Jump to content

This One's For Us Girls (Part Four)


ThatRadFreak

Recommended Posts

  • Replies 4.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

åh projektarbete ja.. :bleh: ska du jobba med nån eller ska du va själv? har du någon idé vad du vill jobba med?

 

Det är bra med mig! :D men börjar bli lite nervös inför NZ nu.. :blink: två veckor kvar. TVÅ VECKOR!! :shocked:

 

Ska nog vara själv. Har en kompis som inte heller har kommit på nåt än, så jag skulle ju säkert kunna vara med henne om jag kommer på nåt bra :bleh:

Jag har typ ingen idé, vill helst inte göra nåt alls, för jag är så himla dålig på att få nåt gjort :fisch: Men jag hade en idé om att sy en 1800-tals klänning, eller göra en minikollektion. Men det verkar lite jobbigt. Fast det skulle säkert vara kul. Skulle vara kul att göra nåt med språk ockås, mne det vet jag inte vad....

Vad gjorde du förnåt?

 

Två veckor, det är ju typ ingenting, lol. Har du köpt dig en resväska som är stor nog än? ^^

Link to comment
Share on other sites

tiis

 

i get up at like half 8

 

latest is like half 9

 

x

 

Yes ,you are right!

I used to start at 7am most of the days!

you are lucky!

 

:roftl: :roftl:

 

well 12 isnt that late for a person who ends up going to sleep at like 2-3 in the morning xD

Link to comment
Share on other sites

poke yourself, poker!!

 

*storms off*

 

*walks back and gives elina a hug before walking off again*

 

*pokes Danika* :roftl:

 

*gives Dani a huuuuuge hug*

 

now don't you dare leave this forúm for a sec for the next 2 weeks! :sneaky2: after that, I don't know how often I can be on. :tears: plus there'll be a huge time difference :shocked:

 

got to go

 

mii mum is doin mii head in

 

:huglove:

 

luff yall

 

x

 

aww bye Carmel! see ya! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

yes!but how many hours of classes do you have?

 

when i go back to school we have to be there for 8:20

15 minutes of tuter

then 2 hours of lessons

15 minute break

2 hours of lessons

half an hour for lunch

then an hour lesson

 

and finish at 2:20

^_^

which is quite lucky i guess

I'm laughing but I'm really being a huge hypocrite :lmao:

when I'm free, I have been known to do the same, quite often :lmfao:

 

ha!

its the summer holidays

your meant to sleep in till noon xD

Link to comment
Share on other sites

Ska nog vara själv. Har en kompis som inte heller har kommit på nåt än, så jag skulle ju säkert kunna vara med henne om jag kommer på nåt bra

Jag har typ ingen idé, vill helst inte göra nåt alls, för jag är så himla dålig på att få nåt gjort. Men jag hade en idé om att sy en 1800-tals klänning, eller göra en minikollektion. Men det verkar lite jobbigt. Fast det skulle säkert vara kul. Skulle vara kul att göra nåt med språk ockås, mne det vet jag inte vad....

Vad gjorde du förnåt?

 

Två veckor, det är ju typ ingenting, lol. Har du köpt dig en resväska som är stor nog än? ^^

 

 

Åh en 1800-tals klänning låter som en skitbra idé! :thumb_yello: Och roligt och unikt! :biggrin2: Även om det klart kommer kräva en hel del jobb så gör det kanske in så mkt när man tycker om det man gör? :bleh: Men en minikollektion låter lite väl jobbigt. Det är inte bra att överanstränga sig ^^

Hahah jag hade samma problem.. (eller har) :roftl: självdiciplin är det dåligt med :roftl:

 

Jag och en kompis forskade om och gjorde en utställning (med mkt foton) om ett samhälle som ligger nära oss. Det har hänt rätt mkt där historiskt sett. Och så jämförde vi nu och då typ. :bleh: Det låter kanske inte så jättekul, men det var det! Och intressant! Jag jobbade med min bästa kompis och vi har alltid skitkul när vi jobbar ihop plus att vi samarbetar väldigt bra. :biggrin2:

Åh jag vet! Det är verkligen ingenting och det kommer gå skitfort! snart är det bara EN vecka kvar!! GAH! xD

haha ne jag har inte köpt det än xP ska göra det nästa vecka ^^

Link to comment
Share on other sites

Ehem

 

tis Cheryl that was going

not me xD

 

or were you trying to tell me something....

 

OMG :shocked::blink: I'm sorry :roftl: I just started with 'C' and then I did something else and when I continued to type I suppose 'armel' just came automatically :roftl:

 

Well, I'm not trying to tell you something :cool: But my fingers may be :roftl::biggrin2:

 

 

ha!

its the summer holidays

your meant to sleep in till noon xD

 

true, true..

 

xD

Link to comment
Share on other sites

Åh en 1800-tals klänning låter som en skitbra idé! :thumb_yello: Och roligt och unikt! :biggrin2: Även om det klart kommer kräva en hel del jobb så gör det kanske in så mkt när man tycker om det man gör? :bleh: Men en minikollektion låter lite väl jobbigt. Det är inte bra att överanstränga sig ^^

Hahah jag hade samma problem.. (eller har) :roftl: självdiciplin är det dåligt med :roftl:

 

Jag och en kompis forskade om och gjorde en utställning (med mkt foton) om ett samhälle som ligger nära oss. Det har hänt rätt mkt där historiskt sett. Och så jämförde vi nu och då typ. :bleh: Det låter kanske inte så jättekul, men det var det! Och intressant! Jag jobbade med min bästa kompis och vi har alltid skitkul när vi jobbar ihop plus att vi samarbetar väldigt bra. :biggrin2:

Åh jag vet! Det är verkligen ingenting och det kommer gå skitfort! snart är det bara EN vecka kvar!! GAH! xD

haha ne jag har inte köpt det än xP ska göra det nästa vecka ^^

 

Jo 1800-tals klänning vore verkligen ashäftigt. Men jag känner redan nu hur många jävla utbrott jag kommer att få på grund av att det inte blir som jag vill XD Och det skulle förmodligen bli lite dyrt. Vi får 500 kr i ersättning sen efteråt, men bara korsetten jag måste göra kostar säkert så mycket o.O Fast iofs skulle det nog vara värt det, då jag förmodligen aldrig annars skulle få tillfälle att göra en sådan klänning. Måste nog ta ett snakc med hon som har hand om projektarbetena, hon är jätteschysst så hon kan nog hjälpa mig.

 

Låter jätteintressant! Gamla foton är så fina dessutom!

 

Haha, tänk vad mycket du måste packa egentligen o.O Hur länge är det du ska vara där, ett år? Förresten, hur har du fått tag i familjen och så, genom ett bolag(eller vad det kan tänkas kallas) eller snarare på egen hand?

Link to comment
Share on other sites

you should come to england :thumb_yello:

 

How is it possible to have lunch in 5 minutes :blink: :blink:

We have at least 40 minutes...

 

I will come after university !

I always loved England !:wub2:

 

Yes,i know!stupid teachers!

Link to comment
Share on other sites

I will come after university !

I always loved England !:wub2:

 

Yes,i know!stupid teachers!

 

England isnt all its cracked up to be though lol xD

 

was it just your school that had 5 minutes?

how does that even work

i mean,

they need to let you have time to go to the toilet

then there is queing up to get your food

then there is actually eating it :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jo 1800-tals klänning vore verkligen ashäftigt. Men jag känner redan nu hur många jävla utbrott jag kommer att få på grund av att det inte blir som jag vill XD Och det skulle förmodligen bli lite dyrt. Vi får 500 kr i ersättning sen efteråt, men bara korsetten jag måste göra kostar säkert så mycket o.O Fast iofs skulle det nog vara värt det, då jag förmodligen aldrig annars skulle få tillfälle att göra en sådan klänning. Måste nog ta ett snakc med hon som har hand om projektarbetena, hon är jätteschysst så hon kan nog hjälpa mig.

 

Låter jätteintressant! Gamla foton är så fina dessutom!

 

Haha, tänk vad mycket du måste packa egentligen o.O Hur länge är det du ska vara där, ett år? Förresten, hur har du fått tag i familjen och så, genom ett bolag(eller vad det kan tänkas kallas) eller snarare på egen hand?

 

LOL :roftl:

 

På min skola kunde man söka extra pengar om man behövde det. Sen fick rektorn bestämma/bevilja det om han tyckte att det var berättigat. Det kanske finns nåt sånt på din skola med? :thumb_yello:

 

Jag tycker absolut att du ska göra det! :biggrin2: Och gör så den passar dig haha :P Tänk så kul att ha på sig den i skolan under redovisningen! Urballt :biggrin2:

Och tänk en sån snygg klänning du kommer ha sen! Du kan kanske ha den på balen? :biggrin2:

 

Se, massor med fördelar! :P

 

Ja att gå igenom gamla foton var nog det allra roligaste :D

 

Ja, typ nästan ett år... :blink: ja det kommer bli skitsvårt att packa xD

 

Jag hittade deras annons på arbetsförmedlingens hemsida. Det är inte igenom en organisation utan helt privat. Men vissa av annonserna som ligger där är genom organisationer. Det finns hur många au pair-jobb där som helst! Det är bara att välja ett land ^^

Link to comment
Share on other sites

England isnt all its cracked up to be though lol xD

 

was it just your school that had 5 minutes?

how does that even work

i mean,

they need to let you have time to go to the toilet

then there is queing up to get your food

then there is actually eating it :blink:

 

No,most high schools had 5 or 10 minutes of break !

I know ,but i ate at least at home at the time i was at high school !

the teachers came later than they used to have classes with us !

I recognize that i skip some classes,too!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy