• Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

si eu:wub2: aww

wearin' ur party eyeglasses?:mf_rosetinted:

I'm underage. I'll have a soda instead :angel_not::glasses3:

these are cooler,actually:glasses3:

uhm...suntem de aceeasi varsta,remember?:naughty: aici nu ne vede nimeni (aproape) ca incalcam regulile societatii :mf_rosetinted:

or..you can always have popcorn! :partytime2:

these are cooler,actually:glasses3:

uhm...suntem de aceeasi varsta,remember?:naughty: aici nu ne vede nimeni (aproape) ca incalcam regulile societatii :mf_rosetinted:

or..you can always have popcorn! :partytime2:

*dives into popcorn bowl* :glasses3:

zomg this is my 400th post :boing:

Hi I'm new to this site. I love mika and his music I play his song everyday I listen to him before I go to bed my sister told me yesterday that I was a stalker lol because I like to go on YouTube and watch his videos and and some of his interviews and random videos that mika are in lol um maybe I'm a little bit of of a stalker okay somebody help I can't be the only that do this let's hope not. Well I just wanted t say hi to the fan club members. So Um HI!!!!!!!!!

Hi I'm new to this site. I love mika and his music I play his song everyday I listen to him before I go to bed my sister told me yesterday that I was a stalker lol because I like to go on YouTube and watch his videos and and some of his interviews and random videos that mika are in lol um maybe I'm a little bit of of a stalker okay somebody help I can't be the only that do this let's hope not. Well I just wanted t say hi to the fan club members. So Um HI!!!!!!!!!

hello there...:welcomeani:...you're absolutely right...here, we all do the same...so don't worry...WE ARE ALL STALKERS :biggrin2:

thx :wub2:... daca mai stau mult ma imbat :roftl:...*goes to bed*...e zi de lucru maine :sneaky2:...pardon...azi...nighty night everybody :huglove:

okay,sleep well ! :huglove:

BTW,am trecut de 1000 de posturi aici in thread :boing:

another reason to celebrate:mf_rosetinted:

Good morning, sweethearts! :group_hug:

I'm in a very good mood today... le-am dat trezirea vecinilor cu Mika, rasunand din boxele atasate de laptop, pe balcon. I'm roaming around like crazy in the meantime... Putina infuzie de Mika nu strica nimanui, poate mai convertesc pe careva. :naughty::wink2:

P.S. Sunt singura care cand asculta acum piesele de pe albume se gandeste cum le-a interpretat Mika pe scena si cum a interactionat cu noi in fiecare moment?! :blush-anim-cl::wub2:

Good morning, sweethearts! :group_hug:

I'm in a very good mood today... le-am dat trezirea vecinilor cu Mika, rasunand din boxele atasate de laptop, pe balcon. I'm roaming around like crazy in the meantime... Putina infuzie de Mika nu strica nimanui, poate mai convertesc pe careva. :naughty::wink2:

P.S. Sunt singura care cand asculta acum piesele de pe albume se gandeste cum le-a interpretat Mika pe scena si cum a interactionat cu noi in fiecare moment?! :blush-anim-cl::wub2:

good morning to you too, dear xxx ...ce matinala esti :wub2:...parca as proceda la fel ca tine (faza cu boxele date la maxim) daca n-as fi intr-o casa straina cu vecini pensionari :roftl:...nu stiu daca as avea pe cine converti pe aici :biggrin2:

M-am cam saturat de auzit Hannah Montana si Justin Bieber toata ziua de la ele, e cazul sa asculte altceva fetitele astea.. eu la varsta lor ascultam Mika. Si aici pe forum avem varste respectabile si venerabile, persoane de toate varstele care ii asculta muzica d-lui M, asa ca nu vad care ar fi problema sa asculte si ele ceva bun, poate dau de gust...

Gee thanks! :huglove:

ce faceti azi fetelor? :boing:

Hmm... pai in cateva ore merg sa vad un jam *strictly guitars* de-al prietenului meu, he said there'll be some special Mika songs included.. :wub2: *incearca sa curl up her hair with the curling iron :roftl:*

In the meantime poate ma gandesc la vreo reteta pentru un cupcake aniversar. Macar atat. :D Lol. Pun poze daca fac ceva pana la urma.

Hmm... pai in cateva ore merg sa vad un jam *strictly guitars* de-al prietenului meu, he said there'll be some special Mika songs included.. :wub2: *incearca sa curl up her hair with the curling iron :roftl:*

In the meantime poate ma gandesc la vreo reteta pentru un cupcake aniversar. Macar atat. :D Lol. Pun poze daca fac ceva pana la urma.

YAYY! Distractie placuta :wub2: