Jump to content

The Dutch Thread (PART 16!)


xlindee

Recommended Posts

kan je haar misschien bellen vragen of ze aan mika kan vragen of hij de smurfen en tintin strips leuk vond? :tears:

Hij heeft er woensdag namelijk niet eens goed naar gekeken omdat hij weg moest :tears:

 

Ik zal haar een smsje sturen :wink2:

Heb jij haar nummer niet dan?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goedenavond iedereen

 

Zahara heeft me gevraagd om hier even een berichtje te plaatsen omdat haar moeder had gezegd dat ze jullie op de hoogte zou brengen als er nieuws was. Maar omdat haar moeder geen tijd had, doe ik het maar even.

 

Zhaar mag zondag weer naar huis. De artsen zien geen reden om haar langer in het ziekenhuis te houden. Haar ouders en een paar vrienden zijn vanmiddag even bij haar op bezoek geweest, en ze zag er al hartstikke mooi weer uit. Ze zat al recht op in bed en maakte zelfs alweer een paar bijdehante opmerkingen, haha.

 

Ik denk dat ze hier maandag wel weer terug is

 

Groetjes

 

Thómas (het vriendje van..)

 

:shocked:

 

Wat heb ik gemist?! Fijn om te horen dat t weer goed gaat, maar wat had ze?

 

Ik???

:naughty:

 

Gaan we er om vechten? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond iedereen

 

Zahara heeft me gevraagd om hier even een berichtje te plaatsen omdat haar moeder had gezegd dat ze jullie op de hoogte zou brengen als er nieuws was. Maar omdat haar moeder geen tijd had, doe ik het maar even.

 

Zhaar mag zondag weer naar huis. De artsen zien geen reden om haar langer in het ziekenhuis te houden. Haar ouders en een paar vrienden zijn vanmiddag even bij haar op bezoek geweest, en ze zag er al hartstikke mooi weer uit. Ze zat al recht op in bed en maakte zelfs alweer een paar bijdehante opmerkingen, haha.

 

Ik denk dat ze hier maandag wel weer terug is

 

Groetjes

 

Thómas (het vriendje van..)

 

:shocked: :shocked:

wat is er dan met haar?

 

heb ik wat gemist?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy