Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

Brrr ik krijg meteen kriebels van al die motten en wormen verhalen!!

 

Hey ik wist niet dat je een hamster kreeg Patricia! Leuk. :biggrin2:

 

jep een chinese dwerghamster :wub2:

Ik wil echt al 7 jaar lang zo'n hammie :wub2: En nu werden er even 18 afgelevert in het asiel :shocked: Allemaal mannetjes :naughty: Het is 7 jaar geleden dat we er 1 in het asiel hadden :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hellow!!..

alles goed?..

 

Hi! Ja hoor, met jou?

 

jep een chinese dwerghamster :wub2:

Ik wil echt al 7 jaar lang zo'n hammie :wub2: En nu werden er even 18 afgelevert in het asiel :shocked: Allemaal mannetjes :naughty: Het is 7 jaar geleden dat we er 1 in het asiel hadden :blink:

 

Awww lief! Wanneer krijg je hem?

 

Ik zit nu naar de Smurfen te luisteren.. muwahahaha echt ZOO grappig. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hi! Ja hoor, met jou?

 

 

 

Awww lief! Wanneer krijg je hem?

 

Ik zit nu naar de Smurfen te luisteren.. muwahahaha echt ZOO grappig. :roftl:

 

de 31ste mag hij pas weg :thumbdown:

(stomme 2 weken regel) Maar ik hoop dat een andere beheerder deze week al 1 herplaatst want dan wil ik de mijne ook al eerder hebben :das:

Die beheerders daar herplaatsen dieren zovaak tevroeg :roftl: Dus nu hopen dat dat nu ook zo is :naughty:

 

ham1.pngham2.png

 

dat is de hammie

Link to comment
Share on other sites

Hi! Ja hoor, met jou?

 

Awww lief! Wanneer krijg je hem?

 

Ik zit nu naar de Smurfen te luisteren.. muwahahaha echt ZOO grappig. :roftl:

 

Erg he:roftl: Hoi trouwens!!

 

Enne Patricia: Het ligt niet aan de DW, er zitten granen in en die kunnen 'besmet' zijn met de eitjes ofzo. Als het warm genoeg is dan kunnen die uitkomen en heb je dus voer met toegevoegde dierlijke eiwitten, gratis en voor niets:naughty: :thumb_yello: Het kan altijd voorkomen, en t is echt smerig...Ik geef ze zelf wel meelwormen, heb die wasmotlarven neit nodig:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Erg he:roftl: Hoi trouwens!!

 

Enne Patricia: Het ligt niet aan de DW, er zitten granen in en die kunnen 'besmet' zijn met de eitjes ofzo. Als het warm genoeg is dan kunnen die uitkomen en heb je dus voer met toegevoegde dierlijke eiwitten, gratis en voor niets:naughty: :thumb_yello: Het kan altijd voorkomen, en t is echt smerig...Ik geef ze zelf wel meelwormen, heb die wasmotlarven neit nodig:boxed:

 

iew :blink:

 

Ik heb in 9 jaar nognooit die krengen in het voer gehad :blink: en maar 1 keer in een doosje knaag stokken van vitacraft en die had ik gekocht op een knaagdierenbeurs :blink:

Link to comment
Share on other sites

iew :blink:

 

Ik heb in 9 jaar nognooit die krengen in het voer gehad :blink: en maar 1 keer in een doosje knaag stokken van vitacraft en die had ik gekocht op een knaagdierenbeurs :blink:

 

Nouja....wees er in elk geval op bedacht:wink2:

Ik had ze al jaren niet meer gezien, tot ik een zak voer kocht die in augustus was geproduceerd en die was dus weer voorzien van een bonus..... Ik hoop voor jou ook dat je ze nooit tegenkomt in je voer want je schrikt wel effe als je een zak opentrekt en er komen van die motten uit:shocked: :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

de 31ste mag hij pas weg

(stomme 2 weken regel) Maar ik hoop dat een andere beheerder deze keer al 1 herplaatst want dan wil ik de mijne ook al eerder hebben

Die beheerders daar herplaatsen dieren zovaak tevroeg Dus nu hopen dat dat nu ook zo is

 

dat is de hammie

 

Nog even geduld hebben dan maar!

Wat een schatje zeg. :wub2:

 

Vorig jaar was ik trouwens in dierenpark Emmen en daar hadden ze ook een soort kinderboerderij gedeelte met echt superveel cavia's en ratjes ook.

Ik moest meteen aan jou denken en had ook foto's gemaakt maar ben vergeten ze te posten! Dus bij deze, een beetje laat..

 

149.jpg

 

150.jpg

 

151.jpg

 

Erg he:roftl: Hoi trouwens!!

 

Hiiiii. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nog even geduld hebben dan maar!

Wat een schatje zeg. :wub2:

 

Vorig jaar was ik trouwens in dierenpark Emmen en daar hadden ze ook een soort kinderboerderij gedeelte met echt superveel cavia's en ratjes ook.

Ik moest meteen aan jou denken en had ook foto's gemaakt maar ben vergeten ze te posten! Dus bij deze, een beetje laat..

 

http://img.photobucket.com/albums/v19/glamtwat/random/149.jpg[/img]

 

http://img.photobucket.com/albums/v19/glamtwat/random/150.jpg[/img]

 

http://img.photobucket.com/albums/v19/glamtwat/random/151.jpg[/img]

 

 

 

Hiiiii. :mf_rosetinted:

 

:wub2: :wub2: :wub2: :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Nog even geduld hebben dan maar!

Wat een schatje zeg. :wub2:

 

Vorig jaar was ik trouwens in dierenpark Emmen en daar hadden ze ook een soort kinderboerderij gedeelte met echt superveel cavia's en ratjes ook.

Ik moest meteen aan jou denken en had ook foto's gemaakt maar ben vergeten ze te posten! Dus bij deze, een beetje laat..

 

149.jpg

 

Ohhh dat lijken Muis en Miep wel, twee van mn vrouwtjes :wub2:

Charlot, je hebt post :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ohhh dat lijken Muis en Miep wel, twee van mn vrouwtjes :wub2:

Charlot, je hebt post :naughty:

:blink:..op mn msn?..*gaat kijken*..:glasses2:

ik heb geen post..:blink:

PM je e-mail adres anders ff..zal ik je ff toevoegen..of voeg mij gwn toe..mss dat het dan wel gaat..:blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Halloooooo eiderien! :wub2:

 

Ik ben er weer!

 

:shocked: Jullie gaan wel snel threads (?) door!

 

Ahh, het is neit eins 3 manden tot ik mischien naar jullie komt - en ik weit neit of ik het doet! :blink::shocked:

 

je MOET komen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

uhu..lief hé..

 

ooh..the A-team..daar keek ik vroeger altijd heen..:naughty:

 

Hehe ik ook maar ik vind het nog steeds leuk, al heb ik elke aflevering al tig keer gezien. It never gets old.

 

Nu moeten alleen nog Knightrider, MacGyver en Airwolf terugkomen. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:blink:..op mn msn?..*gaat kijken*..:glasses2:

ik heb geen post..:blink:

PM je e-mail adres anders ff..zal ik je ff toevoegen..of voeg mij gwn toe..mss dat het dan wel gaat..:blink: :blink:

 

Ik heb t naar je hotmail gestuurd....Komt toch wel aan mag ik hopen he :shocked:

Hij doet ook vervelend met uploaden nu. Als ie t nu niet doet dan sla ik dat nummer over en probeer ik t later nog even.... gare dingen....:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy