Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

Jag har inte varit här inne på evigheter! Förlåt.. (om jag ber om ursäkt för att jag varit borta, eller för att jag kommer tillbaka får ni avgöra själva :bleh: )

Vad har hänt på senaste tiden? Berätta allt! Eller nåja.. Det som är intressant i alla fall. :naughty:

 

(Anledningen till att jag har inte har varit här inne sen det började växa mossa på min stortå är att delvis för att jag är upptagen med en massa plugg, sen har jag bytt musikstil, från BWO och Mika till Nightwish, Finntroll och Rhapsody of Fire. Men nu har min Mika-glöd kommit tillbaka, kan inte fatta hur jag klarat mig utan honom!)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jag har inte varit här inne på evigheter! Förlåt.. (om jag ber om ursäkt för att jag varit borta, eller för att jag kommer tillbaka får ni avgöra själva :bleh: )

Vad har hänt på senaste tiden? Berätta allt! Eller nåja.. Det som är intressant i alla fall.

 

(Anledningen till att jag har inte har varit här inne sen det började växa mossa på min stortå är att delvis för att jag är upptagen med en massa plugg, sen har jag bytt musikstil, från BWO och Mika till Nightwish, Finntroll och Rhapsody of Fire. Men nu har min Mika-glöd kommit tillbaka, kan inte fatta hur jag klarat mig utan honom!)

 

Hej!

Välkommen tillbaka, känns evigheter sen jag pratade svenska med någon om Mika, hade glömt att man kunde göra det!:naughty:

 

Mycket har hänt, gig i LA, akustiskt, 4 nya låtar!:wub2::wub2::wub2::wub2:

Har du läst hans blog på Mikasounds?

Han har också en twitter account där han skriver i stort sett varje dag.

Nyaste skandalhändelsen, träff med Lady Gaga, hon i en oförglömlig utstyrsel!:blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Välkommen tillbaka, känns evigheter sen jag pratade svenska med någon om Mika, hade glömt att man kunde göra det!:naughty:

 

Mycket har hänt, gig i LA, akustiskt, 4 nya låtar!:wub2::wub2::wub2::wub2:

Har du läst hans blog på Mikasounds?

Han har också en twitter account där han skriver i stort sett varje dag.

Nyaste skandalhändelsen, träff med Lady Gaga, hon i en oförglömlig utstyrsel!:blink:

 

Haha, Vad bra att jag dök upp då :bleh:

 

Fyra nya låtar? Som jag inte har hört, typiskt mig.. Länka?

Jag har bara skummat igenom de senaste inläggen, har inte riktigt haft tid att läsa sådär noga, tyvärr..

Jag såg någon bild på det.. Och jag fick mig ett gott skratt i alla fall.

Link to comment
Share on other sites

Haha, Vad bra att jag dök upp då :bleh:

 

Fyra nya låtar? Som jag inte har hört, typiskt mig.. Länka?

Jag har bara skummat igenom de senaste inläggen, har inte riktigt haft tid att läsa sådär noga, tyvärr..

Jag såg någon bild på det.. Och jag fick mig ett gott skratt i alla fall.

 

Går och letar, kommer tillbaka!:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Wiie, tack! Du är en ängel, som alltid!

Marry me? :wub2:

 

Visst! Midsommarbröllop!:roftl:

 

Så glad att se en svensk tillbaka!

 

Det började kännas som om jag vore den enda svensken som fortfarande gillar Mika, ingenting i pressen och total radiotystnad av hans låtar!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Så fort jag får lite ro här hemma ska jag lyssna sönder de nya låtarna, sen är det bara att skriva här så att fingrarna glöder och brinner upp! :bigggrin:

 

Ingenting på radion heller? Dåligt, det tycker till och med jag :thumbdown: Men det lär det nog bli ändring på, så fort nya skivan kommer ut (kan inte vänta)!

Link to comment
Share on other sites

Så fort jag får lite ro här hemma ska jag lyssna sönder de nya låtarna, sen är det bara att skriva här så att fingrarna glöder och brinner upp! :bigggrin:

 

Ingenting på radion heller? Dåligt, det tycker till och med jag :thumbdown: Men det lär det nog bli ändring på, så fort nya skivan kommer ut (kan inte vänta)!

 

O ja, vi får hoppas det, men den kommer inte förrän i september!:blink:

Link to comment
Share on other sites

O ja, vi får hoppas det, men den kommer inte förrän i september!:blink:

 

Jag kommer inte kunna vänta så länge.. Jag får ta och hitta en hobby.. Typ springa eller nått. bara tlls skivan kommer, såklart, jag kan ju inte gå och bli för hurtbullig! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jag lyssnat på låtarna!

Störtsköna, och väldigt Mika - me like! :biggrin2:

Yap. Jag är kär i en man med mörka lockar. Igen. :wub2:

 

Mmmm, han är fin och hans musik ser ut att hålla stilen!:wub2:

 

Jag har varit lite orolig att han skulle vara en one hit wonder men jag tror på hans nya album!

 

Önskar bara att det kunde komme lite snabbare!:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Mmmm, han är fin och hans musik ser ut att hålla stilen!:wub2:

 

Jag har varit lite orolig att han skulle vara en one hit wonder men jag tror på hans nya album!

 

Önskar bara att det kunde komme lite snabbare!:roftl:

 

Nej, han är allt annat än ett One Hit Wonder! Om han inte passar sig blir han en legend.. :wub2:

 

Hmm.. Ska fråga min fysiklärare om det är möjligt att spola fram tiden. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hej alle vikinger...

jeg har et tilbud til jer...

Når vi får datoerne for Mikas koncerter så hør her...

min morfar har tilbudt at leje en bus og køre 30-40 af os til London til en koncert...

Der kommer flere detaljer senere....

Link to comment
Share on other sites

Hej alle vikinger...

jeg har et tilbud til jer...

Når vi får datoerne for Mikas koncerter så hør her...

min morfar har tilbudt at leje en bus og køre 30-40 af os til London til en koncert...

Der kommer flere detaljer senere....

 

:shocked::shocked::shocked:

 

Wow!

Link to comment
Share on other sites

Hej alle vikinger...

jeg har et tilbud til jer...

Når vi får datoerne for Mikas koncerter så hør her...

min morfar har tilbudt at leje en bus og køre 30-40 af os til London til en koncert...

Der kommer flere detaljer senere....

 

Jag var tvungen att kolla med google translate föratt se att jag inte läst fel.

Skämtar du?! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej vikingere,

 

Jeg er ny i MFC og ville lige sende en hilsen til alll skandinaviere. Ved godt der står Germany i min profil, men det er nu også der jeg bor. Men vil gerne også betegnes som vikinger, da jeg jo li'som også tilhører de nordiske stammer. (Bor i det område syd for grænsen, der var dansk for mange år siden...)

 

Ser frem til at snakke med jer!

 

:wink2:

 

Kirsxxx

Link to comment
Share on other sites

Velkommen ombord :yay: Ja det er rent held igen :biggrin2:

 

Eh Lulle hvordan vil du finde 30-40 folk herfra der vil se Mika i London? :blink: jeg kan ikke engang finde nogen der gider se ham hvis han spiller i København - var nødt til at importere folk fra London sidst :naughty::lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har reist til London for å se han før jeg, så jeg gjør det gjerne en gang til :naughty:

 

og igjen, velkommen kirsxxx :thumb_yello:

 

 

Please excuse me writing in English but I just wanted to say Hi :wub2:

 

How are you?

Link to comment
Share on other sites

Hiiiii!!! :) :) :)

no need to apologize, I'm happy you stopped by :)

I'm ok now, better than in a long time. Have been away from here forever I feel :(

You alright? :)

 

Yes, I am very well thank you. It is good to see you. I hope to meet you again if Mika plays Oslo on a day that I can get over:thumb_yello:

 

Have you been ill?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy