Jump to content

Rock Werchter festival - Werchter: 7:10-8:10 pm (Belgium)


Pamette

Recommended Posts

I hope so :naughty::bleh:

 

Hope he doesn't forget that he needs to be at Werchter (with the whole Paris gig the day after ...) :boxed::roftl:

 

Yeah.. I really don't like the fact that he has a huge show right after Werchter! :boxed: He problably leaves Werchter immediately after the gig, to rehearse his show in Paris! :boxed:

 

Oh, but just after he met us, of course! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 479
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I think he rehearsed enough by now :roftl:

But yeah, the chance of him leaving immediatly is quite big I think :sad:

 

But I'll be glad if he's there (otherwise I would have gone trough all the trouble for nothing :boxed:) :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Al enig idee waar je hem gaat ontmoeten? :bleh: Lijkt me nog niet zo simpel... Heb ook geen flauw idee waar dit zou kunnen buiten de backstage...:boxed:

 

Daar dus ..

Neen, ik zou het eigenlijk niet weten :roftl:

Waarschijnlijk zal er geen ontmoeting inzitten, maar wie weet komen we hem toevallig tegen hé .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

I think he rehearsed enough by now :roftl:

But yeah, the chance of him leaving immediatly is quite big I think :sad:

 

But I'll be glad if he's there (otherwise I would have gone trough all the trouble for nothing :boxed) :bleh

 

trouble?? :blink:

 

Daar dus ..

Neen, ik zou het eigenlijk niet weten :roftl:

Waarschijnlijk zal er geen ontmoeting inzitten, maar wie weet komen we hem toevallig tegen hé .. :bleh:

 

Heej heej niet zo negatief he.. :sneaky2:

Nee ik hebook geen idee waar je hem uberhaupt zou kunnen ontmoeten. Ik zal op m'n beste Vlaams aan een bewaker moeten vragen of we hem kunnen zien! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

trouble?? :blink:

 

 

 

Heej heej niet zo negatief he.. :sneaky2:

Nee ik hebook geen idee waar je hem uberhaupt zou kunnen ontmoeten. Ik zal op m'n beste Vlaams aan een bewaker moeten vragen of we hem kunnen zien! :naughty:

 

Yeah, for getting a ticket. And organize that Carina can sleep here and getting there and stuff like that .. All just for seeing Mika .. so he has to be there :roftl:

 

Gewoon in het nederlands zal ook wel goed zijn zeker? :roftl:

Wij verstaan dat hoor :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Yeah, for getting a ticket. And organize that Carina can sleep here and getting there and stuff like that .. All just for seeing Mika .. so he has to be there :roftl:

 

Gewoon in het nederlands zal ook wel goed zijn zeker? :roftl:

Wij verstaan dat hoor :bleh:

 

Yeah.. if Mika doesn't show up.. :boxed: nah don't even think about that!!

 

Allee ik kan best goed Vlaams spreken, toch zeker? Andersom versta ik er soms niks van hoor :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Yeah.. if Mika doesn't show up.. :boxed: nah don't even think about that!!

 

Allee ik kan best goed Vlaams spreken, toch zeker? Andersom versta ik er soms niks van hoor :naughty:

 

:tears:

 

Ik zou het niet weten? :roftl:

Maar je hebt Vlaams à la Westvlaams enzo, maar dat zijn eigenlijk meer dialecteren zeg maar. Het gewone Vlaams lijkt me toch wel verstaanbaar hoor? (Westvlaams bv. versta ik ook niet altijd :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

:tears:

 

Ik zou het niet weten? :roftl:

Maar je hebt Vlaams à la Westvlaams enzo, maar dat zijn eigenlijk meer dialecteren zeg maar. Het gewone Vlaams lijkt me toch wel verstaanbaar hoor? (Westvlaams bv. versta ik ook niet altijd :roftl:)

 

Hehe ja, ik moet zeggen, ik heb ook wel normale gesprekken gehad met iemand die Vlaams spreekt, maar heb ook regelmatig gehad dat ik er niks van verstond.. :blush-anim-cl: De eerste keer dat ik ooit in België (Antwerpen) was, was er toch echt wel een soort taalbarrière.

Maargoed het zegt niks, want ik versta mijn schoonopa en oma ook amper, die wonen in zo'n boerendorp! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nou, het was toch zo dat je met je ticket gratis de bus vanuit leven kon nemen, nee?

 

Ja, je kan met je ticket gratis de trein nemen en er zijn ook festivalbussen van aan het station tot aan de weide. Of je met je ticket ook alle bussen kan nemen weet ik eigenlijk niet? Zal wel ergens op de website staan..

Link to comment
Share on other sites

Veel plezier, dan lig ik nog in mijn bed :roftl:

(of ik slaap dat durf ik niet zeggen, maar zal toch nog wel in mijn bed liggen :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Veel plezier, dan lig ik nog in mijn bed :roftl:

(of ik slaap dat durf ik niet zeggen, maar zal toch nog wel in mijn bed liggen :bleh:)

 

Dank u :mf_rosetinted: Achja, het is zo'n 2 uur rijden, en er schijnt een file te staan van 4 uur voor de camping (que?!).. dusja :naughty: voordat ik er ben is het vast pas een uur of 1! Dus voordat ik op de weide ben... euh.. 4 uur ofzo?!

Link to comment
Share on other sites

Dank u :mf_rosetinted: Achja, het is zo'n 2 uur rijden, en er schijnt een file te staan van 4 uur voor de camping (que?!).. dusja :naughty: voordat ik er ben is het vast pas een uur of 1! Dus voordat ik op de weide ben... euh.. 4 uur ofzo?!

 

:roftl: We zullen je komen helpen je tentje opzetten :mf_rosetinted:

(alhoewel ik eigenlijk niet weet of je op de camping kan als je daar niet blijft? Waarschijnlijk niet hé :blink:)

Link to comment
Share on other sites

:roftl: We zullen je komen helpen je tentje opzetten :mf_rosetinted:

(alhoewel ik eigenlijk niet weet of je op de camping kan als je daar niet blijft? Waarschijnlijk niet hé :blink:)

 

Geen idee. Ik denk het niet eigenlijk, want we krijgen ook speciale camping armbandjes! Maar ik kon wel wat hulp gebruiken anders haha, ik ben een noob in dat soort dingen! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Geen idee. Ik denk het niet eigenlijk, want we krijgen ook speciale camping armbandjes! Maar ik kon wel wat hulp gebruiken anders haha, ik ben een noob in dat soort dingen! :roftl:

 

Dat is dan jammer voor jou, ik heb ervaring :mf_rosetinted:

 

 

 

(heb welgeteld 1x een tent helpen opzetten :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Dat is dan jammer voor jou, ik heb ervaring :mf_rosetinted:

 

 

 

(heb welgeteld 1x een tent helpen opzetten :roftl:)

 

Haha ik kan het wel hoor, ik heb m laatst alvast opgezet als test.. dat ik niet straks voor een compleet raadsel kom te staan! :naughty: Normaal gesproken kampeer ik met iglo-tentjes (Ja, ik kampeer wel eens :naughty:), maar dit is zo'n groot ding met voortent enzo! Wel relaxed hoor!

Link to comment
Share on other sites

Haha ik kan het wel hoor, ik heb m laatst alvast opgezet als test.. dat ik niet straks voor een compleet raadsel kom te staan! :naughty: Normaal gesproken kampeer ik met iglo-tentjes (Ja, ik kampeer wel eens :naughty:), maar dit is zo'n groot ding met voortent enzo! Wel relaxed hoor!

 

Ohw :roftl:

 

Ik kampeer niet .. heb vorig jaar welgeteld 1 keer in een tent geslapen (die keer dus dat ik hem heb helpen opzetten :bleh:) op een wedstrijd bij de paarden .. Heb de hele nacht geen oog dichtgedaan :boxed: Handig als ze dan de volgende dag tijdens de wedstrijd op je rekenen ... (ook handig als je toevallig naar toilet moet en uit je tent komt en ziet dat er iemand jouw paard terug in z'n paddock zet met de mededeling dat die even bij de buren was gegaan om mee te eten :roftl: en als je dan een uur ofzo terugbent je ineens galopperende paarden hoort en gaat kijken en ziet dat er 2 paarden los over het terrein lopen, om 5u 's morgens .. :roftl:).

Link to comment
Share on other sites

Ohw :roftl:

 

Ik kampeer niet .. heb vorig jaar welgeteld 1 keer in een tent geslapen (die keer dus dat ik hem heb helpen opzetten :bleh:) op een wedstrijd bij de paarden .. Heb de hele nacht geen oog dichtgedaan :boxed: Handig als ze dan de volgende dag tijdens de wedstrijd op je rekenen ... (ook handig als je toevallig naar toilet moet en uit je tent komt en ziet dat er iemand jouw paard terug in z'n paddock zet met de mededeling dat die even bij de buren was gegaan om mee te eten :roftl: en als je dan een uur ofzo terugbent je ineens galopperende paarden hoort en gaat kijken en ziet dat er 2 paarden los over het terrein lopen, om 5u 's morgens .. :roftl:).

 

hahaha (we dwalen weer lekker af zo :bleh: ) ach ja, kamperen vinden de meeste mensen niks aan! Maar ik denk dat ik wel zal slapen na een hele dag springen en dansen! :punk: Nu alleen hopen dat ik geen dronken mensen in mn tent ga vinden! En hopen dat het weer een beetje goed wordt, weet je een goede belgische website om het weer in de gaten te houden?

Link to comment
Share on other sites

hahaha (we dwalen weer lekker af zo :bleh: ) ach ja, kamperen vinden de meeste mensen niks aan! Maar ik denk dat ik wel zal slapen na een hele dag springen en dansen! :punk: Nu alleen hopen dat ik geen dronken mensen in mn tent ga vinden! En hopen dat het weer een beetje goed wordt, weet je een goede belgische website om het weer in de gaten te houden?

 

Vast .. Ik heb geen probleem, ik slaap in mijn eigen bed :mf_rosetinted:

(ofja, misschien ook niet .. waarschijnlijk zal Carina in mijn bed slapen en ik op de grond op een matras, maar kom :roftl:)

 

http://www.kmi.be/meteo/view/nl/65239-Home.html ?

Zou het anders niet meteen weten ..

Link to comment
Share on other sites

Vast .. Ik heb geen probleem, ik slaap in mijn eigen bed :mf_rosetinted:

(ofja, misschien ook niet .. waarschijnlijk zal Carina in mijn bed slapen en ik op de grond op een matras, maar kom :roftl:)

 

http://www.kmi.be/meteo/view/nl/65239-Home.html ?

Zou het anders niet meteen weten ..

 

Toch aardig dat je Carina in jouw bed laat slapen he! :wink2: Denk maar aan me, als jij daar lekker zacht op een matras ligt en ik op een matje (lees: ongeveer op de grond).

 

Keej, thanks voor de website! Hmm hoop dat die regenwolkjes toch wel weg gaan! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Toch aardig dat je Carina in jouw bed laat slapen he! :wink2: Denk maar aan me, als jij daar lekker zacht op een matras ligt en ik op een matje (lees: ongeveer op de grond).

 

Keej, thanks voor de website! Hmm hoop dat die regenwolkjes toch wel weg gaan! :blink:

 

Ik ben een aardig mensje hoor :mf_rosetinted:

Ik heb daar toen ook zo gelegen, in de tent in een slaapzak .. en de grond was niet gelijk :boxed:

 

Ik heb het gevoel dat het niet droog gaat blijven .. verre van zelfs ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy