Jump to content

Rock Werchter festival - Werchter: 7:10-8:10 pm (Belgium)


Pamette

Recommended Posts

Ik ben een aardig mensje hoor :mf_rosetinted:

Ik heb daar toen ook zo gelegen, in de tent in een slaapzak .. en de grond was niet gelijk :boxed:

 

Ik heb het gevoel dat het niet droog gaat blijven .. verre van zelfs ...

 

Aaaiii als de grond niet gelijk is ga ik nog een paar pijnlijk dagen tegemoet! Hopelijk is het op Werchter beter dan!

 

Heej laat het alstublieft geen Glastonbury worden op Werchter!

glastonbury-2.jpg

:naughty:

 

In Nederland voorspellen ze juist heel goed weer! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 479
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aaaiii als de grond niet gelijk is ga ik nog een paar pijnlijk dagen tegemoet! Hopelijk is het op Werchter beter dan!

 

Heej laat het alstublieft geen Glastonbury worden op Werchter!

glastonbury-2.jpg

:naughty:

 

In Nederland voorspellen ze juist heel goed weer! :blink:

 

Pfff :thumbdown:

 

Zal trouwens waarschijnlijk mijn All Stars niet kunnen aandoen .. als het daar modderig is of gaat regenen .. Zijn ze me toch iets te dierbaar voor :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pfff :thumbdown:

 

Zal trouwens waarschijnlijk mijn All Stars niet kunnen aandoen .. als het daar modderig is of gaat regenen .. Zijn ze me toch iets te dierbaar voor :blink:

 

Oeh.. ik ga waarschijnlijk mijn fantabuleuze wandelschoenen aandoen! :mf_rosetinted: Anders houd ik het echt niet 4 dagen vol! Hoewel ik ook het liefste mijn nieuwe All Stars aandoe.. maar ja, wat je zegt.. het zou zonde zijn als ze in de modder belanden! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Oeh.. ik ga waarschijnlijk mijn fantabuleuze wandelschoenen aandoen! :mf_rosetinted: Anders houd ik het echt niet 4 dagen vol! Hoewel ik ook het liefste mijn nieuwe All Stars aandoe.. maar ja, wat je zegt.. het zou zonde zijn als ze in de modder belanden! :shocked:

 

Bij mij zullen het waarschijnlijk mijn schoenen worden die ik voor paardrijden aan doe (of misschien schoenen die ik vroeger aandeed, al betwijfel ik of ik daar de hele dag mee kan lopen of staan ..). Niet meteen wat ik in gedachte had, maarja :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Bij mij zullen het waarschijnlijk mijn schoenen worden die ik voor paardrijden aan doe (of misschien schoenen die ik vroeger aandeed, al betwijfel ik of ik daar de hele dag mee kan lopen of staan ..). Niet meteen wat ik in gedachte had, maarja :boxed:

 

Haha ach joh, zolang het comfortabel zit is het goed lijkt me! Ik verwacht niet dat er veel mensen allermachtig prachtig bijlopen op een festival! :naughty: Zeker niet op dag 4 haha! Stinken dat we doen dan! :roftl: Ik zal zorgen dat ik me goed gewassen heb voor Amsterdam hoor!

Link to comment
Share on other sites

o o ik ontdek net dat ik naar het laatste concert van het seizoen ben geweest (londen 28 februari) en dat ik naar het eerste van het seizoen ga (werchter)

WAAAW:woot_jump:

 

Cool :mf_rosetinted:

Carina ook :bleh:

 

(ik niet :tears: alhoewel ik er toen in Londen toch een klein beetje bij was.. :wub2:)

Link to comment
Share on other sites

Allé dan, dan wil ik het wel geweest zijn .. :roftl:

 

Maar naast dat we positief blijven, moeten we ook een beetje realistisch blijven natuurlijk! :mf_rosetinted: Ik schat de kansen groter in voor Amsterdam! Jeej!

 

*gaat er weer vandoor, voetbal kijken, adieu :bye:*

Link to comment
Share on other sites

Maar naast dat we positief blijven, moeten we ook een beetje realistisch blijven natuurlijk! :mf_rosetinted: Ik schat de kansen groter in voor Amsterdam! Jeej!

 

*gaat er weer vandoor, voetbal kijken, adieu :bye:*

 

Denk je?

In Amsterdam is er 10.000 man (met hoeveel zijn we daar eigenlijk?) die Mika wil zien achteraf .. Ik zie daar ook niet veel kans hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy