Jump to content

Dutch thread part 20! ;)


nathaliiexx

Recommended Posts

:lmfao Tja, er is voetbal dus het zou weleens laat kunnen worden :blink Ik zal extra kattig doen straks, misschien is ie dan zo vertrokken:roftl: Ahhhh nee die arme jongen:boxed Dat is niet lief van mij:sneaky2

En dat crea moment heeft wel een erg goed resultaat gehad moet ik zeggen:thumb_yello:

 

Kan die niet bij zijn thuis voetbal gaan kijken dan? :blink:

 

:naughty::roftl:

 

Ja, erg goed resultaat .. er wordt MASSAAL op gereageerd ... (niet dus) :roftl:

Ach neen, zo speciaal is het niet..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, nou, in hun vacht blijft altijd zoveel troep zitten.... Dan moet ik mn hamster gaan kammen enzo :blink: Ik wil gewoon zo snel mogelijk een nieuwe, die lege kooi is niet tof, doet me steeds eraan denken dat Gertje er niet meer is. Het gaat zowiezo lastig worden om een hammie te vinden die net zo lief is als hij...... Er zitten satijndragers in dit nestje, die hebben dus een zachtere vacht dan normaal...... Denk dat het of dat ventje of die sepia (die donkere) gaat worden. Maar dat kan over vijf minuten weer heel anders zijn.....:blink:

 

:roftl: :roftl: je bent al net als ik :roftl:

ik heb ook uren doorgebracht in de hamsterkamer tot ik besloot om Unno mee te nemen en nu heet hij Billy Brown :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl :roftl je bent al net als ik :roftl:

ik heb ook uren doorgebracht in de hamsterkamer tot ik besloot om Unno mee te nemen en nu heet hij Billy Brown :roftl:

 

:yay: Het is nu gereduceerd tot 3; Asha, Amouri en Amaro. Het grootste vrouwtje, het donkere vrouwtje en het mannetje. Zijn toch al mooi vier afvallers:thumb_yello: Ze gaat eens even kijken welke het eerst op je afkomt en welke het meeste lef heeft (hebben ze bij mij wel nodig :naughty::mf_rosetinted: ) en dan gaat het die hamster worden denk ik.:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:yay: Het is nu gereduceerd tot 3; Asha, Amouri en Amaro. Het grootste vrouwtje, het donkere vrouwtje en het mannetje. Zijn toch al mooi vier afvallers:thumb_yello: Ze gaat eens even kijken welke het eerst op je afkomt en welke het meeste lef heeft (hebben ze bij mij wel nodig :naughty::mf_rosetinted: ) en dan gaat het die hamster worden denk ik.:thumb_yello:

 

ben benieuwd :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:yay: Het is nu gereduceerd tot 3; Asha, Amouri en Amaro. Het grootste vrouwtje, het donkere vrouwtje en het mannetje. Zijn toch al mooi vier afvallers:thumb_yello: Ze gaat eens even kijken welke het eerst op je afkomt en welke het meeste lef heeft (hebben ze bij mij wel nodig :naughty::mf_rosetinted: ) en dan gaat het die hamster worden denk ik.:thumb_yello:

 

hoe durf je te kiezen tussen al die schattige hammies :shocked::wub2:

 

je moet vooral NIET naar de vogeltjesmarkt in antwerpen gaan... oooh daar zijn zulke zielige hamstertjes.. wij hadden er daar eentje nog veel te jong gekocht maar we hebben m tenminste wel een goed leven gegeven dus we mochten m toen ook allemaal speciale dingetjes geven omdat ie nog zo klein was maar zijn moeder was er toch niet meer ;S

Link to comment
Share on other sites

Bah, het is al half negen. Als ik straks ineens weg ben zonder gedag te zeggen, dan was goeie tijden afgelopen en moest ik accuut weg hier :naughty:

 

:tears: :tears: :tears:

Link to comment
Share on other sites

Ok, dieren zijn hip.. maar... hamsters?! :blink::roftl:

 

idd, dieren zijn hip

hamsters zijn schattig :wub2:

(idd, ik ben ookal verkocht, maar dat is de schuld van de hamsters, zij zijn zo schattig :wub2::mf_rosetinted: )

 

hello btw

alles ok?

*gaap*

Link to comment
Share on other sites

Ok, dieren zijn hip.. maar... hamsters?! :blink::roftl:

die zijn s chattig!

laatst werd ik echt helemaal hysterisch omdat ik een superschattige rat zag :wub2:

Pff, soms wou ik toch echt dat ik alleen woonde :boxed:

 

oei.. heb je last van familie? :hypo:

Link to comment
Share on other sites

Ouders hé ... zo regelmatig eens...

 

aaah ja ik snap ik het!

je bent toch oud genoeg om op je zelf te wonen toch?

maarja dat kost harstikke veel :thumbdown:

dus das denk ik nie echt een optie ;S

Link to comment
Share on other sites

aaah ja ik snap ik het!

je bent toch oud genoeg om op je zelf te wonen toch?

maarja dat kost harstikke veel :thumbdown:

dus das denk ik nie echt een optie ;S

 

Ik ben oud genoeg voor veel ... maar toch zit ik hier nog steeds..

 

Hi :mf_rosetinted:

 

Carina! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Haai Sky

 

Heey:mf_rosetinted:

 

:blink:..ik heb liever mn pup dan een hamster hoor..:blink::naughty:

:roftl: tja, honden zijn ook leuk

 

Ik ben oud genoeg voor veel ... maar toch zit ik hier nog steeds..

 

Ik snap dat je er gek van wordt, dat heb ik hier ook hééél vaak :thumbdown:

 

Ik weet 1 ding zeker, als mijn studies gedaan zijn, als ik vast werk heb en wat geld, ben ik weg :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy