dat je überhaupt onthouden had dat ik vandaag een tentamen had! :))

Link to comment
Share on other sites

Ik probeer t ook te verdringen. T lukt helaas nog niet zo, miss omdat ik pas 1e jaars ben. :bleh: (Ik vond t al knap dat je überhaupt onthouden had dat ik vandaag een tentamen had! :))

 

1e jaars, ok, dan heb je nog tijd om het te verdringen :wink2: En tsja, ik lees wel het een en ander bij, en onthoud ook wel eens wat soms, alleen niet altijd het juiste...

Vaak kan 'k net ff 5 minuten snel lezen, en dan post 'k niks omdat 'k meteen daarna weer weg ben, voegt niet echt wat toe dan...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Ahum* Niet dat 'k daarmee wil zeggen dat dit wél wat toevoegd... *ahum*

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

1e jaars, ok, dan heb je nog tijd om het te verdringen :wink2: En tsja, ik lees wel het een en ander bij, en onthoud ook wel eens wat soms, alleen niet altijd het juiste...

Vaak kan 'k net ff 5 minuten snel lezen, en dan post 'k niks omdat 'k meteen daarna weer weg ben, voegt niet echt wat toe dan...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Ahum* Niet dat 'k daarmee wil zeggen dat dit wél wat toevoegd... *ahum*

 

:roftl:

 

:roftl:

Ik snap precies wat je bedoelt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy