Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Ja had m ook al opgemerkt ja :das:

 

Ja, dat had ik gemerkt ja :roftl:

 

:wub2:

 

Weten we ondertussen al hoe het komt dat je op zo'n foto's niks ziet? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anouk, je bent vreselijk :roftl:

 

:naughty: Ik weet het ja. Maarja, als je iets HEEL graag wilt moet je er je best voor doen zegt mn oma altijd. En ze zegt ook altijd dat ze me zo graag zou willen helpen, dit is haar kans:naughty: :mf_rosetinted:voor het gemak vergeet ik dan even dat ze het over mn gezondheid heeft....maarja, pret hebben is ook goed voor je gezondheid, daardoor kun je meer hebben en dat is dan weer goed voor je immuunsysteem. Dus in feite is dit DE manier om haar lieve schattige kleindochter te helpen

Link to comment
Share on other sites

niet doen :roftl:

 

tssss das ook flauw :thumbdown: das veel :shocked:

dat is wel heeeeeeeeeeel gemeen! :sneaky2: =(

 

Tja, vind ik ook niet eerlijk. Ik had als gemiddelde cijfer een 8, dus ze kunnen niet zeggen dat ik niet gepresteerd heb. Ze zouden eens onderzoeken of ik recht op een kwijtschelding had maar heb niets meer gehoord. En ik heb zelf ook tijdenlang de puf niet gehad om me er druk over te maken....Misschien toch maar weer eens doen. Zoals Mika al zegt: Getting angry solves quite a lot:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tja, vind ik ook niet eerlijk. Ik had als gemiddelde cijfer een 8, dus ze kunnen niet zeggen dat ik niet gepresteerd heb. Ze zouden eens onderzoeken of ik recht op een kwijtschelding had maar heb niets meer gehoord. En ik heb zelf ook tijdenlang de puf niet gehad om me er druk over te maken....Misschien toch maar weer eens doen. Zoals Mika al zegt: Getting angry solves quite a lot:naughty

 

Waar zegt ie dat dan? :blush-anim-cl:

 

Maar het is wel :thumbdown:

Je hebt toch die studie gedaan? Moet je dan alles volledig terugbetalen?

 

Wil je me dood hebben ofzo???:shocked: :shocked: :mf_lustslow: :mf_lustslow:

 

Dat is nog eens een actiefoto hé ... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tja, vind ik ook niet eerlijk. Ik had als gemiddelde cijfer een 8, dus ze kunnen niet zeggen dat ik niet gepresteerd heb. Ze zouden eens onderzoeken of ik recht op een kwijtschelding had maar heb niets meer gehoord. En ik heb zelf ook tijdenlang de puf niet gehad om me er druk over te maken....Misschien toch maar weer eens doen. Zoals Mika al zegt: Getting angry solves quite a lot:naughty:

 

en dan zeuren ze nog? :shocked: dat zal dan wel niet :hypo:

maar in GK zingt 'dat meisje' toch getting angry doesn't solve anything? :roftl:

hahahahaah :lmao: maar die tekst heeft mika niet zelf geschreven :mf_rosetinted:

 

 

 

wel gemeen! :sneaky2:

 

Link to comment
Share on other sites

Weten we ondertussen al hoe het komt dat je op zo'n foto's niks ziet? :naughty:

 

:das:

 

:naughty: Ik weet het ja. Maarja, als je iets HEEL graag wilt moet je er je best voor doen zegt mn oma altijd. En ze zegt ook altijd dat ze me zo graag zou willen helpen, dit is haar kans:naughty: voor het gemak vergeet ik dan even dat ze het over mn gezondheid heeft....maarja, pret hebben is ook goed voor je gezondheid, daardoor kun je meer hebben en dat is dan weer goed voor je immuunsysteem. Dus in feite is dit DE manier om haar lieve schattige kleindochter te helpen

 

Anouk, je bent écht vreselijk :naughty:

 

O ... m ... g ...

 

49.jpg

 

:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Waar zegt ie dat dan?

 

Maar het is wel :thumbdown:

Je hebt toch die studie gedaan? Moet je dan alles volledig terugbetalen?

 

 

 

Dat is nog eens een actiefoto hé ... :naughty:

 

Dat zegt ie in een van zn interviews. Inderdaad nav dat zinnetje in GK, over dat mensen altijd zeggen dat je niets opschiet met kwaad worden. Maar hij vindt -net als ik- dat het vaak dus WEL helpt om eens goed boos te worden:naughty: Great souls think the same:mf_rosetinted: :roftl:

Ik ben eigenlijk niet van plan om die 14.000 nog wat euro terug te betalen. Heb aan t eind een deel geleend omdat je in NL maar vier jaar stufi krijgt, en ik heb door dat ziekzijn al langer over die opleiding gedaan. Als je een diploma haalt heb je gepresteerd en mag je je hele prestatiebeurs houden, niet een eventuele lening hoor, die moet je altijd terug betalen, maar dat vind ik ook logisch. Maar dit is niet eerlijk nee.

En idnerdaad, een fijne actiefoto ja:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat zegt ie in een van zn interviews. Inderdaad nav dat zinnetje in GK, over dat mensen altijd zeggen dat je niets opschiet met kwaad worden. Maar hij vindt -net als ik- dat het vaak dus WEL helpt om eens goed boos te worden:naughty: Great souls think the same:mf_rosetinted: :roftl:

Ik ben eigenlijk niet van plan om die 14.000 nog wat euro terug te betalen. Heb aan t eind een deel geleend omdat je in NL maar vier jaar stufi krijgt, en ik heb door dat ziekzijn al langer over die opleiding gedaan. Als je een diploma haalt heb je gepresteerd en mag je je hele prestatiebeurs houden, niet een eventuele lening hoor, die moet je altijd terug betalen, maar dat vind ik ook logisch. Maar dit is niet eerlijk nee.

En idnerdaad, een fijne actiefoto ja:naughty:

 

:shocked::shocked:

dat meeeeeeeeeeeeeeeeen je niet

hoe kan een mens dat ooit betaleN!

schandalig! tsss stome mensen! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het koud.... zal even proberen of dat te verhelpen is met een prettig plaatje....:das:

 

P1090029.jpg

 

Anouk, jij bent hier redelijk nieuw... Werp je verhelderende blik eens op een mysterie... Waarom zie je bij dit soort foto's nou nooit "iets" zitten... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dat zegt ie in een van zn interviews. Inderdaad nav dat zinnetje in GK, over dat mensen altijd zeggen dat je niets opschiet met kwaad worden. Maar hij vindt -net als ik- dat het vaak dus WEL helpt om eens goed boos te worden:naughty Great souls think the same:mf_rosetinted: :roftl

Ik ben eigenlijk niet van plan om die 14.000 nog wat euro terug te betalen. Heb aan t eind een deel geleend omdat je in NL maar vier jaar stufi krijgt, en ik heb door dat ziekzijn al langer over die opleiding gedaan. Als je een diploma haalt heb je gepresteerd en mag je je hele prestatiebeurs houden, niet een eventuele lening hoor, die moet je altijd terug betalen, maar dat vind ik ook logisch. Maar dit is niet eerlijk nee.

En idnerdaad, een fijne actiefoto ja:naughty:

 

Hmmja .. al is het maar voor jezelf .. kwaad worden kan af en toe eens goed doen :naughty:

 

Amai, dat is best wel heftig .. Ik zou denken dat je een studiebeurs (want dat is het toch?) niet moet terugbetalen .. Als je je opleiding niet afrondt ok, maar als je een goede reden hebt ... Of als het dan toch persé moet dan moeten ze het maar omrekenen en dan die maanden vanaf dat je gestopt bent .. Maar toch niet alles?

 

mja..jij wel..:naughty:

 

 

Wat ik?

 

Ik heb het koud.... zal even proberen of dat te verhelpen is met een prettig plaatje....:das:

 

P1090029.jpg

 

En we zijn vertrokken ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Anouk, jij bent hier redelijk nieuw... Werp je verhelderende blik eens op een mysterie... Waarom zie je bij dit soort foto's nou nooit "iets" zitten... :blink:

 

Eigenlijk wel een goeie vraag. Verontrustend, ook wel. :blink::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Anouk, jij bent hier redelijk nieuw... Werp je verhelderende blik eens op een mysterie... Waarom zie je bij dit soort foto's nou nooit "iets" zitten... :blink:

 

Ja Anouk .. help ons eens ... :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Anouk, jij bent hier redelijk nieuw... Werp je verhelderende blik eens op een mysterie... Waarom zie je bij dit soort foto's nou nooit "iets" zitten... :blink:

 

vertel :shocked:

waar praat je over

vertel vertel verteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

ik ga niet slapen voor dat ik het weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk wel een goeie vraag. Verontrustend, ook wel. :blink::naughty:

 

Neuh.. echt? :roftl:

 

Was jij er vorige keer eigenlijk wel bij? Is toch al een tijdje geleden...

 

Anders moet jij jouw mening ook eens geven ..

 

 

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Anouk, jij bent hier redelijk nieuw... Werp je verhelderende blik eens op een mysterie... Waarom zie je bij dit soort foto's nou nooit "iets" zitten... :blink:

 

:lmfao: Ehmmmmm dat is op zich wel een goede vraag ja:blink: . Laten we zeggen dat zwart mooi afkleedt. Weet je, eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit zo over nagedacht:roftl:

 

ringmasterxs7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy