Jump to content

Dutch tread, part 18


xJoyciex

Recommended Posts

Nu doen de quotes t weer niet, dan maar zo....

Maargoed, de sims...heb er niet naar omgekeken vandaag, had geen zin om boven te gaan zitten. Gisteren was ik lekker aan t spelen en toen knalde de hele zooi weer ineens op zwart:thumbdown: Heb alle drivers toch nog een keer nagekeken maar alles is up to date. Ben toch echt bang dat t aan De Sims Gaan Het Maken ligt.....

 

En je hebt gelijk over die ratten, het gaat over die ratten die bij dat pokkevrouwmens vandaan komen.....Ze wilde ze trouwens terug. Mooi niet:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nu doen de quotes t weer niet, dan maar zo....

Maargoed, de sims...heb er niet naar omgekeken vandaag, had geen zin om boven te gaan zitten. Gisteren was ik lekker aan t spelen en toen knalde de hele zooi weer ineens op zwart:thumbdown: Heb alle drivers toch nog een keer nagekeken maar alles is up to date. Ben toch echt bang dat t aan De Sims Gaan Het Maken ligt.....

 

En je hebt gelijk over die ratten, het gaat over die ratten die bij dat pokkevrouwmens vandaan komen.....Ze wilde ze trouwens terug. Mooi niet:thumbdown:

 

You B*tch!!:boxed:

 

Leave!!!:mf_rosetinted:

 

Heb je dat gezegd??

Link to comment
Share on other sites

:shocked: dood??? :tears:

 

 

Mijne ook, niet zoveel, maar toch!!

En vanochtend had ik ook niet meer deze sig..

 

@Anouk: Hoe ging het met je sims?? Had je niet Vrije Tijd gekocht???:bleh:

 

mja..dat zijn wss de posts die we gistren op die 7 paginas die nu verdwenen zijn gezet hebben..:naughty:

 

I'm back btw..:glasses2:

Link to comment
Share on other sites

mja..dat zijn wss de posts die we gistren op die 7 paginas die nu verdwenen zijn gezet hebben..:naughty

 

I'm back btw..:glasses2:

Welkom terug!!

I know :wub2:

Het is een Chinese dwerg hamster :wub2:

Die had mijn broer vroeger ook!:punk:

Nee. Ik heb gezegd dat ze ergens anders gehuisvest zijn. Ben ik er in een keer vanaf:wink2:

 

Heb vanmiddag de dvdbox van Six Feet Under eindelijk gekocht. Uit verveling, erg he:naughty:

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

mja..dat zijn wss de posts die we gistren op die 7 paginas die nu verdwenen zijn gezet hebben..:naughty:

 

I'm back btw..:glasses2:

Welkom terug!! Toen ik gisteren in wilde loggen, mocht dat niet meer. Gemeen hoor, was pas tien uur en ik was nog lang niet moe. Hoop niet dat t nog een keer gebeurd, in elk geval niet zo lang:blink: Een uurtje is nog wel vol te houden, maar erg veel langer toch niet :naughty:

I know :wub2:

Het is een Chinese dwerg hamster :wub2:

 

O wat leuk, hoe oud is tie???

Link to comment
Share on other sites

jaa?..en heb je al een naam?..:bleh:

 

ik heb trouwens al een naam voor mn pup..als deze naam doorgaat..:naughty::glasses2:

 

Wanneer kreeg je m ook alweer? God wat zou ik ook weer graag een hond hebben zeg..... Je zult de dagen wel aftellen:mf_rosetinted: :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Nee. Ik heb gezegd dat ze ergens anders gehuisvest zijn. Ben ik er in een keer vanaf:wink2:

 

Heb vanmiddag de dvdbox van Six Feet Under eindelijk gekocht. Uit verveling, erg he:naughty:

ik heb vndg de cd vn milow gekocht..:bleh:..als ik in een emotioneel dipje zit..dan helpt zijn muziek ook wel..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Welkom terug!! Toen ik gisteren in wilde loggen, mocht dat niet meer. Gemeen hoor, was pas tien uur en ik was nog lang niet moe. Hoop niet dat t nog een keer gebeurd, in elk geval niet zo lang:blink: Een uurtje is nog wel vol te houden, maar erg veel langer toch niet :naughty:

 

 

O wat leuk, hoe oud is tie???

 

ik zat er gistren nog op tot kwart na tien ofzo..:blink:

Link to comment
Share on other sites

ik heb vndg de cd vn milow gekocht..:bleh:..als ik in een emotioneel dipje zit..dan helpt zijn muziek ook wel..:naughty:

 

:blink: ken ik niet... Mika helpt mij altijd!:punk:

 

Ook die acoustische versie van umbrella van Rihanna,, die is zooooo mooi!!!:mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Wanneer kreeg je m ook alweer? God wat zou ik ook weer graag een hond hebben zeg..... Je zult de dagen wel aftellen:mf_rosetinted: :thumb_yello:

 

normaal rond 4 april..dan is ie 8 weken..:bleh:..ik heb gistren nog foto's van hem gepost..ik weet niet of je die gezien hebt..er was dacht ik maar in dutchie die ze gezien had..:blink:

Link to comment
Share on other sites

ik zat er gistren nog op tot kwart na tien ofzo..:blink:

 

Ja, ik hoorde van nog iemand die erop zat om die tijd....Maar inloggen lukte niet, hoorde dat ook van iemand uit de USA waarmee ik zat te msnen....:blink: We hebben dan trouwens maar weer een goede daad verricht, we houden de economie draaiende:thumb_yello: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

jaa?..en heb je al een naam?..:bleh:

 

ik heb trouwens al een naam voor mn pup..als deze naam doorgaat..:naughty::glasses2:

 

Nope nog geen naam :blush-anim-cl:

En wat voor naam heb jij verzonen??

 

 

O wat leuk, hoe oud is tie???

 

ongeveer 10 weken :bleh: Het is een mannetje en hij is "gevlekt"

 

hij ziet er ongeveer zo uit:

 

Chinese_Hamster.jpg

Link to comment
Share on other sites

normaal rond 4 april..dan is ie 8 weken..:bleh:..ik heb gistren nog foto's van hem gepost..ik weet niet of je die gezien hebt..er was dacht ik maar in dutchie die ze gezien had..:blink:

 

Nee niet gezien. Jammer, ben wel erg benieuwd maar t komt wel als t forum weer kuurloos werkt:wink2:

Dat is nog maar een weekje of drie toch? Gaaf hoor, hoop echt dat jullie supervriendjes worden, maar dat zal best:naughty: Als ik me rot voelde vroeger, ging ik altijd met de honden wandelen, lekker je kop leegmaken:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nope nog geen naam :blush-anim-cl:

En wat voor naam heb jij verzonen??

 

 

 

ongeveer 10 weken :bleh: Het is een mannetje en hij is "gevlekt"

 

hij ziet er ongeveer zo uit:

 

Chinese_Hamster.jpg

 

:wub2: :wub2:

Wat een lieverd, ook al is dit niet de jouwe. Die van jou is zeker nog veel liever?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik hoorde van nog iemand die erop zat om die tijd....Maar inloggen lukte niet, hoorde dat ook van iemand uit de USA waarmee ik zat te msnen....:blink: We hebben dan trouwens maar weer een goede daad verricht, we houden de economie draaiende:thumb_yello: :naughty:

vind k best wel raar..:blink:..hopen maar dat het snel opgelost is..:wink2:

 

gistren avond toen ik wegging had ik btw 2532 posts..:blink:

zitten wij eiglijk op de nieuwe of op de oude server?..:blink:

Link to comment
Share on other sites

Nee niet gezien. Jammer, ben wel erg benieuwd maar t komt wel als t forum weer kuurloos werkt:wink2:

Dat is nog maar een weekje of drie toch? Gaaf hoor, hoop echt dat jullie supervriendjes worden, maar dat zal best:naughty: Als ik me rot voelde vroeger, ging ik altijd met de honden wandelen, lekker je kop leegmaken:mf_rosetinted:

ik kan ze nu anders ook wel proberen te posten hoor..als je wilt zal ik ze even zoeken..en in een volgende post zetten..:bleh:

het is trouwens echt een sgatje..het is nu al een supervriendje..:bleh:..een ondeugende die graag iets uithaalt..net zoals ik..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

vind k best wel raar..:blink:..hopen maar dat het snel opgelost is..:wink2:

 

gistren avond toen ik wegging had ik btw 2532 posts..:blink:

zitten wij eiglijk op de nieuwe of op de oude server?..:blink:

 

Geen idee. Het werkt in elk geval. Ik dacht eerst dat t aan Firefox lag, die wordt weleens gedwarsboomt door deze site, als ik een foto wil uploaden doet ie t op mijn eigen pc (met Firefox) niet, en beneden met I.E wel. En dat is irritant, want I.E SUX:thumbdown:

 

BTW: Ik ga even eten, tot straks:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Geen idee. Het werkt in elk geval. Ik dacht eerst dat t aan Firefox lag, die wordt weleens gedwarsboomt door deze site, als ik een foto wil uploaden doet ie t op mijn eigen pc (met Firefox) niet, en beneden met I.E wel. En dat is irritant, want I.E SUX:thumbdown:

 

BTW: Ik ga even eten, tot straks:thumb_yello:

 

mja..ik heb netscape navigator..en dacht ook dat het daaraan lag..dus had ff met firefox en internet explorer geprobeert..maar daar had ik hetzelfde resultaat..:blink:

 

eet ze!!..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy