Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

moet je nog maar pas een bril??..:blink:..n als je ogen eraan gewend zijn dan heb je die hoofdpijn niet meer hoor..:wink2:

bwa..gaat wel..maar kan eiglijk wel altijd beter..:blink::biggrin2:

 

neee nee ik had wel eerder een bril (3 jaar geleden ofzo?) maar mijn sterkte is nu 1,50 meer en dat verschilt heeeel veel dus moet weer wennen he :lol3:

 

 

ja ... :no:

hoe gaat het nu eigenlijk op school? :original:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voelt je arm ondertussen alweer een beetje normaal aan? :naughty:

 

een beetje..hij is ng altijd wel slap..moet trg spieren kweken..:roftl:..n vooral dunner dan de andere en witter..en dat is keistom..:sneaky2:..heb ik een witte pols en een normale kleur pols..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Laydeez, ik ben dr weer.. Ben weer helemaal depri, dus pas maar op :bleh:

 

Foto's kijken ... helpt ... :naughty:

 

 

 

(bij mij toch :roftl:)

 

waar? :mf_rosetinted:

 

 

In mijn aquarium .. nog steeds.. :mf_rosetinted:

(denk ik :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

een beetje..hij is ng altijd wel slap..moet trg spieren kweken..:roftl:..n vooral dunner dan de andere en witter..en dat is keistom..:sneaky2:..heb ik een witte pols en een normale kleur pols..:roftl:

 

Tja, zo gaat dat :roftl:

Komt wel weer goed ... ooit ... :mf_rosetinted:

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

neee nee ik had wel eerder een bril (3 jaar geleden ofzo?) maar mijn sterkte is nu 1,50 meer en dat verschilt heeeel veel dus moet weer wennen he :lol3:

 

 

ja ... :no:

hoe gaat het nu eigenlijk op school? :original:

 

mja..ben vndg ook naar de oogarts gwst..en moet aan elke kant 0.5 sterker..

heb links nu -5.5 en rechts -5.25 (n daar moet ook ng een loodbolletje in die lens..):blink:

op school ging het beter..voor de vakantie tog..n nu is het afwachten..maar na de vakantie komt Tom wel bij mij op school..:woot_jump::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

depri?

ooh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :shocked:

 

blijf positief :lol3:

 

Gaat niet lukken :lol3: Heb het gister uitgemaakt met mn vriendje, en ik had niet verwacht dat ik er zo 'verdrietig' om zou zijn :bleh:

Link to comment
Share on other sites

mja..ben vndg ook naar de oogarts gwst..en moet aan elke kant 0.5 sterker..

heb links nu -5.5 en rechts -5.25 (n daar moet ook ng een loodbolletje in die lens..):blink:

op school ging het beter..voor de vakantie tog..n nu is het afwachten..maar na de vakantie komt Tom wel bij mij op school..:woot_jump::biggrin2:

 

oei jij hebt wel een hoge sterkte zeg :shocked:

dan heb ik echt een lage sterkte tegenover jou :lol3:

loodbolletje? wat bdoel je?

 

 

echt? echt? ist echt waar? WOEHOEEEEEEEEE! dat is leeeeeuk!!! :woot_jump::biggrin2:

en hoe gaat t met je hondje?

Link to comment
Share on other sites

Ach ja.. Mja, het wou gewoon niet meer (Gawd, hoezo 'dramaqueen' :lol3:)

tja... alst nie gaat gaat het niet meer he :blink:

soms is de liefde gewoon op :no:

 

jij een dramaqueen? naaah :lol3:

o___o

Poor saharaa

 

:huglove:

 

ja ... ze is nu heeeeeel verdrietig :crybaby:

 

 

 

:lol3:

Link to comment
Share on other sites

oei jij hebt wel een hoge sterkte zeg :shocked

dan heb ik echt een lage sterkte tegenover jou :lol3

loodbolletje? wat bdoel je?

 

 

echt? echt? ist echt waar? WOEHOEEEEEEEEE! dat is leeeeeuk!!! :woot_jump::biggrin2:

en hoe gaat t met je hondje?

ik dan ook al wel sins mn 4 of 5 jaar een bril hé..die ik altijd moet opzetten..ofwel altijd lenzen..wat ik nu heb..:naughty:

euhm..ja..loodbolletje..euhm..:bleh:..ik heb een cilinder in mn rechteroog..n dat is ook een reden waardoor ik niet goed zie..n die lens is speciaal gemaakt en die moet in een bepaalde richting zitten..anders kan ik nog niets zien..en dus zit daar een klein mini stukje lood aan de kant die vanonder moet..zodat als je je lens indoet die vanzelf ronddraait tot het loodje vanonder zit..n dan zit je lens dus goed n dan zie je..:bleh:snap je??..:biggrin2:

jepjep..dat is echt..n met Luca is alles goed..hij ligt nu ff te maffen op mn schoot..luie hond!!..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

ik dan ook al wel sins mn 4 of 5 jaar een bril hé..die ik altijd moet opzetten..ofwel altijd lenzen..wat ik nu heb..:naughty:

euhm..ja..loodbolletje..euhm..:bleh:..ik heb een cilinder in mn rechteroog..n dat is ook een reden waardoor ik niet goed zie..n die lens is speciaal gemaakt en die moet in een bepaalde richting zitten..anders kan ik nog niets zien..en dus zit daar een klein mini stukje lood aan de kant die vanonder moet..zodat als je je lens indoet die vanzelf ronddraait tot het loodje vanonder zit..n dan zit je lens dus goed n dan zie je..:bleh:snap je??..:biggrin2:

jepjep..dat is echt..n met Luca is alles goed..hij ligt nu ff te maffen op mn schoot..luie hond!!..:roftl:

 

wow das al wel lang! =O

ik snap t =)

aaaah wat een raar systeem!

lood in je oog? straks wil je in een vliegtuig gaat dat ding piepen :roftl:

 

awww :wub2: luca! =D

 

Link to comment
Share on other sites

wow das al wel lang! =O

ik snap t =)

aaaah wat een raar systeem!

lood in je oog? straks wil je in een vliegtuig gaat dat ding piepen :roftl:

 

awww :wub2: luca! =D

 

 

neej..lood in mn lens..maar je ziet dat eiglijk niet..als je die lens op je vinger houd en je kijkt heeel goed..dan zie je er een heel dun kort streepje vn 2mm fzo in..maar het werkt wel..:naughty:

nu heb je hem wakker gemaakt!!..:sneaky2:..je moet hem niet roepen als hij ligt te maffen hoor!!..:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

 

Niet verdrietig zijn.... =OO

 

Ik ben niet echt verdrietig, ben gewoon een beetje geschokt.. That's all :lol3: Ik zie het meer als een soort vrijheid.. Nu kan ik eindelijk weer eens naar andere leuke jongens kijken zonder dat er iemand is die zich meteen afvraagt waar ik naar kijk.. :thumbdown::roftl:

 

Maar genoeg over mij! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy