Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

Ja, bij zichzelf ...

 

Tja :roftl:

 

 

 

Cool :thumb_yello:

 

 

 

 

 

Heb trouwens net even de was afgenomen en gesorteerd, wilde ik toch liever even zelf doen .. Was allemaal was van Mika .. (nuja, Mika had dat eigenlijk ook wel kunnen doen, maarja, dat ben ik weer natuurlijk :blush-anim-cl::mf_rosetinted:).

 

Het lijkt op dit moment wat beter te gaan, minder pijn bij zitten en dingen doen enzo.. gelukkig .. denk dat het pilletje aan het werken is.. Alhoewel ik toch wel het gevoel blijf houden dat er vanalles niet goed zit (en er wil niks uit) en dat ik elk moment kan flauwvallen ofzo (of een bloeddrukval doen, komt allemaal op hetzelfde neer), maarja..

 

 

nou das mooi dat het weer beter gaat:thumb_yello:

 

 

 

 

ik ga weer mensen ff die kleine man thuis brenge:bleh:

 

DoeiidOeiiii:huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm hopelijk gaat t weer langzaam over! Niet flauwvallen hoor!! :shocked:

 

Dat gebeurde mij trouwens ook nog bijna vandaag, flauwvallen... quite scary... maarja na 10 minuten rust en wat drinken ging het wel weer! vage poep! :thumbdown:

 

Achja, dat zal wel meevallen ..

Die bloeddrukvallen gebeurd wel vaker, voel het wel aankomen dus als ik me dan neerzet dan is er niks aan de hand (en anders zetten andere mensen mij wel neer omdat ik er zo akelig wit uitzie :roftl:). Flauwvallen is me nog maar 1x overkomen dus zo'n vaart zal het wel niet lopen ..

 

Zit nu trouwens met ijs voor me .. of het me gaat bekomen of niet weet ik niet maar heb er wel zin in .. En die hamburger moet zakken, die zit me in de weg :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm hoe kan ik jou nou geloven!?! :naughty:

 

ziet ie er een beetje zo uit?

ffde59b7.gif

:drool:

 

hahhaa neeee veeeeeeel kleiner:P hij is 10:P me ouders kendezijn ouder en die mensenvroegen of ik ff op die kleine&zijn broertje wilde passen:P doe ik ook nog eens iets hier

Link to comment
Share on other sites

Achja, dat zal wel meevallen ..

Die bloeddrukvallen gebeurd wel vaker, voel het wel aankomen dus als ik me dan neerzet dan is er niks aan de hand (en anders zetten andere mensen mij wel neer omdat ik er zo akelig wit uitzie :roftl:). Flauwvallen is me nog maar 1x overkomen dus zo'n vaart zal het wel niet lopen ..

 

Zit nu trouwens met ijs voor me .. of het me gaat bekomen of niet weet ik niet maar heb er wel zin in .. En die hamburger moet zakken, die zit me in de weg :thumbdown:

 

oooh heb je ook dat je vaak bijna flauwvalt? :shocked: same here... hoewel het voordat het zo warm weer was een poos geleden was... maar met dit warme weer gebeurt het weer! :thumbdown: Vooral met douchen, heb je dat ook? Dan voel je het aankomen en dan snel de douche uit en gaan zitten met hoofd tussen de knieën.. mjeh...

 

Hopelijk helpt t ijs ietwat!

Link to comment
Share on other sites

hahhaa neeee veeeeeeel kleiner:P hij is 10:P me ouders kendezijn ouder en die mensenvroegen of ik ff op die kleine&zijn broertje wilde passen:P doe ik ook nog eens iets hier

 

Ahhh :roftl: wie weet over een jaar of 15.. :das:

 

Als ie op deze lijkt is het ookal goed ..

 

muddin0.gif

 

:naughty:

 

Zeker! :das:

Link to comment
Share on other sites

oooh heb je ook dat je vaak bijna flauwvalt? :shocked: same here... hoewel het voordat het zo warm weer was een poos geleden was... maar met dit warme weer gebeurt het weer! :thumbdown: Vooral met douchen, heb je dat ook? Dan voel je het aankomen en dan snel de douche uit en gaan zitten met hoofd tussen de knieën.. mjeh...

 

Hopelijk helpt t ijs ietwat!

 

Oh neen, ik heb soms (eigenlijk helemaal niet vaak tegenwoordig) dat mijn bloeddruk valt .. niet ik :bleh: Als ik dan niet ga zitten dan lig ik wel snel op de grond, maar aangezien ik weet hoe het voelt en wat het is kan ik dat flauwvallen wel voorkomen :wink2: Ben er dan wel de rest van de dag niet goed van, maarja ... (en als dat voor het eerst ergens gebeurd zijn al die mensen altijd zo fijn half in paniek, het schijnt dat ik er op zo'n moment best wel bijna dood uitzie :blink::roftl:).

 

Dat douchegebeuren enzo ken ik niet .. gelukkig maar .. lijkt me niet leuk :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Oh neen, ik heb soms (eigenlijk helemaal niet vaak tegenwoordig) dat mijn bloeddruk valt .. niet ik :blh: Als ik dan niet ga zitten dan lig ik wel snel op de grond, maar aangezien ik weet hoe het voelt en wat het is kan ik dat flauwvallen wel voorkomen :wink2: Ben er dan wel de rest van de dag niet goed van, maarja ... (en als dat voor het eerst ergens gebeurd zijn al die mensen altijd zo fijn half in paniek, het schijnt dat ik er op zo'n moment best wel bijna dood uitzie :blink::roftl:).

 

Dat douchegebeuren enzo ken ik niet .. gelukkig maar .. lijkt me niet leuk :thumbdown:

 

Oooh, quite scary too!! :boxed: Laat het niet gebeuren als ik in de buurt ben.. ik denk dat ik wel zo'n type ben die helemaal in paniek raakt! :roftl:

 

 

Was een keer flauwgevallen in de douche.. niet echt de meest handige plek... :naughty: Nu weet ik hoe het voelt en voel ik het ook aankomen...

Link to comment
Share on other sites

hahah dan kan hij er misschien wel op lijken alheeft hij geen krullen:thumbdown: misschien komt dat ook nog wel want ze ma heeft wel krullen, wie weet haha

 

hmm. nou volgens mij heeft Mika zonder krultang ook niet echt veel krullen? Beetje slag enzo alleen :mf_rosetinted: Of niet Bienie? :mf_rosetinted:

 

Hmm, net een weerbericht gezien .. Morgen 30 graden en donderdag 32 graden .. Warm genoeg? :blink:

 

JAKKES!!!

Link to comment
Share on other sites

Oooh, quite scary too!! :boxed: Laat het niet gebeuren als ik in de buurt ben.. ik denk dat ik wel zo'n type ben die helemaal in paniek raakt! :roftl:

 

 

Was een keer flauwgevallen in de douche.. niet echt de meest handige plek... :naughty: Nu weet ik hoe het voelt en voel ik het ook aankomen...

 

Ook als ik zeg dat er niks aan de hand is? :mf_rosetinted:

 

Oei, dat is inderdaad niet handig :blink: Had je je niet pijn gedaan?

 

Die keer dat ik flauwgevallen ben heb ik bijna mijn nek gebroken .. was in de klas en daar staan banken en stoelen enzo, was bijna tegen een bank gevallen blijkbaar (zelf herinner ik me daar niks van).

Link to comment
Share on other sites

hmm. nou volgens mij heeft Mika zonder krultang ook niet echt veel krullen? Beetje slag enzo alleen :mf_rosetinted: Of niet Bienie? :mf_rosetinted:

 

 

 

JAKKES!!!

 

:naughty: Uhu :mf_rosetinted:

Maar moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel leuker vind :blush-anim-cl:

 

Ja, zoiets dacht ik ook ...

Link to comment
Share on other sites

Ook als ik zeg dat er niks aan de hand is? :mf_rosetited:

 

Oei, dat is inderdaad niet handig :blink: Had je je niet pijn gedaan?

 

Die keer dat ik flauwgevallen ben heb ik bijna mijn nek gebroken .. was in de klas en daar staan banken en stoelen enzo, was bijna tegen een bank gevallen blijkbaar (zelf herinner ik me daar niks van).

 

Nouja.. ik zal je dan wel moeten geloven he! Tis niet dat ik Anouk uit de rolstoel zal gooien om jou naar de dichtsbijzijnde EHBO post te dumpen! :naughty: denk ik...

 

Ik had me niet pijn gedaan nee, want ik voelde me al zo zwak dat ik was gaan zitten...

 

Jeesh hoe gevaarlijk flauwvallen wel niet kan zijn! :shocked:

 

:naughty: Uhu :mf_rosetinted:

Maar moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel leuker vind :blush-anim-cl:

 

Ja, zoiets dacht ik ook ...

 

Leuker? zo zonder hulp van de krultang bedoel je? Agrees!! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Wauw, wat een drukte :blink:

 

Hier .. een tussendoor-filmpje..

Geluid is wel niet helemaal ok, maar het heeft wel iets om 'm zo in het half donker bezig te zien .. :naughty:

 

http://www.youtube.com/watch?v=jvuUbPjhJPI

 

Ooooh en ik denken dat t het een filmpje van Mika zou zijn!! :roftl: Waarom dacht ik dat nog eigenlijk...? :naughty:

 

http://uk.youtube.com/watch?v=l1ayqC4drF4 :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Nouja.. ik zal je dan wel moeten geloven he! Tis niet dat ik Anouk uit de rolstoel zal gooien om jou naar de dichtsbijzijnde EHBO post te dumpen! :naughty: denk ik...

 

Ik had me niet pijn gedaan nee, want ik voelde me al zo zwak dat ik was gaan zitten...

 

Jeesh hoe gevaarlijk flauwvallen wel niet kan zijn! :shocked:

 

 

 

Leuker? zo zonder hulp van de krultang bedoel je? Agrees!! :wub2:

 

Gelukkig maar voor Anouk :roftl:

 

En goed dat je je geen pijn gedaan hebt.

 

En inderdaad, ik zit er niet op te wachten ofzo ..

 

En ja, zonder krultang is leuker :mf_rosetinted::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ooooh en ik denken dat t het een filmpje van Mika zou zijn!! :roftl Waarom dacht ik dat nog eigenlijk...? :naughty:

 

http://uk.youtube.com/watch?v=l1ayqC4drF4 :blush-anim-cl:

 

:blink: Hoe kom je daar nu bij? Waarom zou ik dat doen? :roftl:

 

Ja, die kende ik al :wub2: Die had ik al eerder gepost maar niemand interesseert zich eraan :roftl: Ben nu op zoek naar andere .. omdat ik dat nummer echt wel leuk vind :mf_rosetinted:

 

Hier is nog eentje (zie je hem niet zoveel, maar wat je ziet...)

Link to comment
Share on other sites

Deze is ook nog wel leuk .. persoon heeft in het begin een duidelijke voorkeur (:naughty:) maar jammer genoeg wisselt die later .. ook als hij heel dichtbij staat krijg je 'm amper te zien :thumbdown: Dat had ik toch anders gedaan :naughty:

 

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig maar voor Anouk :rotl:

 

En goed dat je je geen pijn gedaan hebt.

 

En inderdaad, ik zit er niet op te wachten ofzo ..

 

En ja, zonder krultang is leuker :mf_rosetinted::wb2:

 

Agrees on all points! :roftl: Maar toch vooral de laatste! :wub2:

 

 

:blnk: Hoe kom je daar nu bij? Waarom zou ik dat doen? :rotl:

 

Ja, die kende ik al :wu2: Die had ik al eerder gepost maar niemand interesseert zich eraan :roftl: Ben nu op zoek naar andere .. omdat ik dat nummer echt wel leuk vind :mf_rosetinted:

 

Hier is nog eentje (zie je hem niet zoveel, maar wat je ziet...)

 

Hahaha geen idee, naief momentje van mij denk ik! :mf_rosetinted:

 

 

Ga es checken of ze nog naar NL komen! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Agrees on all points! :roftl: Maar toch vooral de laatste! :wub2:

 

 

 

 

Hahaha geen idee, naief momentje van mij denk ik! :mf_rosetinted:

 

 

Ga es checken of ze nog naar NL komen! :mf_rosetinted:

 

30 augustus, Utrecht :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: sexy dat ie een krultang gebruikt? :roftl:

 

jaa is tog wel een beetje sexy teminste een man die wat aan zijn krullen doet maar dat slag staat hem egt super sexy, een vriend van mij heeft ook krullen helemaal uitgezakt maar wil niet mijn krultang gebruiken zijn haar is nu zowat afro:P

Link to comment
Share on other sites

30 augustus, Utrecht :mf_rosetinted:

 

I knows, maar t blijkt dat dat net dat festival is waar ik tegen vrienden heb gezegd dat ik niet kom! :roftl: vanwege de moolah!

 

jaa is tog wel een beetje sexy teminste een man die wat aan zijn krullen doet maar dat slag staat hem egt super sexy, een vriend van mij heeft ook krullen helemaal uitgezakt maar wil niet mijn krultang gebruiken zijn haar is nu zowat afro:P

 

mika145.jpg

SMEXY! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy