Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Of misschien toch slaapverwekkend? Voor jullie dan ...

 

1331kd6.jpg

 

Heeft iemand trouwens misschien toevallig deze foto al zonder copyright gezien?

1131wu9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Of misschien toch slaapverwekkend? Voor jullie dan ...

 

1331kd6.jpg

 

Heeft iemand trouwens misschien toevallig deze foto al zonder copyright gezien?

1131wu9.jpg

 

Alss t goed is heb ik die ergens zonder van die storende letters midden in zn gezicht. Ik ga eens kijken...

Hoi trouwens....

Link to comment
Share on other sites

Helaas niet...

 

Maarre, lieve dutchies... Ik ga jullie verlaten...

 

Tot morgen :wub2:

 

Oei, dan ga ik ook maar .. dadelijk ben je nog voor mij weg :roftl:

 

Byebye :huglove:

 

Alss t goed is heb ik die ergens zonder van die storende letters midden in zn gezicht. Ik ga eens kijken...

Hoi trouwens....

 

Haai :mf_rosetinted:

 

Merci, heb het in het begin een tijd in de gaten gehouden of die foto ook zonder copyright verscheen en toen ben ik het een beetje uit het oog verloren dus heb ik die nog steeds alleen maar zo :sad:

 

Maar ik ga slapen .. Moest je de foto vinden, zou je hem dan voor de zekerheid even via pm kunnen sturen? :original:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Oei, dan ga ik ook maar .. dadelijk ben je nog voor mij weg :roftl:

 

Byebye :huglove:

 

 

 

Haai :mf_rosetinted:

 

Merci, heb het in het begin een tijd in de gaten gehouden of die foto ook zonder copyright verscheen en toen ben ik het een beetje uit het oog verloren dus heb ik die nog steeds alleen maar zo :sad:

 

Maar ik ga slapen .. Moest je de foto vinden, zou je hem dan voor de zekerheid even via pm kunnen sturen? :original:

 

Byebye...

 

Is goed, ik kan niet slapen, lag zowaar al in bed maar dat wordt niets. Kon m niet een twee drie vinden maar zodra ik m ergens zie dan pm ik je. Slaap lekker en tot morgen!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Goh, dat klinkt erg bekend....

Mn ma kwam al mededelen dat ik moest gaan slapen, ze komen morgen een vliering maken en ze staan al om acht uur voor de deur denkt ze.Pech....

Hoewel ik eigenlijk wel moe ben, heb de halve avond zitten janken, zit totaal niet lekker in mn vel. Daarom was ik er niet. Had vannacht over Jim gedroomd en hoorde vandaag ineens een liedje (Galapagos van The Smashing Pumpkins, was 'ons' liedje) wat je anders nooit hoort....Daarna kon je me opvegen. Dacht dat ik er wel overheen was, maar er zijn van die momenten....Ook omdat ik mn prednison afbouw, zit nu op 25 mg ipv 40mg. Schommelingen in die dosering maken een soort geestelijk wrak van me, kan er niets aan doen en vind t echt rete-irritant. Hoop dat t snel weer normaal is, ik wil er niet als een levende zombie bijlopen en zo voel ik me wel op t moment. Vanaf t weekend al, muv maandag. Vind t wel weer leuk geweest zo...

*excuseert zich voor het gezeik*

Link to comment
Share on other sites

Goh, dat klinkt erg bekend....

Mn ma kwam al mededelen dat ik moest gaan slapen, ze komen morgen een vliering maken en ze staan al om acht uur voor de deur denkt ze.Pech....

Hoewel ik eigenlijk wel moe ben, heb de halve avond zitten janken, zit totaal niet lekker in mn vel. Daarom was ik er niet. Had vannacht over Jim gedroomd en hoorde vandaag ineens een liedje (Galapagos van The Smashing Pumpkins, was 'ons' liedje) wat je anders nooit hoort....Daarna kon je me opvegen. Dacht dat ik er wel overheen was, maar er zijn van die momenten....Ook omdat ik mn prednison afbouw, zit nu op 25 mg ipv 40mg. Schommelingen in die dosering maken een soort geestelijk wrak van me, kan er niets aan doen en vind t echt rete-irritant. Hoop dat t snel weer normaal is, ik wil er niet als een levende zombie bijlopen en zo voel ik me wel op t moment. Vanaf t weekend al, muv maandag. Vind t wel weer leuk geweest zo...

*excuseert zich voor het gezeik*

 

lnr2048.giflnr2048.gif

Link to comment
Share on other sites

Thanks! Op een of andere manier helpt erover schrijven om mn gedachten op orde te krijgen....Zo hoef ik niet te gaan slapen, gaat toch niet lukken.

Heb je al een naam voor je hammie??:blink::mf_rosetinted:

 

Dat snap ik dat heb ik ook vaak. :thumb_yello:

 

Nog niet officieel maar de naam Billy (Brown) staat wel hoog op de lijst :naughty:

 

Top 3:

Billy (Brown)

Stitch

Kenai

 

En mijn moeder heeft gewoon pech met haar ge-MIKA :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy