Jump to content

Hii! I'm neeeew...


lollipopski

Recommended Posts

  • Replies 45
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hihi, tack :P

OMG, gillar du oxå BWO?!?!

Fast jag gillar bara vissa låtar men ändå.

hehe, jag känner ingen annan i hela sthlm som gillar mika eller bwo för den delen heller. Man tycker ju att på en miljon människor så borde det väl finnas någon.

 

Jo, det är bara bra att vara unik. :thumb_yello:

 

hihi, jag är ett BWO-fan, precis som Mika-fan :wink2:

 

Fast.. Jag tror nästan att Mika är på väg att putta ner BWO från förstaplatsen.. Eller inte.. Jag vet inte X''D

 

Favoritlåt?

Link to comment
Share on other sites

hihi, jag är ett BWO-fan, precis som Mika-fan :wink2:

 

Fast.. Jag tror nästan att Mika är på väg att putta ner BWO från förstaplatsen.. Eller inte.. Jag vet inte X''D

 

Favoritlåt?

 

Welcome to the best place you can be. :)

Link to comment
Share on other sites

hihi, jag är ett BWO-fan, precis som Mika-fan :wink2:

 

Fast.. Jag tror nästan att Mika är på väg att putta ner BWO från förstaplatsen.. Eller inte.. Jag vet inte X''D

 

Favoritlåt?

 

Min absoluta favoritlåta av BWO är självklart "Sunshine in the rain" :naughty:

Mina vänner har retat mig för att jag lyssnade på den och sen fick jag höra i en intervju att det också var Mikas favoritlåtar av BWO och då blev jag värsta glad :roftl: Vilken är din favoritlåt?

 

Hehe, Fast jag gillar Mika mycket mer än BWO just nu XD

Link to comment
Share on other sites

Min absoluta favoritlåta av BWO är självklart "Sunshine in the rain" :naughty:

Mina vänner har retat mig för att jag lyssnade på den och sen fick jag höra i en intervju att det också var Mikas favoritlåtar av BWO och då blev jag värsta glad :roftl: Vilken är din favoritlåt?

 

Hehe, Fast jag gillar Mika mycket mer än BWO just nu XD

 

Tvinga mig inte att välja! x)

Det är olika från dag till dag.

 

Will My Arms Be Strong Enough har en väldigt stor betydelse för oss i familjen, eftersom jag sjöng den på syrrans bröllop förra året :fisch:

 

Hehe, kunde nästan lista ut det du.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tvinga mig inte att välja! x)

Det är olika från dag till dag.

 

Will My Arms Be Strong Enough har en väldigt stor betydelse för oss i familjen, eftersom jag sjöng den på syrrans bröllop förra året :fisch:

 

Hehe, kunde nästan lista ut det du.. :naughty:

 

hehe, okej....

 

Den låten är oxå jättefin :bleh:

Va duktigt :thumb_yello: Jag älskar att sjunga men jag skulle nog aldrig våga sjunga inför en massa människor.

Link to comment
Share on other sites

hehe, okej....

 

Den låten är oxå jättefin :bleh:

Va duktigt :thumb_yello: Jag älskar att sjunga men jag skulle nog aldrig våga sjunga inför en massa människor.

 

Tro mig, det finns inget bättre. :biggrin2:

Jag deltog i en talangtävling i våras, och det slutade med att jag fick lov att sjunga samma låt, eftersom jag inte hade någon piantist till den låt jag hade tänkt från början.. Att stå på scen och sjung är det bästa som finns!!

Link to comment
Share on other sites

Tro mig, det finns inget bättre. :biggrin2:

Jag deltog i en talangtävling i våras, och det slutade med att jag fick lov att sjunga samma låt, eftersom jag inte hade någon piantist till den låt jag hade tänkt från början.. Att stå på scen och sjunga är det bästa som finns!!

 

Jo, asså jag har inget problem med att stå på scen och så. Jag älskar teater och drama men min röst är ehm... unik. Den är väldigt vad ska man säga - pipig och hög. Som Mikas blir ibland fast för mig är det typ hela tiden :roftl:

Så folk som inte känner mig och pratar med mig i telefon tror jag är MYCKET yngre än vad jag är, därför vågar jag inte alltid prata inför publik och ännu mindre sjunga. Fastän jag snart är 16 tror de att jag är typ 8 och ber mig jämt hämta någon "äldre" som de kan prata med, hahaha...

Link to comment
Share on other sites

Jo, asså jag har inget problem med att stå på scen och så. Jag älskar teater och drama men min röst är ehm... unik. Den är väldigt vad ska man säga - pipig och hög. Som Mikas blir ibland fast för mig är det typ hela tiden :roftl:

Så folk som inte känner mig och pratar med mig i telefon tror jag är MYCKET yngre än vad jag är, därför vågar jag inte alltid prata inför publik och ännu mindre sjunga. Fastän jag snart är 16 tror de att jag är typ 8 och ber mig jämt hämta någon "äldre" som de kan prata med, hahaha...

 

haha, vad gulligt!!

Jag har en sån där röst som lurar telefonförsäljare.. För sådär.. två år sen så började de försöka sälja till mig två ggr X''D

Jag var väl sådär.. 13-14 år då.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

haha, vad gulligt!!

Jag har en sån där röst som lurar telefonförsäljare.. För sådär.. två år sen så började de försöka sälja till mig två ggr X''D

Jag var väl sådär.. 13-14 år då.. :naughty:

 

Aa fast det är inte så många vuxna som tar mig på allvar på grund av den :naughty:

Hehe, det är ju fett bra, inte att de försökte sälja men att du lura dem :thumb_yello: Det är ju det man ska göra med telefonförsäljare?

Link to comment
Share on other sites

Aa fast det är inte så många vuxna som tar mig på allvar på grund av den :naughty:

Hehe, det är ju fett bra, inte att de försökte sälja men att du lura dem :thumb_yello: Det är ju det man ska göra med telefonförsäljare?

 

Det är ju lite synd.. men det är fortfaande gulligt! <3

Haha.. Jag ska nog börja med att säga mitt efternamn när jag svarar i telefon igen.. X''D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy