Jump to content

De Mika Hitkrant Stalkers


xlindee

Recommended Posts

en relax dan? was die ook niet van hem? ook zo flut...

cherisse? yeah she rocks!:punk:

 

Ja die stomme single genaamd Relax en vergeet Big girl, love today en de rest van dat flutalbum niet:roftl: God ik haat hem. Dit is toch ook de CFC? Tenminste, dat dacht ik:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb niet alle 7 pagina's gelezen, maar hitkrant is niet het enige tijdschrift dat aanneemt dat mika homo is, in de joepie zetten ze ook altijd van die hints zoals "de (vermoedelijk) homoseksuele zanger" en van die dingen, dat is natuurlijk vreselijk idioot :thumbdown: :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb niet alle 7 pagina's gelezen, maar hitkrant is niet het enige tijdschrift dat aanneemt dat mika homo is, in de joepie zetten ze ook altijd van die hints zoals "de (vermoedelijk) homoseksuele zanger" en van die dingen, dat is natuurlijk vreselijk idioot :thumbdown: :thumbdown:

 

Ja slaat ook echt helemaal nergens op, en dan zetten ze er ook zo in van dat hij het niet wil zeggen. Kijk ik begrijp dat iedereen dat wil weten maar mag een mens geen prive leven hebben?

Link to comment
Share on other sites

idd, ze zetten er in dat hij het niet wil zeggen (dat recht heeft hij) maar ze nemen toch aan dat hij homo is en eigelijk geef ik daar helemaal niks om (als hij homo zou zijn ):blink: (echt niet)

Link to comment
Share on other sites

Ik ben cker Hitkrant Stalker! :biggrin2:

K heb elke dag iets van 5 mailtjes gestuurd met

het bericht dat ik een Mikaposter eis en anders

me abbo opzeg :rolleyes::bleh:

Dus dit is ook niet zo moeilijk..tog?

Als ik dat kan, moet dit ook lukke :biggrin2::bleh:

 

Mwuahahah :bleh: Iemand zei tegen mij dat er deze week iets over Mika in stond.. in hoeverre het waar is, dat weet ik niet..

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de hitkrant (wilde opzeggen maar toen had mn moeder net betaald dusja), en hij staat er inderdaad in met een interview, best leuk interview en geen woord over eventueel gay staan. Juist omgekeerd, ze spreken 2x over meisjes (waar ze ook hitkrant-style: jongens hadden kunnen zetten).

Dus tsja.. dit is het 2e interview met mika ooit, en verder 1 poster, 1 stukje over lowlands, paar brieven met foto's, en bij nieuws over die experts. dusja..

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de hitkrant (wilde opzeggen maar toen had mn moeder net betaald dusja), en hij staat er inderdaad in met een interview, best leuk interview en geen woord over eventueel gay staan. Juist omgekeerd, ze spreken 2x over meisjes (waar ze ook hitkrant-style: jongens hadden kunnen zetten).

Dus tsja.. dit is het 2e interview met mika ooit, en verder 1 poster, 1 stukje over lowlands, paar brieven met foto's, en bij nieuws over die experts. dusja..

 

Ik ga em morge wel kope ^^

Maar het vorige interview was gewoon een stomme vertaling van

Het AOL winter warmer dinges....Dus ik hoop dat het dit keer ECHT is..

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de hitkrant (wilde opzeggen maar toen had mn moeder net betaald dusja), en hij staat er inderdaad in met een interview, best leuk interview en geen woord over eventueel gay staan. Juist omgekeerd, ze spreken 2x over meisjes (waar ze ook hitkrant-style: jongens hadden kunnen zetten).

Dus tsja.. dit is het 2e interview met mika ooit, en verder 1 poster, 1 stukje over lowlands, paar brieven met foto's, en bij nieuws over die experts. dusja..

 

Wieee! Die móet ik hebben!:biggrin2:

 

Ik ga em morge wel kope ^^

Maar het vorige interview was gewoon een stomme vertaling van

Het AOL winter warmer dinges....Dus ik hoop dat het dit keer ECHT is..

 

Yeaah, Ik ga hem morgen ook kopen! :biggrin2: Hheehhe ;D

Link to comment
Share on other sites

idd, ze zetten er in dat hij het niet wil zeggen (dat recht heeft hij) maar ze nemen toch aan dat hij homo is en eigelijk geef ik daar helemaal niks om (als hij homo zou zijn ):blink: (echt niet)

 

 

Word je ook een hitkrant stalker? Je hoeft echt niet 50 mailtjes te sturen naar de hitkrant ofzo, kan ook gewoon voor de grap:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

van de art dinges geloof ik

 

Die was toch van die waar Rihanna! op de voorkant stond? :shocked: Het is toch wel een nieuwe hitkrant waar jullie het over hebben he? :shocked: Anders ga ik direct voor niets naar de winkell... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Die was toch van die waar Rihanna! op de voorkant stond? :shocked: Het is toch wel een nieuwe hitkrant waar jullie het over hebben he? :shocked: Anders ga ik direct voor niets naar de winkell... :thumbdown:

 

ik ben ook helemaal in de war:shocked: Ik snap er niks meer van hoor

Link to comment
Share on other sites

ik ben ook helemaal in de war:shocked: Ik snap er niks meer van hoor

 

HHahahaha! :bleh: Ik ga zometeen toch naar het station, om een buskaart en een treinkaart te halen, dus ik ga ff kijken of ze de hitkrant hebben :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

HHahahaha! :bleh: Ik ga zometeen toch naar het station, om een buskaart en een treinkaart te halen, dus ik ga ff kijken of ze de hitkrant hebben :biggrin2:

 

Ja goed idee, ik krijg de hitkrant dinsdag pas (wij hebben leesmap dus ik kan ook nooit die posters eruit halen, maar toen mijn moeder zag dat er vorige x een poster van Mika inzat, wilde ze hem kopen voor mij :biggrin2: )

Link to comment
Share on other sites

Ja goed idee, ik krijg de hitkrant dinsdag pas (wij hebben leesmap dus ik kan ook nooit die posters eruit halen, maar toen mijn moeder zag dat er vorige x een poster van Mika inzat, wilde ze hem kopen voor mij :biggrin2: )

 

 

Wij hebben ook een leesmap, maar der zit geen hitkrant bij... najaaa, ik ga hem zo wel halen dus dan vertel ik wel wat voor poster erin zit :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Word je ook een hitkrant stalker? Je hoeft echt niet 50 mailtjes te sturen naar de hitkrant ofzo, kan ook gewoon voor de grap:mf_rosetinted:

 

Ok ik doe mee, maar ik ben ookal al de eerste joepie stalker:naughty: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy