Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pff, toch maar even gewoon hoor, dat typen gaat echt niet :roftl:

Heb nu de laptop op mijn benen, kan ik gewoon typen .. maar dat is weer zo lekker warm :thumbdown:

 

Aloha.. is er nog wat te beleven hier vandaag? ;) Al geprobeerd een ijsje te eten voor de maagpijn.. kan altijd wel helpen en is nog lekker ook..

 

Neen, maar kan ook niet zeggen dat ik daar nu behoefte aan heb :blink:

Die hamburger is me ook niet bekomen, verre van .. (maarja, die was al onderweg toen de maagpijn begon, dan eet je dat braaf op natuurlijk).

Link to comment
Share on other sites

Bonsoir! :bye:

Niet al te veel spannends hier geloof ik! :roftl:

 

Neen, Mika moet nog eens door de modder gaan rollen .. kunnen er weer een deel mensen lopen kwijlen/steigeren (naargelang tot welk "kamp" je hoort :roftl:) ...

Link to comment
Share on other sites

Pff, toch maar even gewoon hoor, dat typen gaat echt niet :roftl:

Heb nu de laptop op mijn benen, kan ik gewoon typen .. maar dat is weer zo lekker warm :thumbdown:

 

Ja, alsof t nog niet warm genoeg is he?! :roftl: al is het hier door de regenbui wel flink afgekoelt! Finally!

Link to comment
Share on other sites

Heb maagpijn, sinds ik terugben van de paarden. Erge maagpijn... hele erge ...

 

Als ik lig gaat het nog iets of wat, maar zitten of rondlopen :blink:

Lig nu dan ook op bed met mijn benen open, laptop ertussenin, is geen zicht denk ik :roftl:

Maarja,zo ben ik tenminste wat pijnvij. Typ nu met toetsenbord op scherm, kan je met de muis aanklikken, maar dat gaat verdorie langzaam :thumbdown:

 

edit; werken doet het ook niet .. pffff

 

Zoiets had ik van8, misselijk buikpijn, trillen...

Ben maar even boven de wc gaan hangen, daarna ging het wel weer beetje.

Poor you *zachte knuf*

Link to comment
Share on other sites

Ja, alsof t nog niet warm genoeg is he?! :roftl: al is het hier door de regenbui wel flink afgekoelt! Finally!

 

Hmmja, het is hier inderdaad sowieso al warm genoeg ...

Vandaag viel het qua temperatuur ook beetje mee, heb niet veel zon gezien vandaag .. Morgen gaat het weer anders zijn denk ik :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Neen, Mika moet nog eens door de modder gaan rollen .. kunnen er weer een deel mensen lopen kwijlen/steigeren (naargelang tot welk "kamp" je hoort :roftl:) ...

 

Hm mijn reactie heeft wel stevig indruk gemaakt... :(

Link to comment
Share on other sites

Zoiets had ik van8, misselijk buikpijn, trillen...

Ben maar even boven de wc gaan hangen, daarna ging het wel weer beetje.

Poor you *zachte knuf*

 

Die overige dingen heb ik gelukkig niet .. en denk ook niet dat ik de wc nodig heb (al zou het misschien wel helpen indien dat wel het geval zou zijn .. maarja ..).

 

Dank je :original:

Link to comment
Share on other sites

Hm mijn reactie heeft wel stevig indruk gemaakt... :(

 

Hoezo?

(ik had het nu niet over jou reactie ofzo hoor, nog niet meer aan gedacht :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Heb maagpijn, sinds ik terugben van de paarden. Erge maagpijn... hele erge ...

 

Als ik lig gaat het nog iets of wat, maar zitten of rondlopen :blink:

Lig nu dan ook op bed met mijn benen open, laptop ertussenin, is geen zicht denk ik :roftl:

Maarja,zo ben ik tenminste wat pijnvij. Typ nu met toetsenbord op scherm, kan je met de muis aanklikken, maar dat gaat verdorie langzaam :thumbdown:

 

edit; werken doet het ook niet .. pffff

 

ik heb vreoger een blindedarm ontsteking gehad (das nu weer goed hr) en de doker zij als je last vna je maag heb moet je even op de wc gaan zitten (klink beetje vies maarja) en dan een beetje late luchten, en bij mij helpt het

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, het is hier inderdaad sowieso al warm genoeg ...

Vandaag viel het qua temperatuur ook beetje mee, heb niet veel zon gezien vandaag .. Morgen gaat het weer anders zijn denk ik :boxed:

 

Hmm wordt t morgen weer warm? of juist weer regen? (ik heb echt nog geen normale televisie kunnen kijken! Alleen Graham Norton show, maar dat is niet normaal :mf_rosetinted: )

 

Zorgt Mika een beetje goed voor je?

Link to comment
Share on other sites

Weet je waar ik nu van kan doodvallen? Ik kan bijna niet van de pijn, moeder heeft na het eten zelf gezegd dat ik maar een pilletje moest nemen en die de komende dagen blijven nemen voor de zekerheid (heb al eens een maagontsteking gehad, en denk er ook wel meer eigenlijk) maar ze vindt wel dat het moet kunnen dat ik nu heel de living ga stofvegen en stofzuigen .. Kan verdorie amper bewegen zonder pijn ..

Link to comment
Share on other sites

ik heb vreoger een blindedarm ontsteking gehad (das nu weer goed hr) en de doker zij als je last vna je maag heb moet je even op de wc gaan zitten (klink beetje vies maarja) en dan een beetje late luchten, en bij mij helpt het

 

Dat lijkt me eerder iets als je darmproblemen hebt .. ivm de maag denk ik niet dat het veel helpt (toch bedankt).

 

Hmm wordt t morgen weer warm? of juist weer regen? (ik heb echt nog geen normale televisie kunnen kijken! Alleen Graham Norton show, maar dat is niet normaal :mf_rosetinted: )

 

Zorgt Mika een beetje goed voor je?

 

Dacht het wel, ben nu niet meer zeker :roftl:

 

Wat kan die doen?

Link to comment
Share on other sites

Dat lijkt me eerder iets als je darmproblemen hebt .. ivm de maag denk ik niet dat het veel helpt (toch bedankt).

 

 

 

Dacht het wel, ben nu niet meer zeker :roftl:

 

Wat kan die doen?

 

Mika kan de woonkamer doen?

:)

Link to comment
Share on other sites

Weet je waar ik nu van kan doodvallen? Ik kan bijna niet van de pijn, moeder heeft na het eten zelf gezegd dat ik maar een pilletje moest nemen en die de komende dagen blijven nemen voor de zekerheid (heb al eens een maagontsteking gehad, en denk er ook wel meer eigenlijk) maar ze vindt wel dat het moet kunnen dat ik nu heel de living ga stofvegen en stofzuigen .. Kan verdorie amper bewegen zonder pijn ..

 

Hmmf.. gewoon lekker blijven liggen! :naughty:

 

Dacht het wel, ben nu niet meer zeker :roftl:

 

Wat kan die doen?

 

Over je buik wrijven? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mika kan de woonkamer doen?

:)

 

Ja, juist :roftl:

Toen ik mijn reactie gaf had ik dat nieuws nog niet gekregen..

 

Hmmf.. gewoon lekker blijven liggen! :naughty:

 

 

 

Over je buik wrijven? :mf_rosetinted:

 

Hmmneen, hij kan er beter vanaf blijven :blush-anim-cl:

Maag ligt trouwens beetje hoger dan buik, hij zou toch niet in 1 vloeiende beweging kunnen wrijven.. :roftl:

 

ja dat d8 ik ook maar goed wat ook misschien wel zou helpen is een kopje warme melk:thumb_yello

 

Hmmneen, heb liever niet dat er nu nog wat inkomt eigenlijk :boxed:

Misschien kan ik dat beter wel doen .. maar heb er niet bepaald behoefte aan..

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, hij kan er beter vanaf blijven :blush-anim-cl:

Maag ligt trouwens beetje hoger dan buik, hij zou toch niet in 1 vloeiende beweging kunnen wrijven.. :roftl:

 

Oooh hij is er anders behoorlijk goed in hoor! Bij zichzelf :mf_rosetinted:

 

Ik kon ook wel zeggen dat ie over je maag moet wrijven.. maar dat lijkt me zo lastig... en ranzig! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

People ik moet jullie even aan iemand voorstellen en ja hij heeft bijna de zelfde naar toevallig eiglijk:mf_lustslow:

ik stel jullie voor aan Mikah en die heb ik ontmoet hier op vakantie en hij zij dat hij ook een super grote fan van mika is en dat hij heeft erg trots op zijn naam is, en als je het niet gelooft dan geloof je het niet:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Oooh hij is er anders behoorlijk goed in hoor! Bij zichzelf :mf_rosetinted:

 

Ik kon ook wel zeggen dat ie over je maag moet wrijven.. maar dat lijkt me zo lastig... en ranzig! :roftl:

 

Ja, bij zichzelf ...

 

Tja :roftl:

 

People ik moet jullie even aan iemand voorstellen en ja hij heeft bijna de zelfde naar toevallig eiglijk:mf_lustslow:

ik stel jullie voor aan Mikah en die heb ik ontmoet hier op vakantie en hij zij dat hij ook een super grote fan van mika is en dat hij heeft erg trots op zijn naam is, en als je het niet gelooft dan geloof je het niet:wink2

 

Cool :thumb_yello:

 

 

 

 

 

Heb trouwens net even de was afgenomen en gesorteerd, wilde ik toch liever even zelf doen .. Was allemaal was van Mika .. (nuja, Mika had dat eigenlijk ook wel kunnen doen, maarja, dat ben ik weer natuurlijk :blush-anim-cl::mf_rosetinted:).

 

Het lijkt op dit moment wat beter te gaan, minder pijn bij zitten en dingen doen enzo.. gelukkig .. denk dat het pilletje aan het werken is.. Alhoewel ik toch wel het gevoel blijf houden dat er vanalles niet goed zit (en er wil niks uit) en dat ik elk moment kan flauwvallen ofzo (of een bloeddrukval doen, komt allemaal op hetzelfde neer), maarja..

Link to comment
Share on other sites

People ik moet jullie even aan iemand voorstellen en ja hij heeft bijna de zelfde naar toevallig eiglijk:mf_lustslow:

ik stel jullie voor aan Mikah en die heb ik ontmoet hier op vakantie en hij zij dat hij ook een super grote fan van mika is en dat hij heeft erg trots op zijn naam is, en als je het niet gelooft dan geloof je het niet:wink2:

 

Hmmm hoe kan ik jou nou geloven!?! :naughty:

 

ziet ie er een beetje zo uit?

ffde59b7.gif

:drool:

Link to comment
Share on other sites

Heb trouwens net even de was afgenomen en gesorteerd, wilde ik toch liever even zelf doen .. Was allemaal was van Mika .. (nuja, Mika had dat eigenlijk ook wel kunnen doen, maarja, dat ben ik weer natuurlijk :blush-anim-cl::mf_rosetinted:).

 

Het lijkt op dit moment wat beter te gaan, minder pijn bij zitten en dingen doen enzo.. gelukkig .. denk dat het pilletje aan het werken is.. Alhoewel ik toch wel het gevoel blijf houden dat er vanalles niet goed zit (en er wil niks uit) en dat ik elk moment kan flauwvallen ofzo (of een bloeddrukval doen, komt allemaal op hetzelfde neer), maarja..

 

Hmm hopelijk gaat t weer langzaam over! Niet flauwvallen hoor!! :shocked:

 

Dat gebeurde mij trouwens ook nog bijna vandaag, flauwvallen... quite scary... maarja na 10 minuten rust en wat drinken ging het wel weer! vage poep! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy