Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nah, zo goed zijn mijn videos niet :aah:

Veel veraf .. en ik stond zelf niet stil en hij al helemaal niet dus of ik er wat kan uithalen is nog maar de vraag :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha, je hebt gelijk! :aah: Nu is ie wel goed :bleh:

 

Snelle meid!

 

Hmmmmm. :aah:

Maar gelukkig was iedereen t even kwijt. :naughty:

Ik zal maar goed erop gaan oefenen deze week.

 

Dat is wel een hele geruststelling dan. :aah:

 

Uhu .. maar hij staat erop, dat is het voornaamste :bleh:

 

Nu kan ik aan mijn screenshots beginnen :aah::lmfao:

 

Nou, tot over drie weken dan maar. Zie je in de gasmics :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Nou, tot over drie weken dan maar. Zie je in de gasmics :teehee:

 

Zoiets ja :lmfao:

 

 

 

Is trouwens een leuke discussie op dit moment... Laat je je door Mika als hond behandelen (alhoewel ik eigenlijk zelfs mijn hond niet zo behandel :aah:) als hij je af en toe een knuffel geeft?

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nah, zo goed zijn mijn videos niet :aah:

Veel veraf .. en ik stond zelf niet stil en hij al helemaal niet dus of ik er wat kan uithalen is nog maar de vraag :roftl:

Met minder kan iedereen vast ook wel leven :bleh: Ik wel, in ieder geval :bleh:

 

:biggrin2:

 

Ben je al eerder naar Mika gigs geweest, of wordt dit je eerste?

Nee, m'n eerste! Ik ben echt benieuwd :biggrin2: ik vind het eigenlijk nog best grappig dat ik er ook nog voor ben gegaan, ik ga helemaal alleen en Amsterdam is geen plaats waar ik bekend ben :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Snelle meid!

 

 

 

Dat is wel een hele geruststelling dan. :aah:

 

 

 

Nou, tot over drie weken dan maar. Zie je in de gasmics :teehee:

 

Nu wel ja, het duurde meer dan twee maanden totdat ik het veranderde :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat is wel een hele geruststelling dan. :aah:

 

Inderdaad ja. Al ben ik benieuwd hoe ik t ga vinden bij de uitvoering, als we toch ineens voor wat meer mensen dan alleen elkaar moeten zingen. :naughty:

 

Zoiets ja :lmfao:

 

 

 

Is trouwens een leuke discussie op dit moment... Laat je je door Mika als hond behandelen (alhoewel ik eigenlijk zelfs mijn hond niet zo behandel :aah) als hij je af en toe een knuffel geeft?

 

:naughty:

 

:blink:

 

Ik denk dat t verstandig is je door niemand als hond te laten behandelen. :naughty:

 

ik wist dat deze ooit nog eens van pas zou komen!

 

more_carrot_kirk.gif

 

:lmfao:

 

José! :boing:

Hoe is t? Ik las dat je buikgriep had?

 

Nee, m'n eerste! Ik ben echt benieuwd :biggrin2 ik vind het eigenlijk nog best grappig dat ik er ook nog voor ben gegaan, ik ga helemaal alleen en Amsterdam is geen plaats waar ik bekend ben :bleh:

 

Oeh, leuk!

Er zijn genoeg MFCers hoor, dus je bent vast niet lang alleen. :biggrin2:

(Ik ga vaker alleen naar concerten, en zelfs bij veel andere artiesten, waar geen fanclub is om bij te gaan staan, zijn er altijd wel mensen die tegen me gaan praten. Eigenlijk is t altijd wel gezellig bij een concert. Wat ik wel aanraad: oordopjes. Serieus. Geen piep in je oren en t klinkt allemaal nog beter ook. :biggrin2:)

Link to comment
Share on other sites

Zoiets ja :lmfao:

 

 

 

Is trouwens een leuke discussie op dit moment... Laat je je door Mika als hond behandelen (alhoewel ik eigenlijk zelfs mijn hond niet zo behandel :aah:) als hij je af en toe een knuffel geeft?

 

:naughty:

 

Ik moet bekennen dat ik deze hele thread nog niet eens heb bekeken. 'k Heb het zo druk met de gig-video's.

En het zeer ongeschikte commentaar dat bij me opkomt laat ik voor de veiligheid maar achterwege. :roftl:

 

ik wist dat deze ooit nog eens van pas zou komen!

 

more_carrot_kirk.gif

 

:lmfao:

Hoi José :boing:

 

Met minder kan iedereen vast ook wel leven :bleh: Ik wel, in ieder geval :bleh:

 

 

Nee, m'n eerste! Ik ben echt benieuwd :biggrin2: ik vind het eigenlijk nog best grappig dat ik er ook nog voor ben gegaan, ik ga helemaal alleen en Amsterdam is geen plaats waar ik bekend ben :bleh:

 

Spannend, je eerste! Ik heb er ook pas één gehad, en dit wordt m'n eerste "echte" na de akoestische toer van vorig jaar. (of eigenlijk m'n tweede, want ik heb me door Shady toch laten overhalen tot Antwerpen :teehee:).

Zoek ons gezellig op!

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad ja. Al ben ik benieuwd hoe ik t ga vinden bij de uitvoering, als we toch ineens voor wat meer mensen dan alleen elkaar moeten zingen. :naughty:

 

 

 

:blink:

 

Ik denk dat t verstandig is je door niemand als hond te laten behandelen. :naughty:

 

 

 

:lmfao:

 

José! :boing:

Hoe is t? Ik las dat je buikgriep had?

 

 

 

Oeh, leuk!

Er zijn genoeg MFCers hoor, dus je bent vast niet lang alleen. :biggrin2:

(Ik ga vaker alleen naar concerten, en zelfs bij veel andere artiesten, waar geen fanclub is om bij te gaan staan, zijn er altijd wel mensen die tegen me gaan praten. Eigenlijk is t altijd wel gezellig bij een concert. Wat ik wel aanraad: oordopjes. Serieus. Geen piep in je oren en t klinkt allemaal nog beter ook. :biggrin2:)

 

Ja en het zal vast niet moeilijk zijn om MFCers te herkennen nu ik van het Alice in Wonderland-thema weet :bleh: Ik wilde ook graag alleen gaan, mijn vriendinnen vinden Mika niks en ik heb ook geen zin om met mijn ouders te gaan :bleh: En dankjewel voor de tip!

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

 

José! :boing:

Hoe is t? Ik las dat je buikgriep had?

 

jaaaa gaat nu weer ietsje beter :teehee: Ik heb t station van Deventer ondergekotst! Nice! :biggrin2:

 

how are you???

 

:lmfao:

Hoi José :boing:

 

:teehee: Hoi mams! Hoe gaat t met je?? gaaaaa jij naar Antwerpen??? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

Ik denk dat t verstandig is je door niemand als hond te laten behandelen. :naughty:

 

 

Zei ik ookal ... Maarja, het is wel Mika natuurlijk :mf_rosetinted::blink::roftl:

 

Ik moet bekennen dat ik deze hele thread nog niet eens heb bekeken. 'k Heb het zo druk met de gig-video's.

En het zeer ongeschikte commentaar dat bij me opkomt laat ik voor de veiligheid maar achterwege. :roftl:

 

 

 

Welke hele thread?

Maar vertel :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik moet bekennen dat ik deze hele thread nog niet eens heb bekeken. 'k Heb het zo druk met de gig-video's.

En het zeer ongeschikte commentaar dat bij me opkomt laat ik voor de veiligheid maar achterwege. :roftl:

 

 

 

:lmfao:

Hoi José :boing:

 

 

 

Spannend, je eerste! Ik heb er ook pas één gehad, en dit wordt m'n eerste "echte" na de akoestische toer van vorig jaar. (of eigenlijk m'n tweede, want ik heb me door Shady toch laten overhalen tot Antwerpen :teehee:).

Zoek ons gezellig op!

 

Daar had ik graag heen gewild als mijn eerste concert omdat dat veel kleiner was, maar dat lukte toen niet.. Ik zal zeker naar jullie zoeken, veel leuker dan alleen een halve dag daar zitten :bleh: Als ik maar weet wanneer ik jullie waar kan vinden :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Spannend, je eerste! Ik heb er ook pas één gehad, en dit wordt m'n eerste "echte" na de akoestische toer van vorig jaar. (of eigenlijk m'n tweede, want ik heb me door Shady toch laten overhalen tot Antwerpen :teehee).

Zoek ons gezellig op!

 

Oeh, ga je naar Antwerpen?!

 

Ja en het zal vast niet moeilijk zijn om MFCers te herkennen nu ik van het Alice in Wonderland-thema weet :bleh: Ik wilde ook graag alleen gaan, mijn vriendinnen vinden Mika niks en ik heb ook geen zin om met mijn ouders te gaan :bleh: En dankjewel voor de tip!

 

Nee, dat moet wel lukken denk ik. Bovendien zijn MFCers ook als ze niet verkleed zijn redelijk makkelijk te herkennen. Ze zijn t eerst bij de venue en je kan ze gewoon niet missen. :naughty:

Leuk dat je toch komt, ook al vinden je vriendinnen Mika niets!

 

jaaaa gaat nu weer ietsje beter :teehee: Ik heb t station van Deventer ondergekotst! Nice! :biggrin2:

 

how are you???

 

Daaamn, da's kut. :aah::huglove:

Hopelijk snel weer helemáál beter!

 

Met mij gaat alles goed.

 

Zei ik ookal ... Maarja, het is wel Mika natuurlijk :mf_rosetinted::blink::roftl:

 

Zelfs al was t Johnny Depp. :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

jaaaa gaat nu weer ietsje beter :teehee: Ik heb t station van Deventer ondergekotst! Nice! :biggrin2:

 

how are you???

 

 

 

:teehee: Hoi mams! Hoe gaat t met je?? gaaaaa jij naar Antwerpen??? :shocked:

 

Jakkes, wat moet jij je beroerd hebben gevoeld.

 

't Gaat goed. Ja :blush-anim-cl:

 

Welke hele thread?

Maar vertel :bleh:

 

Dit hele deel van de gasmics.

Nee! Dat wordt minstens de naughty corner, echt niet. :aah:

 

Daar had ik graag heen gewild als mijn eerste concert omdat dat veel kleiner was, maar dat lukte toen niet.. Ik zal zeker naar jullie zoeken, veel leuker dan alleen een halve dag daar zitten :bleh: Als ik maar weet wanneer ik jullie waar kan vinden :wink2:

 

Ga op de herrie en de kleuren af?

 

Oeh, ga je naar Antwerpen?!

 

 

 

Nee, dat moet wel lukken denk ik. Bovendien zijn MFCers ook als ze niet verkleed zijn redelijk makkelijk te herkennen. Ze zijn t eerst bij de venue en je kan ze gewoon niet missen. :naughty:

Leuk dat je toch komt, ook al vinden je vriendinnen Mika niets!

 

Ja, maar vriendje weet het nog niet. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Juist :mf_rosetinted:

 

 

 

Maar ik ga er vandoor ...

 

 

 

:bye:

 

Truste! :huglove:

 

Ja, maar vriendje weet het nog niet. :roftl:

 

:roftl:

Als je m heel lief aankijkt vindt ie t vast geen probleem, toch? :teehee:

 

Ik ga er ook alweer vandoor! beetje op tijd weer mn nest in! Spreek jullie hopelijk snel weer en dan wat langer :teehee:

 

Slaap lekker voor straks!! :huglove:

 

Truste! Word maar snel weer helemaal beter! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er ook alweer vandoor! beetje op tijd weer mn nest in! Spreek jullie hopelijk snel weer en dan wat langer :teehee:

 

Slaap lekker voor straks!! :huglove:

 

Tot binnenkort, rust maar lekker uit, mooie dromen José :huglove:

 

Truste! :huglove:

 

 

 

:roftl:

Als je m heel lief aankijkt vindt ie t vast geen probleem, toch? :teehee:

 

 

 

Truste! Word maar snel weer helemaal beter! :huglove:

 

Ik moet iets meer moeite doen denk ik, maar ach, 't is voor Mika. :mf_rosetinted: Ik was vanaf het begin al aan het twijfelen. Antwerpen is vanaf hier gezien even ver als Amsterdam en volgens m'n vader is een concert in het Sportpaleis wel de moeite waard.

Link to comment
Share on other sites

Nee, dat moet wel lukken denk ik. Bovendien zijn MFCers ook als ze niet verkleed zijn redelijk makkelijk te herkennen. Ze zijn t eerst bij de venue en je kan ze gewoon niet missen. :naughty:

Leuk dat je toch komt, ook al vinden je vriendinnen Mika niets!

 

Ga op de herrie en de kleuren af?:

 

Oke, ik zal mijn best doen! :bleh::biggrin2:

 

 

Ik ga er ook weer vandoor! :original::bye: Tot gauw!

Link to comment
Share on other sites

Ik moet iets meer moeite doen denk ik, maar ach, 't is voor Mika. :mf_rosetinted: Ik was vanaf het begin al aan het twijfelen. Antwerpen is vanaf hier gezien even ver als Amsterdam en volgens m'n vader is een concert in het Sportpaleis wel de moeite waard.

 

De afstand is idd bijna hetzelfde ja, daar had ik helemaal niet zo bij stil gestaan. T Sportpaleis klinkt ook echt als een mooie venue!

Moet je veel regelen voor je vriend als je gaat?

 

Oke, ik zal mijn best doen! :bleh::biggrin2:

 

 

Ik ga er ook weer vandoor! :original::bye: Tot gauw!

 

Moet lukken hoor, tot snel! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oke, ik zal mijn best doen! :bleh::biggrin2:

 

 

Ik ga er ook weer vandoor! :original::bye: Tot gauw!

 

Tot binnenkort :bye:

 

De afstand is idd bijna hetzelfde ja, daar had ik helemaal niet zo bij stil gestaan. T Sportpaleis klinkt ook echt als een mooie venue!

Moet je veel regelen voor je vriend als je gaat?

 

 

 

Moet lukken hoor, tot snel! :huglove:

 

Ik ben er nooit geweest, maar m'n vader zei het. Ik twijfelde namelijk ook over Düsseldorf, maar dat concert was oorspronkelijk in een andere zaal gepland waarvan hij zei dat er een slecht geluid was.

 

Ik moet regelen dat ie eten heeft (alvast klaar zetten op een bord en zo) en voor 's avonds hulp met uitkleden/condoomkatheter omdoen/naar bed gaan. Hij heeft een alarmketting waarmee hij de thuiszorg op kan roepen als er iets zou gebeuren, en hij kan ook altijd één van z'n zussen bellen.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er nooit geweest, maar m'n vader zei het. Ik twijfelde namelijk ook over Düsseldorf, maar dat concert was oorspronkelijk in een andere zaal gepland waarvan hij zei dat er een slecht geluid was.

 

Ik moet regelen dat ie eten heeft (alvast klaar zetten op een bord en zo) en voor 's avonds hulp met uitkleden/condoomkatheter omdoen/naar bed gaan. Hij heeft een alarmketting waarmee hij de thuiszorg op kan roepen als er iets zou gebeuren, en hij kan ook altijd één van z'n zussen bellen.

 

Handig, zo'n vader die weet waar t geluid wel/niet goed is. :thumb_yello:

 

Oeh, dat is veel geregel. Zomaar even weggaan is er voor jou niet bij nee.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy